دانلود جزوه مدیریت اسلامی پیشرفته پیام نور

دانلود خلاصه کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته پیام نور {گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه} در قالب pdf به صورت کامل و آماده با کیفیت بسیار خوب که شامل قسمتهای مهم این درس و نمونه سوالات کلیدی می باشد به قیمت ۳۰۰۰ تومان لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود. تالیف دکتر لطف الله فروزنده و افتخار السادات نوابی نژاد

کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته پیام نور

خلاصه کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته

قسمتی از جزوه کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته پیام نور

آشنایی با نهج البلاغه

این کتاب جلیل ، مجموعه ای است از سخنان سید مولای ما ، امیر مومنان ، علی بن ابی طالب (کرم الله وجهه) که سید شریف رضی از سخنان متفرق آن حضرت ، گزینش و گرداوری کرده و نام آن را نهج البلاغه نهاده است.

روش شناسی در نهج البلاغه

در این روش ، موضوعی خاص ، مورد نظر قرار می گیرد و به نهج البلاغه عرضه می شود و کلیه مطالبی که مستقیم یا غیر مستقیم ، موضوع مورد نظر را تبیین می کند ، استخراج می شود . پس از بررسی دسته بندی می شود و سپس جمع بندی آن مطالب ارائه می شود.

فصل اول

انسان و کاربرد باورها و اعتقادات وی در مدیریت

از آنجایی که موضوع اصلی مدیریت ((انسان)) است لذا بحث در خصوص مدیریت ، مرتبط بر شناخت انسان است در واقع شناخت انسان از جهاتی پیش نیاز مدیریت است. مدیریت متضمن بایدها و نبایدهایی در رفتار فردی و اجتماعی و سازمانی افراد است لذا بر مبنای باورها و اعتقادات افراد ، اصول و سبک مدیریت اسلامی بر اساس نوع ((نگاه اسلام به انسان)) شکل خواهد گرفت.

دین و شناخت خدا

سرآغاز دین خداشناسی است ، و کمال شناخت خدا ، باور داشتن او ، و کمال باور داشتن خدا ، شهادت به یگانگی اوست و کمال توحید اخلاص و کمال اخلاص خدا را از مخلوق جدا کردن است.

عوامل هلاکت انسان :

۱-عبرت نگرفتن از گذشته

۲-عدم ایمان به غیب

۳-در گرداب شهوات فرو رفتن

۴-تکیه بر رای و نظر خویش داشتن (خودرایی)

مطالب مرتبط : دانلود نمونه سوالات مدیریت اسلامی پیشرفته

جهت دانلود خلاصه کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته پیام نور از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
pdf 3,000 تومان

دانلود جزوه مدیریت اسلامی پیشرفته پیام نور



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها