وعده هایی که محمد علی سرلک در مراسم معارفه داد

محمد علی سرلک

محمدعلی سرلک سرپرست جدید دانشگاه پیام نور در این مراسم در سخنانی با اشاره به شعار تدبیر و امید که توسط رئیس جمهور مطرح شد، گفت: اگر بتوانیم دو کلمه‌ای را که در شعار رئیس جمهور آمده است در دانشگاه پیام نور عملی کنیم به هدف خود رسیده‌ایم. یعنی بتوانیم امید را در دلها ایجاد کنیم و با تدبیر به اهدافی که داریم برسیم

سرلک عنوان کرد : یکی از دغدغه‌های من این است که کاری انجام دهیم تا اساتید، دانشجویان و کارکنان به پیام نوری بودن‌شان افتخار کنند و اینکه به دنبال راهی باشیم تا برند پیام نور ارتقا دهیم.

وی گفت:‌ هدف اول من ایجاد رضایت‌مندی و تکریم کارمندان است باید کاری کنیم که سطح رضایت‌مندی کارمندان ما بالا برود. باید زمینه کمال برای افراد فراهم شود. بهبود کیفیت‌ها یکی دیگر از اهداف ما است که این موضوع را با برنامه‌هایی که داریم انجام خواهیم داد.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ادامه داد: افزایش رضایت‌مندی دانشجویان یکی دیگر از اهداف ما است باید کاری کنیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نو نیازهای دانشجویان را پاسخ دهیم. دانشجو امروز نیاز به تکریم و هویت دارد و می‌خواهد نیازهای خود را به سرعت دریافت کند.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها