شنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۶

مبانی نظری کیفیت خدمات بر پایه مدل سروکوال

 مبانی نظری کیفیت خدمات بر پایه مدل سروکوال

مبانی نظری کیفیت خدمات بر پایه مدل سروکوال
پایان نامه آماده درباره مبانی نظری کیفیت خدمات بر پایه مدل سروکوال با فرمت ورد را برای دانلود قرار دادیم.این پایان نامه در ۲۳ صفحه تنظیم شده است.مبانی نظری کیفیت خدمات بر پایه مدل سروکوال

مقدمه :

قديمي ترين شكل استفاده از كيفيت به ۳۰۰۰ سال پيش بر مي گردد. زمانيكه بابلي ها از واحد هاي استاندارد براي توزين و يا اندازه گيري كالاها به صورت توافقي بين هم استفاده مي كردند. در قرن يازدهم در انگلستان قانون اصناف حق بازرسي كيفيت كالاهاي ساخته شده را به بازرسان كار مي دهد تا بدين وسيله در مورد آنهايي كه محصولات آنها مطابق با كيفيت نيستند اعمال تنبيه كرده و در مورد كالاهاي خوب مهر تاييد بزنند. تست مرغوبيت كالا عملاً در سال ۱۴۵۶ ميلادي  از زمان هنري ششم جهت اطمينان از كيفيت كالاها در انگلستان مرسوم گرديد. اگرچه به نظر مي رسد بازرسي رسمي كالاها براي اطمينان از كيفيت با روش هاي بهتر و جديد از حدود سال۱۸۵۰ آغاز شده است (Cronin, 1994: 125). …
 
فهرست مطالب:
۲-۳٫ بخش دوم کیفیت ارائه خدمات
۲-۳-۱٫ تاريخچه كيفيت
۲-۳-۲٫ تعریف خدمات
۲-۳-۳٫  مفهوم کیفیت
۲-۳-۴٫ کیفیت خدمات
۲-۳-۵٫ سنجش کیفیت خدمات
۲-۳-۶٫ بررسی مدل های ارائه شده در رابطه ابعاد کیفیت خدمات
۲-۳-۷٫ ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال
۱- ملموسات فیزیکی
۲- قابلیت اطمینان
۳- پاسخگویی به مشتریان
۴- تضمین
۵- همدلی
۲-۳-۸٫ ادراک مشتریان و عوامل اثر گذار بر آن
۲-۳-۹٫ کیفیت خدمات، شکاف بین انتظارات و عملکرد (مدل تجزیه و تحلیل شکاف)
۲-۴٫ بخش سوم – پیشینه تحقیق
۲-۵٫ چارچوب نظری و مدل مفهومی تحقیق
منابع و مأخذ
تعداد صفحات نوع فایل قیمت
23 WORD 9,900 تومان

مبانی نظری کیفیت خدمات بر پایه مدل سروکوال



دریافت شماره تلفن همراه صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمیشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *