حل تمرین کتاب اسلوتین (تحلیل و شبیه سازی)

همیار دانشجو
حل التمرین کنترل غیر خطی الکترونیک باز مرجع در این آموزش کتاب اسلوتین به همراه تمامی در این آموزش نمونه ای از حل التمرین درس کنترل خطی را برای شما عزیزان آماده کردم.مهندسی کنترل غیر خطی جزوات درس کنترل غیر خطی و فایل های matlab در این صفحه قرار می گیرد حل المسائل کتاب کنترل غیرخطی خلیل ویرایش سوم کتاب حل مسائل کنترل غیرخطی حل مسائل کنترل غیرخطی حسن خلیل حل مسائل قسمت مربوط به تمارین داده شده ازکتاب خلیل را می توانید از این لینک دانلود کنید.
وبلاگ دانشجویی ارشد کنترل دماوند کنترل غیرخطی وبلاگ دانشجویی ارشد کنترل دماوند کنترل غیرخطی وبلاگ دانشجویی ارشد کنترل کتاب با بهترین کیفیت جمع آوری شده و برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم . امیدواریم از این فایل رضایت داشته باشید.

دانلود حل تمرین کتاب اسلوتین

حل تمرین کتاب اسلوتین

در این آموزش بسیاری از تمارین درس کنترل غیر خطی کتاب اسلوتین به همراه تمامی فایل های پیوست و توضیحات کامل آن به صورت ورد در اختیار شما می باشد.

هدف از این گزارش تحلیل و شبیه سازی سیستم های غیر خطی می باشد.این سیستم ها تفاوت های بسیاری با سیستم های خطی دارند.به جرات می توان گفت همه ی سیستم های موجود در صنعت غیر خطی می باشند و ما باید بتوانیم اینگونه سیستم ها را مورد بررسی قرار دهیم.

۱- شبیه سازی سیستم های خطی و غیر خطی

۲- بررسی نقطه تعادل و نقاط پایداری سیستم

۳- ما بررسی چند سیستم دینامیکی غیر خطی و خطی با روش ترسیمی صفحه فاز

۴- بررسی  ) نقطه مرکزی ، کانون ناپایدار ، کانون پایدار ، نقطه زینی ، گره ناپایدار  و گره پایدار

۵- روش خطی سازی لیاپانوف و   روش مستقیم لیاپانوف

نوع فایل قیمت
PDF-WORD 7,500 تومان

حل تمرین کتاب اسلوتین (تحلیل و شبیه سازی)



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها