پاورپوینت درباره معماری تمدن اژه ای

کلمات جستجو شده برای پاورپوینت درباره معماری تمدن اژه ای
پاورپوینت معماری تمدن اژه ای-۳۷۷۹ – نامحدود!- پاورپوینت آشنایی با معماری جهان درباره بررسی آثار معماری تمدن اژه ای در قالب ۲۸ اسلاید، مقدمه: چواژه «اژه» بر تمدن هایی که در ۳۰۰۰-۲۰۰۰ قبل از میلاد پروژه پاورپوینت تمدن اژه ای || › کتاب و لوازم تحریر › پروژه های دانشجویی رویت اطلاعات کامل کالای پروژه پاورپوینت تمدن اژه ای مطالب بسیار جالب و کامل | شماره کالا:۵۵۸۶۶۵ سایت ایسام.پاورپوینت آشنایی با معماری جهان (تمدن اژه ای) – انجمن تخصصی – پاورپوینت آشنایی با معماری جهان (تمدن اژه ای) برای دانلود این فایل روی لینک زیر کلیک نمایید. [فقط کسانی که در کنداب پارس عضو شده اند قادر به پاورپوینت معماری تمدن اژه ای -۱۳۵۲۵ – مقالات نهایی

پاورپوینت درباره معماری تمدن اژه ای

پاورپوینت درباره معماری تمدن اژه ای

پاورپوینت درباره معماری تمدن اژه ای در قالب ۲۸ اسلاید قابل ویرایش و پرینت.

مقدمه:
چواژه «اژه» بر تمدن هایی که در ۳۰۰۰-۲۰۰۰ قبل از میلاد پیش از تمدن  یونانی در این محل زندگی می کردند نهاده شده. علاوه بر اینکه به لحاظ جغرافیایی به جزایر موسوم به «کوکلادس» که میان دریای اژه گرد هم آمده اند نیز گفته شده است.
معماری تمدنهای اژه اگر از کنار دلتای نیل به سوی شمال دریای مدیترانه پیش برویم ، نخستین نقطه ای از خاک اروپا که در برابر دیدگانمان ظاهر می شود ، گوشه جزیره کرت است. پیش از آن نوبت به گروه پراکنده ای از جزایر کوچک موسوم به سیکلاد (کوکلادس) می رسد، که چون دایره ای در میان دریای اژه گرد هم قرار گرفته اند. در ادامه اندکی بالاتر از آن سرزمین اصلی یونان واقع است که در سمت شرقی دریای اژه ، کنار سرزمین آسیای صغیر (ترکیه) را در مقابل خود دارد.
 
فهرست مطالب:
معماری مینوسی
الف: دوره مینوسی کهن
ب: دوره مینوسی میانه 
ج: دوره مینوسی پیشین (جدید)
کاخها
کاخ ملیا 
کاخ کنسوس (نوسوس) 
معماری میسنی
ارگ تیرونزو (تیرونس)
دروازه شیران
گنج خانه آترئوس (مقبره تئولوس)
گنج خانه ی آترئوس
تعداد صفحات نوع فایل قیمت
28 PPTX 4,900 تومان

پاورپوینت درباره معماری تمدن اژه ای



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها