پرسشنامه تاثیر مثبت و منفی شبکه های اجتماعی فرمت ورد

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی
دانلود رایگان پرسشنامه شبکه های اجتماعی مجازی دریافت پکیج پرسشنامه اثرات مثبت و منفی شبکه های اجتماعی. (شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه). این پرسشنامه محقق ساخته می باشد و دارای ۳۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی … درباره مادسیج .پرسشنامه در باره شبکه های اجتماعی – انجمن علمی دانشجویان روابط عمومی – این پرسشنامه یک تحقیق دانشگاهی در باره شبکه های اجتماعی است . لطفا آن را پر کنید .( تستی است ) بیش از دو دقیقه بیشتر وقتتان را نمی گیرد.پرسشنامه شبکه های اجتماعی – دانشگاه شهید بهشتی پرسشنامه شبکه های اجتماعی. آخرین ویرایش در تاریخ سه شنبه, شهریور | منتشر شده در سه شنبه, شهریور | نگارش یافته توسط دکتر .مقاله در مورد اثرات شبکه ها اجتماعی – این پرسشنامه شامل ۱۰ سوال می باشد که اثرات شبکه های اجتماعی را بر افراد مورد سنجش قرار می دهد .۲۰ عدد از این پرسشنامه در مدرسه دبیرستان نمونه نقش شبکه هاي اجتماعي مجازي در قابليت هاي پژوهشي دانشجويان براي جمع آوري داده ها از پرسشنامه شبکه هاي اجتماعي مجازي (با پايايي a=0.66)، پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی پرسشنامه قابليت هاي پژوهشي در قالب هشت مولفه (با پايايي a=0.97) استفاده شد. پرسشنامه در باره شبکه های اجتماعی این پرسشنامه یک تحقیق دانشگاهی در باره شبکه های اجتماعی است . لطفا آن را پر کنید .( تستی است ) بیش از دو دقیقه بیشتر وقتتان را نمی گیرد بررسی وضعیت استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بین دانشجویان استان شبکه های اجتماعی مجازی، تعداد ساعات استفاده از این شبکه ها در روز، نوع شبکه های استفاده از پرسشنامه است؛ جامعه آماری آن دانشجویان دانشگاه های استان خراسان شمالی بوده است مختلف دربارة موضوعی مشترك با یکدیگر تبادل و تعامل داشته باشند.

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی

پرسشنامه تاثیر مثبت و منفی شبکه های اجتماعی فرمت ورد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد و دارای ۳۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی اثرات مثبت و منفی شبکه های اجتماعی از ابعاد مختلف ( ارتباط مجازی مستمر با دوستان و آشنایان ، توسعه مشارکت های اجتماعی ، تبلیغات هدفمند اینترنتی ، آموزش ، شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب ، تبلیغات ضد دینی و القای شبهات ، نقض حریم خصوصی افراد ، تاثیرات منفی رفتاری ) می باشد . شیوه نمره گذاری آن بر اساس طیف لیکرت ۵ گزینه ای است.

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی

روایی پایایی:

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
7 WORD 4,900 تومان

پرسشنامه تاثیر مثبت و منفی شبکه های اجتماعی فرمت ورد



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها