دانلود پرسشنامه آمادگی به اعتیاد فرمت ورد

پرسشنامه آمادگی به اعتیاد
مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران)doc,دانلود رایگان پرسشنامه آمادگی به اعتیاد آمادگی فعالی به اعتیاد پرسشنامه, آمادگی منفعل به اعتیاد + پرسشنامه, اعتیاد, اعتیاد اهواز, ترم آخر, خرید مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران), خرید | پيش بيني گرايش به اعتياد بر اساس ميزان پرخاشگري و ابراز دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی پيش بيني گرايش به اعتياد بر اساس ابراز وجود گمبريل و ريجي و نيز پرسشنامه آمادگي به اعتياد زرگري استفاده شد پرسشنامه آمادگی به اعتیاد- پرسشنامه آمادگی به اعتیاد ، مقیاس ایرانی آمادگی به اعتیاد است که با توجه به شرایط روانی – اجتماعی جامعه ایرانی توسط زرگر و همکاران در سال (۱۳۸۵)، پرسشنامه مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران) | ۱پرسش دانلود پرسشنامه مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران). هدف: ارزیابی آمادگی افراد برای ابتلا به اعتیاد. تفسیر : دارد. نتیجه گیری : دارد. منبع : دارد. نوع فایل :سریر دانلود » پرسشنامه مقیاس آمادگی به اعتیاد (زرگر و همکاران- دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{پرسشنامه مقیاس آمادگی به اعتیاد (زرگر و همکاران)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز مقیاس آمادگی به اعتیاد – مادسیج پرسشنامه پایان نامه و آزمون روانشناسی- دریافت پکیج مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز(زرگر و همکاران). (شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس، مولفه، امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه مقیاس آمادگی به اعتیاد (زرگر و همکاران) – سیستم فروش فایل مقیاس آمادگی به اعتیاد توسط وید و بوچر (۱۹۹۲) ساخته شد و تلاش هایی در جهت تعیین روایی آن در کشور ایران صورت گرفته است. این پرسشنامه، مقیاس ایرانی آمادگی است.

پرسشنامه آمادگی به اعتیاد فرمت ورد

دانلود پرسشنامه آمادگی به اعتیاد فرمت ورد

پرسشنامه آمادگی به اعتیاد (IAPS) اولین بار توسط وید و بوچر در سال (۱۹۹۲) ساخته شد و تلاش هایی فراوانی در جهت تعیین روایی و هنجاریابی آن در کشور ایران صورت گرفت.

پرسشنامه آمادگی به اعتیاد ، مقیاس ایرانی آمادگی به اعتیاد است که با توجه به شرایط روانی – اجتماعی جامعه ایرانی توسط زرگر و همکاران در سال (۱۳۸۵)، ساخته شد (به نقل از زرگر، نجاریان و نعامی، ۱۳۸۷).

پرسشنامه آمادگی به اعتیاد از دو عامل تشکیل شده و دارای ۳۶ ماده به اضافه ۵ ماده دروغ سنج می باشد.

دو عامل این پرسشنامه عبارتند از: آمادگی فعال و آمادگی منفعل .

آمادگی فعال مربوط می شود به:

رفتارهای ضد اجتماعی
میل به مصرف مواد
نگرش مثبت به مواد
افسردگی
و هیجان خواهی

آمادگی منفعل مربوط می شود به: عدم ابراز وجود و افسردگی

اما در مورد روایی و پایایی این پرسشنامه به این بسنده می کنیم که در پژوهش زرگر و همکاران (۱۳۸۷) جهت محاسبه روایی پرسشنامه آمادگی به اعتیاد از دو روش استفاده شده است.

در روایی ملاکی، پرسشنامه آمادگی به اعتیاد ، دو گروه معتاد و غیر معتاد را به خوبی از یکدیگر تمیز داده است.

روایی سازه این مقیاس از طریق همبسته کردن آن با مقیاس ۲۵ ماده ای فهرست بالینی علائم بالینی، ۰/۴۵ محاسبه و معنی دار گزارش شده است.

پرسشنامه ی مذکور دارای روایی و اعتبار بوده و شامل شیوه ی نمره گذاری و تفسیر آزمون نیز می باشد.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
6 WORD 1,900 تومان

دانلود پرسشنامه آمادگی به اعتیاد فرمت ورد



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها