دانلود پروژه نحوه اجرای استخر ، سونا و جکوزی

پروژه نحوه اجرای استخر ، سونا و جکوزی
نحوه ی اجرا استخر ، سونا و جکوزی | بانک اینترنتی مقاله . نقشه . کتاب- مقاله که در این لحظه برای فروش قرار دادم مربوط به معماری با عنوان نحوه ی اجرا استخر ، سونا و جکوزی است و در ۱۸ صفحه به صورت فایل ورد / پاورپوینت .فیلم آموزش نحوه ساخت استخر – آپارات فیلم آموزش نحوه ساخت استخر. ۱۰,۶۲۳. مرکز دانلود مهندسی عمران و معماری آرشا جهت دریافت و مشاهده فیلم های عمران و معماری در نرم افزار تلگرام .مراحل ساخت استخر بتنی – کلینیک بتن ایران مطالب مرتبط با مراحل ساخت استخر بتنی در وب سایت کلینیک بتن ایران در اجرای بتن نکات قابل توجهی را باید رعایت کنیم. که در این مقاله به آن می پردازیم.مراحل ساخت استخر خانگی بصورت مصور | جدیدترین مطالب عمران و معماری مراحل ساخت استخر خانگی بصورت مصورمطلب فیلم, مقالات, نرم افزار و طالب مهندسی عمران دانلود پاورپوینت نحوه اجرای سقف کوبیاکس • فیلم کلاف های .مستند آموزشی ساخت استخر بتنی خانگی | مهندسی دانلود- کتاب,پروژه,مقالات این فیلم طریقه ی ساخت استخر بتنی خانگی را از مراحل ابتدایی تا پایانی را با ذکر تمام … مستند نحوه ساخت لوله های بتنی.مقاله استخر خورشیدی و نحوه ساخت، تشکیل و راه های کنترل و نگهداری از آنها مقاله استخر خورشیدی و نحوه ساخت، تشکیل و راه های کنترل و نگهداری از آنها, در اولین همایش تخصصی محیط زیست، انرژی و صنعت پاک (۱st Conference on .ساخت استخر شنا-چگونه یک استخر بسازیم-ساخت استخر – دریاچه آبی آبشار استخر • مقالات • بیماریهای ناشی از شنا در استخرهای آلوده • نکات ایمنی هنگام رفتن به استخر شنا • قوانین استفاده از استخرهای شنا • چگونه یک استخر بسازیم.

پروژه نحوه اجرای استخر ، سونا و جکوزی

دانلود پروژه نحوه اجرای استخر ، سونا و جکوزی

پروژه که در این لحظه برای فروش قرار دادم مربوط به معماری با عنوان نحوه ی اجرا استخر  ، سونا و جکوزی است و در ۱۸ صفحه به صورت فایل ورد / پاورپوینت آماده کرده ام  شما می توانید این مقاله را به قیمت ۴۹۰۰  تومان  خریداری کنید.در ادامه مطلب قسمت هایی  از مقاله و فهرست مطالب آمده  است در صورت تمایل به خرید در اخر مطلب لینک فروش قرار گرفته  با خرید ، مقاله برای شما ایمیل می شود.

استخر به معنای نگهداری حجم معینی از آب است .

استخر ها کاربرد متفاوتی در زمینه های صنعتی، درمانی، تفریحی، زیبا سازی ، ورزشی و . . . دارند . در این قسمت ما به بررسی استخر های شنا که کاربرد تفریحی دارند می پردازیم .

انواع استخر شنا: استخر های شنا ، بر حسب شیوه ی تصفیه ی آب آن ها ، به سه دسته تقسیم می شوند:

الف- خزینه : این استخر در واقع چیزی بیش از یک وان حمام بزرگ نیست که ممکن است به عنوان استخر خصوصی مورد استفاده قرار گیرد. در این استخر ها آب بایستی کراراً به علت افزایش آلودگی ناشی از افراد تعویض گردد. در تاسیسات بزرگ اندازه ی استخر بسیار بزرگ می شود و حجم زیادی از آب تلف می گردد. به لحاظ افزایش آلودگی ، این استخر ( خزینه ) نمی یابد به عنوان یک محل عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی برای تاسیسات بزرگ این طرح غیر عملی است.

ب- استخر با جریان آب گذرا : طراحی این نوع استخر زمانی ممکن است که تامین یک جریان آب کافی ، از یک رودخانه یا چشمه ی مجاور برای آن ممکن باشد، کیفیت آب ، از یک نقطه نظر امکان آلودگی ، پیوسته مورد آزمایش قرار گیرد و به منظور جلوگیری از گسترش بیماری های ناشی از آی آلوده یا استفادهاز ماده ی ضد عفونی کننده آب به طور مکرر میکروب زدایی شود.

ج- استخر با جریان آب در گردش : در این سیستم ، آب استخر توسط پمپ مکش شده و پس از عبور از صافی ها و اضافی شدن مواد گندزدا به آن ، به استخر باز می گردد. امروزه عموماً همین سیستم در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع این سیستم ایمن ترین شیوه ی تصفیه ی آب استخر می باشد.

استخر با گردش آب : هدف از سیستم گردش آب در استخر این است که آب آوده به گونه ای پیوسته به میزان مشخصی از استخر بیرون کشیده شده و به سمت مرکز تصفیه برده شده و سرانجام پس از تصفیه بار دیگر به استخر باز گردانده شود . کارآیی سیستم گردش آب به میزان چرخش آب و موقعیت برداشت آب آلوده و برگشت آب تصفیه شده به استخر می باشد. میزان گردش آب در یک استخر عامل موثری در تعیین ابعاد تجهیزات تصفیه خانه ی استخر است. با استفاده از این روش می توان کنترل دقیقی بر روی میزان تصفیه ی فیزیکی و کنترل دما و گندزدایی آب استخر داشت، که در قسمت های بعد بهشرح آن پرداخته خواهد شد.

سرفصل های موجود در این مقاله »

ساختمان استخر

الف- کاسه ی استخر :

ب- نازک کاری :

ج- لبه ی استخر:

د- سیستم های سرریز آب استخر ها :

میزان گردش و تجدید آب:

الف- میزان گردش آب

ب- تجدید آب:

مشخصات آب استخر

مخزن جبرانی

پمپ

منعقد کننده ها

الف- صافی های شنی

ب- صافی های دیاتمی

روش گند زدایی :

۱-کلر زنی :

۲- ازون :

۳- اشعه ماورای بنفش

۴- مواد دیگر :

مبدل گرمایی

لوله کشی تأسیسات استخر

نحوه اجرای لوله کشی :

نگهداری و راهبری استخر

ابزار و لوازم آزمایش آب استخر

مسایل ایمنی و بهداشتی استخر

تأسیسات جکوزی

تعریف

ساختمان جکوزی :

اجزای سیستم تاسیسات جکوزی :

پمپ تصفیه :

صافی :

پمپ ایر جت :

تأسیسات سونا

سونای بخار :

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
18 WORD - pptx 4,900 تومان

دانلود پروژه نحوه اجرای استخر ، سونا و جکوزی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها