دانلود مقاله ی ترس در کودکان با فرمت ورد

مقاله ی ترس در کودکان
دانلود مقاله ترس در کودکان فهرست. ۱- ترس در کودکان. ۲-ترس از تاریکی. ۳- استفاده بر تقویت کنندها. ۴-پاداش مخصوص. ۵-ترس کودکان. ۶-آیا ترس بی اساس به رایگان سطح همه کودکان تا حدودی ترس را تجربه می کنند برخی از این ترس ها طبیعی و. دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب دانلود مقاله ترس در کودکان – دانلود پروژه دانشجویی دانلود مقاله ترس در کودکان برخی کودکان هیچگاه بطور جدی معنای ترس را درک نمی کنند، اما بسیاری از آنها با مجموعه ای از تجربه های ترسناک در طول زندگی شان روبه رو می ترس و اضطراب کودک و نوجوان. فهرست مقدمه ۱ ترس چیست ؟ ۲ اضطراب ۳. انواع ترس ۴ برخورد با کودک در هنگام ترس چگونه باید باشد . ۷ اضطراب در کودکان و نوجوانان: ۷مقاله در مورد ترس كودكان – دانلود مقاله ترس كودكان همه كودكان در چند مقطع سني در زندگيشان دچار ترس و وحشت مي شوند و اين معمولاً يك بخش طبيعي از رشد آنها محسوب مي گردد. اين ترس ها در صورتي غير طبيعي مقاله ترس در کودکان – آخر دانلود!- قیمت: ۱۶۰۰۰ ریال. مقاله ترس در کودکان. فرمت: word قابل ویرایش. فهرست. ۱- ترس در کودکان ترس های مفيد، ترس های مخرب، چگونگی بوجود آمدن ترس در كودكان، بوجود آمدن ترس در روانشناسی، دانلود پایان نامه روان شناسی، دانلود مقاله روانشناسی، دانلود مقاله روان دانلود مقاله ترس در کودکان • تحقیق ترس در کودکان ترس در کودکان فرمت: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل: ۲۸ قسمتی از متن: ترس در کودکان برخي كودكان

مقاله ی ترس در کودکان

دانلود مقاله ی ترس در کودکان با فرمت ورد

برخی کودکان هیچگاه بطور جدی معنای ترس را درک نمی کنند، اما بسیاری از آنها با مجموعه ای از تجربه های ترسناک در طول زندگی شان روبه رو می شوند. آنها از افراد غریبه، تاریکی، حیوانات، طوفان، توالت، مکانهای بسته، مرگ یا هر چیز جدید یا متفاوتی می ترسند. این گونه ترسها در برخی سنین یا دوره هایی خاص تشدید می شوند، مثلاً ترس از زلزله که در بعضی دوران زندگی کودک رخ می دهد، بیشتر ناشی از این است که کودک احساس می کند مبادا والدینش را از دست دهد، یا خودش بمیرد.
ترس از مرگ، یکی از ترسهای معمول در کودکان به شمار می رود و ممکن است به صورت اضطراب شدید از تنها ماندن، ناتوانی در به خواب رفتن، یا صحبت همیشگی درباره مرگ تظاهر پیدا کند. در ۵ یا ۶ سالگی، بیشتر کودکان سئوالاتی درباره مرگ می پرسند، اما از آنجا که مفهوم چرخه زندگی را به طور کامل درک نکرده اند، مرگ را مرتبط با پیری می دانند و خود را در خطر نمی بینند. در ۷ سالگی مشکوک می شوند که مرگ فقط به پیرمردان و پیرزنان اختصاص ندارد و برای آنها نیز محتمل است. در نتیجه این سن بیشتر سئوالاتشان درباره بیماری ها و عوارض آنها متمرکز می شود. بیشتر کودکان ۹ یا ۱۰ ساله انتظار دارند پاسخ سئوالات خود را به طور دقیق دریافت کنند. ما نباید واقعیت ها را از فرزندان مان مخفی کنیم؛ حتی واقعیت تلخی چون مرگ را بنابراین وقتی فرزند ۴ ساله شما می پرسد عمه وقتی مرد کجا رفت از پاسخهای پیچیده خودداری کنید. پاسخ شما می تواند براساس و اعتقادات مذهبی استوار باشد. برای نمونه می توانید از این پاسخ ساده استفاده کنید رفت به دنیای دیگه، پیش خدا از واژه های مناسب استفاده کنید از به کار بردن واژه هایی مانند کشته شدن یا مردن خودداری نکنید، زیرا کودک معنی آنها را درک می کند. روی زندگی تمرکز کنید. پس از آنکه به کودک اجازه دادی احساس خود را بیان کند و پاسخ سئوالاتش را بگیرد، روی زندگی و زنده بودن تمرکز کنید درباره روشهای سالم زندگی که موجب طول عمر می شود، بحث کنید.

فهرست مقاله ترس در کودکان

ترس در کودکان ۱
۲-ترس از تاریکی ۳
۳- استفاده بر تقویت کنندها ۳
۴-پاداش مخصوص ۴
۵-ترس کودکان ۴
۶-آیا ترس بی اساس به سطح ورشد کودک اثر دارد ۵
۷- چگونگی بر خورد با ترس کودکان ۶
۸- مقابله با ترسهای بی اساس ۷
۹- روشهای کسب آرامش ۸
۱۰- بچه ها از چه چیزهایی می ترسند؟ ۸
۱۱- هراس های شبانگاهی ۹
۱۲- با ترس مقابله کنید ۱۰
۱۳-کودک و ترس از هیولا و تاریکی ۱۱
۱۴-بچه ای که از هیولا می ترسد ۱۱
۱۵-کودکی که از تاریکی می ترسد ۱۲
۱۶- خواب بد ۱۲
۱۷- ترس از شب ۱۴
۱۸-کودک نگران ۱۴
۱۹- ترس و اضطراب در کودکان ۱۷
۲۰- چگونگی بوجود آمدن ترس در کودکان ۱۸
۲۱-ترس های مفید و ترس های مخرب ۱۹
۲۲- روشهای ازمیان بردن ترس ۲۰
۲۳- اضطراب و عوامل ایجاد کننده آن ۲۱
۲۴- وسائل دفاعی مقابله با اضطراب ۲۲
۲۵- عواملی که باعث اضطراب در دانش آموزان می شود ۲۲
۲۶- اثرات نگرانی بر کودکان را می توان به عوامل زیر نسبت داد: ۲۲
۲۷- چرا کودکان از تاریکی می ترسند؟ ۲۳
۲۸- نتیجه گیری وخلاصه ۲۵
۲۹- منابع ۲۷

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
28 WORD 3,500 تومان

دانلود مقاله ی ترس در کودکان با فرمت ورد



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها