مقاله بانک اطلاعاتی سیار (Mobile Database)

مقاله بانک اطلاعاتی سیار
بانک اطلاعاتی سیار چکیده: پیشرفت های سریع در ارتباطات سلولی،رایگان شبکه های بی سیم و سرویس های ماهواره ای، منجر به ظهور سیستم های محاسبات پروژه بانک اطلاعاتی سیار | مجله آنلاین کولدرینک – چکیده: پیشرفت های سریع در ارتباطات سلولی، شبکه های بی سیم و سرویس های ماهواره ای، منجر به ظهور سیستم های محاسبات متحرک شده است. برای انجامA breakthrough sourcebook to the challenges and solutions for mobile database systems This text enables readers to effectively manage mobile database حفاظت از نرم افزار های بانک اطلاعاتی سیار : بررسی موردی Secure در این کار، بررسی موردی حفاظت از نرم افزار های بانک اطلاعاتی سیار را ارائه می دهیم. به طور خاص، یک نرم افزار های بانک اطلاعاتی را برای بورد اعلان الکترونیکی بایگاه داده سیار – بانک اطلاعاتی سیار (Mobile Database) – مقابله با ي موجود در پایگاه داده هاي سیار و روشها دات ی تهد لی و تحل هی تاول مفاهیم اولیه پایگاه داده های سیار مطرح خواهد شد.پروژه بانک اطلاعاتی سیار – دانلود ترجمه پروژه بانک اطلاعاتی سیار (Mobile Database). نوشته شده در پنج شنبه ۹۴/۶/۱۹ساعت ۱۰:۹ صبح توسط محمد کشتکار ذوالقدر نظرات دیگران(بدون) دوست گرامی برای مشاهده توضیحات کامل محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید. امید است که شما را برای رسیدن به هدفتان کمک کرده باشیم. بانک اطلاعاتی سیار پروژه بانک اطلاعاتی سیار () -۱۳۱۹۲ – صفحه اصلی سایت – پروژه بانک اطلاعاتی سیار چکیده: پیشرفت های سریع در ارتباطات سلولی، شبکه های بی سیم و سرویس های ماهواره ای، منجر به پایان نامه بررسی و مطالعه مکانیزم های بانک های اطلاعاتی توزیع شده سیار فروش بانک شماره موبايل مشاغل – بانک اطلاعات اصناف

مقاله بانک اطلاعاتی سیار

مقاله بانک اطلاعاتی سیار (Mobile Database)

چکیده:
پیشرفت های سریع در ارتباطات سلولی، شبکه های بی سیم و سرویس های ماهواره ای، منجر به ظهور سیستم های محاسبات متحرک شده است. برای انجام محاسبات متحرکی که نیاز به اطلاعات موجود در بانک های اطلاعات دارند، این تحرک میتواند مشکل آفرین باشد. حرکت موجب قطع ارتباط واحد متحرک با شبکه بی سیم شده و در نتیجه اطلاعات در زمان مناسب به واحد متحرک نمیرسد و پردازش های انجام شده رد شده و عملیات ها از ابتدا انجام میشوند.
در این پروژه روشی برای پیش بینی اطلاعاتی که کاربر در آینده از آنها استفاده میکند، و یا احتمال استفاده از آنها توسط کاربر وجود دارد، ارائه شده است تا در زمان قطع ارتباط، داده های مورد نیاز کاربر، تا حد ممکن در دسترس باشند و از به تعویق افتادن عملیات ها تا حد ممکن جلوگیری شود.
در فصل اول مفاهیم اولیه پایگاه داده های سیار مطرح خواهد شد. ویژگی ها و مکان های مورد استفاده آن نیز بیان شده است. در فصل دوم معماری پایگاه معرفی شده و انواع داده ها و مدیریت آن ها توضیح داده شده است.
فصل سوم راجع به پردازش سیار و انواع پردازش و پرس وجو و مدیریت آن ها بحث می کند. دو فصل آخر هم محاسبات ابری سیار و امنیت را مطرح کرده اند.
مهم ترین بحث، امنیت می باشد.در این پروژه امنیت از چهار جنبه بررسی خواهند شد که عبارتند از:امنیت دستگاه های سیار، امنیت سیستم عامل های دستگاه های سیار، امنیت پایگاه داده های سیار و امنیت شبکه های سیار.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول: Database mobile
Mobile Database چیست؟
ويژگي هاي سيستم پايگاه داده سيار
قطع ارتباط و سازگاری
نیازمندیهای پایگاه داده های سیار
مكان هاي مورد استفاده MDS
فصل دوم: معماری بانک اطلاعاتی سیار
معماري سيستم پايگاه داده سيار
رفع نقاط کور
ارتباط PCS و GSM
دسته بندي انواع داده
مديريت داده ها در MDS
فصل سوم: پردازش سیار
مدلی از پردازش سیار
انواع پرس وجو در بانک اطلاعات سیار
تراکنش
مدیریت تراکنش در بانک اطلاعات سیار
تقسیم بندی اجرای یک تراکنش سیار در میزبان های ثابت و سیار
مدل هاي تراكنش سيار
فصل چهارم: محاسبات ابری سیار

پروژه بانک اطلاعاتی سیار
MOBILE CLOUD COMPUTING (mcc)
MCC: Services and Modes of Cloud
محاسبات ابری سیار: چالش ها و چشم انداز آینده
Green Cloud
کنترل همزمانی در سیستم های پایگاه داده سیار
رویکرد ما
PRO-MOTION: یک سیستم پردازش تراکنش سیار
Compacts
فصل پنجم: امنیت در پایگاه داده سیار
بررسی تهدیدات امنیتی پایگاه داده سیار
امنیت دستگاه های سیار و سیستم عامل( ویندوز) دستگاه های سیار
مجوزهای اجرای برنامه ها
سیاست های امنیتی بر روی دستگاه
امنیت پایگاه داده سیار
امنیت شبکه سیار
راه حل هایی برای تامین امنیت شبکه سیار
نتیجه گیری
منابع

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
55 WORD 6,900 تومان

مقاله بانک اطلاعاتی سیار (Mobile Database)



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها