دانلود پایان نامه مدلسازی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی

مدلسازی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی
جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی دانلود رایگان پایان نامه جریان کارگاهی جریان های هیج جا صفر روی گراف هایی با اندازه های مشخصی از برش های یالی فرد- اثر صادرات صنعتی بر شدت انرژی در کارگاه‌های بزرگ صنعتی ایران فروشگاه تخصصی پایان نامه یونی سلس دانلود مقاله مدلسازی و حل دانلود مقاله مدلسازی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی با زمانهای تنظیم وابسته به توالی.دانلود پایان نامه در مورد درس کارگاه مدل سازی- دستگاه مدل mt r310,دانلود تحقیق در مورد کارگاه تاسیسات,پخش دستگاه سنجش و پایان نامه مدلسازی حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی با زمانهای رویکرد شبکه عصبی به حل مسائل زمان بندی جریان کارگاهی – پایان نامه در مورد جریان کارگاهی + کاربرد در با نرم افزار مطلب matlab متلب حل مساله مدل دانلود فیلم آموزش فارسی رایگان موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چندین موضوع از موضوعات پایان نامه مهندسی صنایع که شما برای انخاب موضوع پایان زمان بندی جريان کارگاهی با معيار کار معوقه; مقايسه تاثير اندازه ی دولت بر تورم با الف تا ی – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز اخبار کارگاه آموزشی • اخبار کمیته .جريان فرآيند بازديد از خانه هاي بهداشت كارگري و اي راهنمای نگارش پايان نامه كارشناسی ارشددانشکده پرستاری و مامایی اهواز:عناوین پایان نامه های دانشگاه علم و صنعت | مدیریت ساخت لیست عناوین پایان نامه ها همراه با اطلاعات تکمیلی در زیر گردآوری شده است. بهینه سازی چیدمان و استقرار تسهیلات در کارگاه های عمرانی, دکتر کاوه, احسان فرصت زمانبندی و جریان نقدینگی در انبوه سازی مسکن, دکتر قدوسی, اسداله ابراهیم پور لیست رساله های دکترا – دانشگاه علم و صنعت ایران – دانشکده مهندسی صنایع

مدلسازی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی

دانلود پایان نامه مدلسازی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی

دانلود پایان نامه مدلسازی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی با زمانهای تنظیم وابسته به توالی در قالب فایل ورد و تنظیم شده در ۹۵ صفحه.

مقدمه :

برنامه ریزی۱ عبارتست از تصمیم گیری برای آینده و برنامه ریزی تولید به معنی تعیین استراتژی تولید به جهت نحوه تخصیص خطوط تولیدی برای پاسخگویی به سفارشات می باشد. از برجسته ترین موارد در تهیه برنامه زمانی تولید جهت خطوط تولیدی، تعیین اندازه انباشته و توالی سفارشات و نحوه تخصیص منابع در طول زمان است [۱].
ما همواره در مکالمات روزمره خود از اصطلاح زمانبندی۲ استفاده می کنیم، هر چند که ممکن است همیشه تعریف مناسبی از آن در ذهن نداشته باشیم. در حقیقت مفهوم آشنایی که ما عموما از آن استفاده می کنیم فهرستی از برنامه هاست و نه زمانبندی. مستندات و برنامه های ملموس همچون برنامه کلاسی، برنامه حرکت اتوبوس و غیره. یک برنامه معمولا به ما می گوید کی وقایع اتفاق می افتد. جواب به سئوالاتی که با کی شروع می شوند، معمولا اطلاعاتی در مورد زمان به ما می دهد. حرکت اتوبوس از ساعت ۶ شروع می شود و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد. شام در ساعت ۲۱ سرو خواهد شد و مواردی از این دست. در برخی موارد نیز پاسخ ها به توالی وقایع اشاره می کند. اتوبوس پس از روشن شدن هوا حرکت می کند و شام پس از نظافت سالن سرو می شود. بنابراین سئوالاتی که با کی شروع می شوند، با اطلاعاتی در مورد زمان و یا توالی وقایع، که از برنامه بدست می آید پاسخ داده می شوند. فرآیند ایجاد برنامه، تحت عنوان زمانبندی شناخته می شود. هر چند که عموما برنامه ها ملموس و ساده به نظر می رسند، اما فرآیند ایجاد آنها بدون درک عمیقی از زمانبندی، پیچیده است. تهیه شام یک مسئله زمانبندی روزمره است که نیازمند انجام دادن کسری از فعالیتها است. مسائل زمانبندی در صنعت نیز ساختار مشابهی دارند. آنها شامل مجموعه ای از فعالیتها و مجموعه ای از منابع موجود جهت انجام آن فعالیتها است. همچنین در صنعت برخی از تصمیمات تحت عنوان تصمیمات برنامه ریزی شناخته می شوند. فرآیند برنامه ریزی، منابع لازم جهت تولید و مجموعه فعالیتهای مورد نیاز جهت زمانبندی را تعیین می کند. در فرآیند زمانبندی، ما نیازمند تعیین نوع و مقدار هر منبع هستیم و نتیجتا می توانیم زمان شدنی اتمام کارها را مشخص کنیم [۲]. زمانبندی، فرآیند تخصیص منابع محدود به فعالیت ها در طول زمان، جهت بهینه سازی یک و یا چند تابع هدف است. منابع شامل نیروی انسانی، ماشین آلات، مواد، تجهیزات کمکی و غیره می باشند.

فهرست مطالب:

فصل ۱
کلیات
مقدمه
افق بر نامه ریزی
محدوده تحقیق و اهداف آن
مرور ادبیات

فصل ۲
مدلسازی و حل جنبه ای جدید از مسئله زمانبندی جریان کارگاهی جایگشتی
مقدمه
مدلسازی مسئله
شاخصه ها
پارامترها
متغیرهای تصمیم
الگوریتم ابتكاری جهت حل مسئله
مرحله ساخت
مرحله بهبود
نتایج محاسباتی
موارد تستی
كارآمدی روشهای ابتكاری
نتیجه گیری

فصل ۳
حل مسائل زمانبندی جریان کارگاهی جایگشتی با بکارگیری روشهای فراابتکاری ترکیبی
مقدمه
الگوریتم ژنتیک
مدل ریاضی
الگوریتم ژنتیک ترکیبی
جوابهای اولیه
بهبود
ارزیابی
انتخاب
عملگرهای ژنتیکی
درجه عبور
جهش ابتکاری
جهش وارونه
نتایج محاسباتی
بهینه سازی جامعه مورچگان
الگوریتم بهینه سازی جامعه مورچگان ترکیبی
تشخیص اولیه
قانون انتقال
جستجوی محلی
به روز رسانی فرومون ها
معیار توقف
نتایج محاسباتی
الگوریتم الکترومغناطیس
الگوریتم الکترومغناطیس ترکیبی
نتایج محاسباتی
نتیجه گیری

فصل ۴
مسئله فروشنده دوره گرد
مقدمه
تعریف مسئله
كاربرد و ارتباط با مسائل زمانبندی
مدل ریاضی
روش حل
نتایج محاسباتی
نتیجه گیری

فصل ۵
نتیجه گیری و پیشنهادات برای مطالعات و پژوهش های آتی
نتیجه گیری
پیشنهادها
منابع

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
95 WORD 6,900 تومان

دانلود پایان نامه مدلسازی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها