پاورپوینت در مورد شرکت سامسونگ

پاورپوینت در مورد شرکت سامسونگ
دانلود پاورپوینت تاریخچه شرکت سامسونگ -تاریخچه شرکت سامسونگ ، برچسب ها : حتما از Office Microsoft 2010 رایگان برای باز کردن این پاورپوینت استفاده کنید ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت (اسلاید) درباره شرکت سامسونگ – آپادانا دانلود پاورپوینت کاملی درباره شرکت سامسونگ، در حجم ۴۴ اسلاید و همراه با تصاویر. در این فایل تاریخچه شرکت سامسونگ، منابع انسانی، فروش و تشریح شده است پاورپوینت (اسلاید) درباره شرکت سامسونگ – ۳۰۵۷۰ پاورپوینت درباره شرکت سامسونگ، در حجم ۴۴ اسلاید و همراه با تصاویر. در این فایل تاریخچه شرکت سامسونگ، منابع انسانی، فروش تشریح شده است همچنین – دانلود پاورپوینت کاملی درباره شرکت سامسونگ، در حجم ۴۴ اسلاید و همراه با تصاویر. در این فایل تاریخچه شرکت سامسونگ، منابع انسانی، فروش و معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی (ارائه کلاسی – نسخه پاورپوینت) شركت سوني، كه داراي آوازه جهاني است، پس از جنگ جهاني دوم در كشور ژاپن پايه كره جنوبي شركت سامسونگ ، در فنلاند شركت نوكيا ، در آلمان شركت موتورولا ودر خود ژاپن دانلود مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ samsung – مدیریت امروزی+ مدیریت امروزی+دانلود مقاله مدیریت – دانلود مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ – دانلود مقالات فهرست مطالب موجود در فايل پاورپوینت به زبان فارسی چشم انداز و ماموریت چند شرکت معتبر نام شرکت : نوکیا; سابقه۱۴۰ : سال; مؤسس: فردريك ايدستام; فعاليت اوليه: توليد كاغذ و چكمه … شعار سامسونگ براي تحقق اين چشم انداز، «شركت ديجيتال» بودن است.پاورپوینت (اسلاید) درباره شرکت سامسونگ -۶۱۴۷ – صفحه اصلی سایت- پاورپوینت درباره شرکت سامسونگ، در حجم ۴۴ اسلاید و همراه با تصاویر. در این فایل تاریخچه شرکت سامسونگ، منابع انسانی، فروش و. تشریح شده

پاورپوینت در مورد شرکت سامسونگ

پاورپوینت در مورد شرکت سامسونگ

پاورپوینت درباره شرکت سامسونگ، در حجم ۴۴ اسلاید و همراه با تصاویر. در این فایل تاریخچه شرکت سامسونگ، منابع انسانی، فروش و … تشریح شده است همچنین توضیح کاملی از بخش سامسونگ الکترونیکس ارائه و در پایان سامسونگ به روایت تصویر نمایش داده شده است.

بخشی از متن:
گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ الکترونیکس بعنوان یک شرکت تابعه در گروه سامسونگ متولد شد. این شرکت در دهه ۱۹۷۰ با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی‌سازی، راه صنعتی شدن را در پیش گرفت. در ۱۹۷۳ دومین برنامه پنج ساله مدیریت اعلام و گذار از مرحله ساخت مواد اولیه به محصول نهایی، بعنوان هدف اصلی شرکت اعلام گردید. محصولات این شرکت در دهه ۱۹۸۰ توانست به بازارهای جهانی راه یابد.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
44 pptx 6,900 تومان

پاورپوینت در مورد شرکت سامسونگ



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها