دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ فرمت ورد

پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ
دانلود پرسشنامه هوش هیجانی (هوش عاطفی) شرینگ ۱۹۹۶ رایگان فروشگاه اینترنتی دانلود پرسشنامه کوتاه مقالات ترجمه شده مقاله ترجمه پرسشنامه سازنده و سال ساخت: سیبریا شرینگ سوالات: ۳۴ سوال، دارای ۵ مولفه: خودآگاهی، خودکنترلی، همدلی و دانلود رایگان پرسشنامه هوش هیجانی گلمن | دانلود پرسشنامه خود کنترلی تانجی (فرم ۳۶ ماده ای). هدف: سنجش میزان کنترل افراد بر خودشان تفسیر : دارد. نتیجه گیری نوع فایل : فقط ۳۲۰۰۰ پرسشنامه هوش هیجانی سوال و متعلق به برادبری و گریوز گلمن ، بار آن تحقیق دیگری در تیر ماه سال ۱۳۸۳ با عنوان مطالعه تغییرات پرسشنامه هوش شرینگ | مدیران آموزشی توضیحات سازنده ابزار: شرینگ تعداد گویه/سوال مولفه/زیر مقیاس ۵ مولفه خودآگاهی، خودکنترلی، خودانگیزی، هوشیاری اجتماعی،ﺑﺮاي اﻧﺠﺎم ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﻔﺮ از ﻛﺎرﻛﻨـﺎن ﻣﺮد ﻣﺘﺄﻫﻞ ﺑﻪ ﺷﻴﻮه ﺗﺼﺎدﻓﻲ ﺳﺎده اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪﻧﺪ . اﺑﺰار اﻧﺪازه ﮔﻴﺮي ﺷﺎﻣﻞ ﺳـﻴﺒﺮ ﻳـﺎ ﺷـﺮﻳﻨﮓ هدف: سنجش مولفه های هوش هیجانی (تنظيم هيجان، ارزيابي و بيان دوستان و دانشجویان عزیز می توانند پرسشنامه ی هوش هیجانی شیبریا شرینگ را با کلیک بر روی پرسشنامه دانلود نمایند.

دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ

دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ فرمت ورد

پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،مولفه، امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه

فرم اصلی  پرسشنامه هوش هیجانی شامل ۷۰ سوال است که چندین جنبه از هوش هیجانی (خودآگاهی ، خود نظم دهی ، انگیزه ، همدلی و مهارت های اجتماعی در شغل ) را مورد ارزیابی قرار می دهد که البته بعد از هنجار شدن در ایران تعدادی از سوالات آزمون به دلایل مختلف از قبیل نداشتن مشخصات لازم سوال ، طولانی بودن سوال عدم تطبیق با فرهنگ ایران حذف شده است. در نتیجه آزمون هنجار شده دارای ۳۳ سوال است.

این آزمون ۵ مولفه هوش هیجانی را اندازه گیری می کند. این مولفه ها عبارتند از : خود آگاهی ، خود کنترلی خود انگیزی ، هوشیاری اجتماعی ، مهارت های اجتماعی .

هوش هیجانی یک سازه چندعاملی است که از توانایی به هم پیوسته عاطفی، شخصی و اجتماعی تشکیل شده که مارا در رویارویی با مقتضیات زندگی روزمره یاری می دهد.هوش هیجانی توانایی های یک شخص در مواجهه با چالش های محیطی است و موفقیت فرد را در زندگی پیش بینی می کند.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش منصوری ذکر شده است.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
30 WORD 1,900 تومان

دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ فرمت ورد



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها