پایان نامه مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید

مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید
رفتارهای ضد تولید از دیدگاه سرپرستان و مدیران صنایع و سارمانها ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎ رایگان ﻫﺪف رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺿﺪ ﺗﻮﻟﻴﺪ از دﻳﺪﮔﺎه ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﺎن و ﻣﺪﻳﺮان ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ و ﺻﻨﺎﻳﻊ در ﺷﻬﺮ اﺻﻔﻬﺎن ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﮔﻮﻳﻪ ﻫﺎي ﻣﻄﺮح در اﻳﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ، ﺷﺎﻣﻞ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺿﺪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺑﻮده ﻛﻪ از ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید – یاری توضیحات: این فایل حاوی ۳۳ صفحه از مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید (رفتارهای کاری غیر مولد) می باشد که برای یک پایان نامه کارشناسی ارشد مورد مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید – فایل دانلود بیننده گرامی سلام، به وب ما خوش آمدید دوست گرامی برای مشاهده توضیحات کامل محصول روی لینک زیر کلیک فرمایید. امید است که شما را برای رسیدن به هدفتان کمک کرده مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید – بانک مقالات فارسی مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید توضیحات: این فایل حاوی ۳۳ صفحه از مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید (رفتارهای کاری غیر مولد) می باشد که در كارخانه تقطير خراسان الكل به روش «batch» توليد مي شود . در اين روش ابتدا پيش از شروع كار، تانكها و لوله هاي رابط استريل مي شود مصرف زیاد آن همراه با داروهای ضد افسردگی از جمله باربیتوریک ها اغلب ممکن است موجب مرگ فرد گردد. می‌دهد احتمال سرزدن رفتارهای خطرآفرین مانند آمیزش جنسی بدون استفاده است.

پایان نامه مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید

پایان نامه مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید

توضیحات:
این فایل حاوی ۳۳ صفحه از مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید (رفتارهای کاری غیر مولد) می باشد که برای یک پایان نامه کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گرفته است. منابع این فصل به طور کامل در انتهای متن آوده شده شده است. مقدمه و عناوین مطالب این فایل به ترتیب زیر است:

مقدمه:
نيروي انساني پایه اصلی هر سازمان است، به بیان دیگر، فاکتور اساسی بقای هر سازمان، انسان هایی هستند که در آن مشغول به فعالیت هستند و به همین خاطر شناخت انسان براي مديريت اثربخش آن ضروري است. رفتار سازماني يا به عبارت دیگر رفتار انساني در سازمان تلاش‌هاي نظام‌مند براي شناخت و درك رفتار انسان در سازمان است تا با كنترل رفتار و استفاده از آن، تحقق اهداف سازماني امكان پذير شود. شناخت علل رفتار و چگونگي به كارگيري رفتارها در جهت اهداف سازماني مسئله بنیادی در مديريت رفتار سازماني است. در این فصل به بررسی ادبیات مربوط به رفتارهای کاری غیر مولد می پردازیم.

فهرست مطالب:
مقدمه
رفتارهای کاری غیر مولد کارکنان
رفتارهای انحرافی
طبقه‌ بندی رفتارهای انحرافی
رفتار شهروندي سازمانی
مدل‌ های رفتارهاي شهروندي
مدل رفتارهاي شهروندي گراهام
مدل رفتارهاي شهروندي پادساکف
عوامل تأثير گذار در بروز رفتارهاي شهروندي سازماني
سازگاري با شخصيت‌هاي مختلف
رويارويي با فرد غير مولد و مشكل‌ ساز
تكنيك‌ هاي رويارويي موثر و مفيد
هنر انتقاد سازنده
تفسير بازي افراد مشكل‌ ساز و غير‌مولد
كنار‌ آمدن با ويژگي‌ هاي غير عادي شخصيت همكاران
تعامل با مشتريان دردسر‌آفرين
چهار روش چند منظوره براي تعامل با شخصيت‌ هاي مختلف
پیشینه تحقیق
سوابق داخلی تحقیق
سوابق خارجی تحقیق
منابع فارسی و انگلیسی
فرمت: doc

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
33 WORD 8,900 تومان

پایان نامه مبانی نظری و پیشینه رفتار کاری ضد تولید



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها