دانلود پایان نامه نور در گرافیک فرمت ورد

دانلود پایان نامه نور در گرافیک
رایگان نقش نور در گرافیک سلام دوستان می خواستم بدونم نور مانیتور در کار کردن با فتوشاپ تاثیری داره.نور در معماري – آموزش عکاسی- از جمله علوم و هنرهایی که می توان به نقش نور در آن اشاره داشت، هنر معماری است که بحث مفصلی را در زمینه روند بهره گیری از نور طبیعی به خود اختصاص نقش گرافیک و انیمیشن ۳ بعدی در ساخت جلوه های ویژه کامپیوتر تقریبا در تمامی نرم افزار های گرافیک ۳ بعدی منابع نورها به ۳ دسته کلی نورهای تمام جهت : شعاع های نور متساطع شده از این منابع در بررسی تاثیر رنگ در گرافیک محیطی به اینکه عناصر گرافیک محیطی در فضا مطرح می شوند مسلما نقش فرم و ارتباط فرم و فضا تبلیغاتی به شکل بالن ها، ایجاد نوشته با دود هواپیما، نور و صوت بررسی اجمالی نقش نور در هنر لازم به توضیح است که نور در پیش و پس از ظهور اسلام نقش مهمی در محور نور (چه طبیعی و چه مصنوعی) از مهمترین اجزا در گرافیک محیطی و طراحی داخلی و خارجی محسوب وبلاگ گروه شهرسازی دانشگاه مازیار نور – گرافیک محیطی و نقش آن در گرافیک محیطی و نقش آن در روابط عمومی. مشخصات‌ اصلی‌ گرافیک‌ محیطی‌. گرافیک‌ محیطی‌ از کلیه‌ علائم‌، تابلوهای‌ و چراغ‌ها، از پورتال دانشگاه پیام نور/با همکاری دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد- به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، این همایش با هدف طبقه بندی علمی ای با عنوان “بررسی نقش گرافیک محیطی بر خوانایی شبکه ی گرشگردی کتاب نقش من و قصه او: منتخب آثار هنرجویان گرافیک هنرستان کاردانش نور

دانلود پایان نامه نور در گرافیک

دانلود پایان نامه نور در گرافیک فرمت ورد

چكيده:
در عصر حاضر از انوع طراحي نوري براي ايجاد روشنايي روزمره استفاده مي شود كه قسمتي از اين طراحي نوري در اختيار طراحان گرافيك قرار گرفته است.
امروزه نور در زمنيه ي گرافيك چنان تنوعي يافته است كه كمتر كسي را مي توان يافت كه براي تبليغات محيطي از نور پردازي استفاده نكرده باشد. اما طراحان زيادي هستند كه تجربه و آگاهي لازم را در مورد خصوصيات و ويژگي هاي نور ندارند. اين مسئله باعث مي شود كه ايده هاي خلاقانه آنها به هنگام استفاده و اجرا جلوه ي واقعي خود را نداشته باشد. بنابر اين بهتر است كه طراح قبل از شروع نور پردازي با ويژگي هاي و خصوصيات نور و تجهيزات آن آشنا شود تا نور بتواند باعث خلق يك اثر هنري شده و جلوه ي خود را به طور معجزه آسا نشان دهد.
در اين تحقيق سعي شده است كه طراحان با نور پردازيها و كاربرد آنها در تبليغات و استفاده درست از وسايل نور پردازي در جايگاه مناسب با خصوصيات خاص آن آشنا شده و در رشته ي كاري خود حضور مثبت يابند و كارهاي نفس به جا گذارند.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئاله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
تعاریف اصطلاحات و واژه ها
فصل دوم: پیشینه تحقیق
نور و انواع آن
تاثیرات نور
تاثیر نور بر روی جسم انسان
ارزش و زیبایی نور
منابع روشنایی
منابع نور مصنوعی
جنبه های فیزیکی و روانشناختی نور
جنبه فیزیکی نور
جنبه های روانشناختی نور
جهت نور
کمیت نور
کیفیت نور
نور مستقیم و غیر مستقیم
فصل سوم: نور پردازی
نور پردازی
ایجاد جلوه در اشیا به وسیله نور پردازی
متداول ترین نوع نور پردازی
نور پردازی شاعرانه
فصل چهارم: سیستم های نور پردازی
پروژکتور
سیستم LCD
سیستم LED
استفاده از LCD و LED در تبلیغات
جایگاه سیستم DLP در تبلیغات
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
88 WORD 3,500 تومان

دانلود پایان نامه نور در گرافیک فرمت ورد



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها