دانلود پروژه معماری روستای کندوان ppt

معماری روستای کندوان ppt
بررسی معماری اکولوژیک روستای میمند و روستای کندوان(نوع فایل:ppt)رایگان نمی دانم ایا شما نام کندوان روستای صخره ای ایران را شنیده اید ؟! دهکده سحرامیز که فاصله آن تا تبریز ۶۲ کیلومتر است. در این به بررسی معماری همساز با اقلیم در این پاورپوینت روستای کندوان | تحقیق درمورد| دانلود مقاله| بازارچه تحقیقاتی عنوان پروژه ::روستای کندوان نام درس : درس: انسان ، طبیعت ، معماری حجم فایل :: ۴٫۲۲۵ کیلو بایت دسته بندی:: رشته معماری فرمت :: تعداد دانلود پروژه روستای کندوان – مهندسی عمران – سازه برت دانلود پروژه روستای کندوان در این پست از سازه برتر فایل pdf پروژه روستای کندوان روستای کندوان در دامنه های سهند قرار دارد و به خاطر معماری صخره ای اش معروف است.پاورپوینت معرفی روستای کندوان – معمارکد – مرجع معماری ، شهرسازی، عمران- معرفی روستای کندوان پاورپوینت معرفی روستای کندوان پروژه معماری تحلیل روستای کندوان اثار روستای کندوان معماری روستای کندوان پلان خانه های پاورپوینت روستای کندوان – خرید اینترنتی آسان از فروشگاه در اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻌﻤﺎري ﻫﻤﺴﺎز ﺑﺎ اﻗﻠﻴﻢ روﺳﺘﺎي ﻛﻨﺪوان ﭘﺮداﺧﺘﻪ. اﻳﻢ، ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻲ. رﺳﺪ ﻛﻪ ﻣﻌﻤﺎري اﻳـﻦ روﺳـﺘﺎ از ﻣﻌﻤـﺎري. ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﺑﺴﻴﺎر ﭘﺮاﻫﻤﻴﺖ. ﺗﺮ ﻣﻲ. ﺑﺎﺷﺪ زﻳﺮا در اﻳﻦ ﻣﺤﻴﻂ ﻋﻮاﻣﻞ در اين مقاله به بررسي معماري همساز با اقليم روستاي كندوان پرداخته ايم، به نظر مي رسد كه معماري اين روستا از معماري معمولي بسيار پراهميت تر مي باشد.

دانلود پروژه معماری روستای کندوان

دانلود پروژه معماری روستای کندوان ppt

روستای كندوان دارای پیشینه تاریخی قومی در شهرستان میانه چنانچه وجود امامزاده محمد و ام البنین بر ریشه تاریخی روستا دارد. پیوندهای خانوادگی و قبیله‌ای فراوانی نسبی آب از جمله عواملی می‌باشند كه در تشكیل روستای كندوان موثر بوده‌اند روستای كندوان بدلیل وجود بناهای تاریخی و مذهبی و برخی ویژگیهای طبیعی مورد توجه افراد قرار می‌گیرد.گاهی مراجعات در تمام طول سال و زمانی بصورت فصلی كه اكثراً تابستان می‌باشد صورت می‌گیرد. عامل مذهبی به نوبه خود در پیدایش روستا نقش داشته است. اسكان چند خانوار در اطراف امامزاده باعث شده كه بتدریج بر تعداد خانوارهایی كه به محل مراجعه كرده زیاد شود و هسته مركزی روستا در اطراف امامزاده تشكیل شود.

روستای كندوان از روستاهای اذربایجانشرقی، شهرستان میانه، بخش كندوان، دهستان كندوان محسوب می‌شود. در طول جغرافیایی َ؟؟؟؟ و عرض جغرافیایی َ۵۰ ْ۳۷ و با ارتفاع ؟؟؟؟ متر از سطح دریای آزاد در قسمت شمال شرقی شهرستان میانه قرار دارد. فاصله روستای كندوان تا مركز شهرستان برابر ۲۵ كیلومتر و تا مركز شهر بخش ترك ۸ كیلومتر می‌باشد. روستا از نوع تپه‌ای با آب و هوای سرد و نیمه خشك كه رودخانه فصلی ترك
از غرب روستــا و دره دیــزج در شمـال روستا و كانگــج در ۳ كیلومتــری روستا قـــرار دارد. روستــا از طـرف شمال بــه جــاده ارتبــاطی تــرك میانـــه از طرف جنــوب به روستــای هــم‌پا و از طــرف شـــرق به روستـای ینگی كند و از طرف غرب و شمال غرب به شهرترك محدود می‌گردد.

ایجاد باغ و بهره برداری از آن نشانه یک مرحله تحول بسیار چشمگیر و بیان کننده تکامل و اقتصاد زراعی روستای کندوان با عنایت به وجود منابع غنی آب محسوب می شود.
باغ علاوه بر تعدیل در محیط طبیعی و با توجه به وجود امامزاده محمد و ام‌البنین می تواند به عنوان جاذب طبیعی در روستا باشد. میوه تنها از جهت احتیاجات روستای کندوان حائز اهمیت نیست بلکه هر جا راهی مناسب وجود داشته باشد صدور این محصول درآمد مهمی را عاید روستای کندوان می سازد. چنانچه روستا خود مستعد پرورش درختان میوه است و هر زمان امکان مختصری ایجاد می شود می تواند نسبت به احداث باغات اقدام نمایند.
نتیجه :
تولید محصولات باغی با توجه به گوناگونی محصول آنها و ارتباطی که باغداری با زراعت و کشاورزی دارد جز و مکمل اقتصادی روستای کندوان به شمار می آید لذا به منظور توسعه درآمد روستای کندوان باغداری جایگاهی ویژه در اقتصاد بازی می کند.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
55 PPT 8,900 تومان

دانلود پروژه معماری روستای کندوان ppt



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها