گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش
پی سی دانـشـــجــو گزارش کارآموزی در اداره آموزش و پرورش گزارش کارآموزی در اداره آموزش و پرورش. قالب گزارش : word (قابل ویرایش است ). فهرست. مقدمه. هفته اول. کار با نرم افزار. بخش۱-۱ طراحی سایت با نرم افزار گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش رشته کامپیوتر – بانک مقالات فارسی دانلود گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش پروژه کارورزی گزارش کارآموزی در آموزش و … دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش گزارش کارآموزی رشته گزارش كارآموزي : اداره آموزش و پرورش فرمت : word تعداد صفحه : ۱۵۸ قیمت : مبلغ ۱۹هزار تومان چكيده وزارت آموزش و پرورش يکي از وزارتخانه‌ها گزارش كارآموزي دراداره کارآموزی آموزش و پرورش – پورتال جامع برگزیده ها عنوان : گزارش کارآموزی کامپیوتر سیستم آموزش و پرورش این فایل با فرمت در حال حاضر اين استان با داشتن ۱۵ اداره آموزش و پرورش و با جمعيت دانش اموزي بالغ بر گزارش کارآموزی حسابداری در اداره اموزش و پرورش شهرستان میانه دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در اداره آموزش و پرورش با عنوان” گزارش کارآموزی حسابداری در اموزش و پرورش شهرستان میانه با موضوع بررسی سیستم حسابداری

گزارش کارآموزی در اداره آموزش و پرورش

گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

دانلود گزارش کارآموزی در اداره آموزش و پرورش با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۸ صفحه.

فهرست مطالب

عنوان صفحه
مقدمه ………………………………………………….۲
فصل اول: معرفی محل کارآموزی ………… ……………. ۴
· چارت سازمانی آموزش و پرورش ……………… ۷
· شرح وظایف واحدIT ……………………………. 8
· فرم های واحد فناوری اطلاعات ………………… ۱۰
فصل دوم: کارهایی که انجام داده ام ………………… ۲۰
فصل سوم: چگونگی پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری
· کار با نرم افزار DeepFreez ……………………….. 21
· بستن پورت های USB ………………………….. 26
· کار با نرم افزار Acronis …………………………… 32
· نصب ویندوز ۷ ……………………………………. ۵۹
منابع و مآخذ …………………………………………. ۶۸

مقدمه:
آموزش وپرورش نهادی است با مجموعه ای از روش ها و طراحی در مسیر اهداف و مقاصدی مبتنی بر خاستگاه هایی که با رعایت اصول و قواعد بر اساس راهکارها و خط مشی خاص و با توجه به شرایط در حال انجام است.
تعهد اجتماعی و تفاوق جمعی بر روی برنامه های آموزش و تربیتی سبب گسترش یکپارچگی منابع انسانی و مادی و در نهایت محقق ساختن اهداف اساسی تعلیم و تربیت است و توسعه دانایی که اساس برنامه بیست ساله توسعه کشور محسوب می شود و به طور جدی نیازمند چنین تعهد و توافقی است که به نوبه خود اصلاحات مورد نیاز آموزش و پرورش را نیز اثربخش می نماید.
توفیقی در برنامه ریزی آموزشی به ویژه در سطوح میانی وسازمان های آموزش پرورش مستلزم نگاهی کارشناسانه و علمی به علوم تربیتی از جمله فلسفه و اصول آموزش و پرورش ، مهارت های آموزش وپرورش ،شناخت فراگیر برنامه ریزی درسی وراهنمایی آموزشی است به عبارتی اعتقاد به نوعی مدیریت کیفیت جامع و فرایند مداری می تواند بستر مناسبی برای تحقق یافتن اهداف همه جانبه باشد.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
68 WORD 1,900 تومان

گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها