دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی

دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی
پایان نامه تاثیر اطلاعات حسابداری منابع انسانی بر مدیران دانشگاه پایان نامه تاثیر اطلاعات حسابداری منابع انسانی بر مدیران دانشگاه تحقیق بر مبنای ماهیت و روش ایجاد و توسعه یک چارچوب جامع جبران خدمت ارزیاب پایان نامه حسابداری منابع انسانی پايان نامه منابع انساني,پایان نامه مدیریت منابع انسانی,موضوعات پایان نامه منابع انسانی,دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی امروزه در بسياري از كشورها، نيروي انساني به عنوان يك منابع سرمايه‌اي مورد توجه مديران تمامي واحدهاي اقتصادي و نهادهاي اجتماعي در جهت ارتقاي سطح عملكرد و افزايش بازدهي پروژه حسابداری منابع انسانی دانلود پایان نامه های حسابداری تحولات اقتصادي دوران حاضر که باعث تجدید نظر در نگرش به سطح وقوع اشتغال نیروي انسانی شده است
خلق ثروت و ایجاد ارزش افزوده را ضامن بقاء سازمان حسابداری منابع انسانی حسابداری منابع انسانی. فهرست. مراحل توسعه و موقعیت حسابداری منابع انسانی مسیر آینده حسابداری منابع انسانی موارد استفاده برای مدیران ومتخصصان منابع انسان پایان نامه حسابداری منابع انسانی سامانه ملي تحقيقات و مقالات دانشگاهي پایان نامه حسابداری منابع انسانی,دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی,تحقيق،پروژه،پايان نامه،جزوات دانشگاهی فهرست پایان نامه های دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی عنوان: خصوصی سازی دانشگاهها و تاثیر آن بر کارایی نیروی انسانی استاد راهنما بررسی محدودیت های منابع تامین مالی با نگرش بر ابداعیات مالی در چهارچوب پرتال جامع علوم انسانی بررسی رابطه بین حسابداری منابع انسانی با این پایان نامه تحت عنوان بررسی رابطه بین حسابداری منابع انسانی با عملکرد کارکنان توسط آقای اکبر میرشکاری در مقطع کارشناسی ارشد به رشته تحریر درآمده است.

دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی

دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی

دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی با فرمت ورد و قابل ویرایش.این پایان نامه در ۵۳ صفحه تنظیم شده است.

مقدمه پایان نامه حسابداری منابع انسانی :

تحولات اقتصادي دوران حاضر که باعث تجدید نظر در نگرش به سطح وقوع اشتغال نیروي انسانی شده است خلق ثروت و ایجاد ارزش افزوده را ضامن بقاء سازمان­هاي نوین می داند. موفقیت این سازمان­ها در گرو استفاده مؤثر از منابع انسانی که در مقایسه با سایر منابع سازمان ممتازتر و داراي ماهیت پویا، زنده و مستقل هستند می باشد.

بنابراین ضروري است مکانیزمی قانونمند جهت اندازه گیري و ثبت حساب ثروت نیروي انسانی شناسایی گردد تا به کمک آن بتوان ارزش منابع انسانی را با سایر منابع مؤسسه در قالب زبان تجاري یعنی حسابداري مقایسه و گزارشگري نمود. حسابداري منابع انسانی پاسخ مناسبی به این نیاز سازمان­ها می باشد.

سیستم هاي فعلی حسابداري بر پایه ساختار اقتصاد مبتنی بر سرمایه هاي فیزیکی و مالی هستند و منابع فیزیکی(ساختمان، تاسیسات، ماشین آلات، تجهیزات و … )، منابع مالی (وجه نقد، حساب هاي دریافتی و سرمایه گذاري ها و … ) و منابع فنی و حاصل از مالکیت (حق اختراع، علائم تجاري، سر قفلی و … ) سازمان­ها را گزارش می کنند اما کماکان نمی توانند اطلاعات زیادي درباره مخارج و  ارزش­هاي یکی از بزرگترین و مهمترین منابع آن­ها یعنی منابع انسانی گزارش نمایند. در حالی که  سازمان­ها به طور فزاینده اي نیاز به اطلاعات درباره منابع انسانی خود دارند.

حسابداري منابع انسانی را می­توان تلفیقی از دو حوزه حسابداري و مدیریت منابع انسانی دانست و شامل کاربرد مفاهیم و روش­هاي حسابداري در محدوده مدیریت منابع انسانی می باشد. به عبارت دیگر، حسابداري منابع انسانی، الگو و فن اندازه­گیري است که می تواند اثرات عمیقی بر چگونگی اداره افراد در سازمان داشته باشد و می توان آن را تشخیص، کمی­سازي و گزارش­دهی، دانش، مهارت­ها و توانایی­هاي کارکنان سازمان دانست.

دراین خصوص یکی از مباحث مهم براي مدیریت تمایز میان منابع انسانی و سایر منابع سازمان می باشد زیرا منابع انسانی عناصري با قابلیت یادگیري، تغییرپذیري، نوآوري، خلاقیت و امثالهم می­باشند که اگر خوب مديريت و هدايت شوند مي توانند بقاي طولاني مدت سازمان را تضمين نمايند.

فهرست مطالب
مقدمه
بیان مسئله و اهمیت موضوع تحقیق
واژه های کلیدی
ادبیات تحقیق
سرمایه فکری چیست
طبقه بندی سرمایه فکری
اندازه گیری سرمایه فکری
تعریف حسابداری منابع انسانی
تاریخچه ی حسابداری منابع انسانی
پیشینه تحقیق
ضرورت و اهداف حسابداری منابع انسانی
ضرورت حسابداری منابع انسانی
محاسبه میزان سرمایه گذاری سازمان در منابع انسانی
ضرورت تفکیک هزینه های واقع شده در ارتباط با نیروی انسانی
مدیریت اطلاعات در حسابداری منابع انسانی
هزینه یابی منابع انسانی
سایر هزینه های منابع انسانی
بینش حسابداران درباره منابع انسانی
شاخص های عملیاتی در دسترس
چالش های ارزش¬گذاری منابع انسانی
ارزش اقتصادی منابع انسانی
اندازه گیری غیرپولی منابع انسانی
روش های اندازه گیری ارزش منابع انسانی
نظریه ارزش اقتصادی (ارزش فعلی)
نارسایی های روش ارزش اقتصادی
نظریه ارزش جایگزینی
نارسایی های روش ارزش جایگزینی
نظریه ضریب ارزش
نارسایی های نظریه ی ضریب ارزشی
پاداش های تصادفی
نظریه ی مزایده
نارسایی های نظریه مزایده
نظریه ی بهای تمام شده ی تاریخی
مزایای نظریه بهای تمام شده ی تاریخی
مزایای نظریه بهای تمام شده ی تاریخی
نارسایی های نظریه بهای تمام شده ی تاریخی
روش های گزارش¬گیری
نحوه گزارش دارایی های انسانی در صورت های مالی
انواع پرداخت های تشویقی
انواع طرح پرداخت
پاداش در مقابل تشویق
پیوند عملکرد و پرداخت
پرداخت متغیر و تضمین نشده
طرح های تشویقی فردی
پرداخت های تشویقی گروهی
مشارکت در دستاورد
پرداخت برای کیفیت و خدمت به مشتری
مزایا و معایب پرداخت گروهی
تمرکز بر اهداف بازرگانی استراتژیک
ایجاد و توسعه یک چارچوب جامع جبران خدمت
راه های تأمین مالی پرداخت تشویقی
نتیجه گیری (مشکلات و نظرات)
پیشنهادات
نتیجه گیری نهایی
فهرست منابع

جهت دریافت و دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی از لینک زیر اقدام نمایید.

 

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
53 WORD 9,900 تومان

دانلود پایان نامه حسابداری منابع انسانی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها