دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا
فایل دانلود گزارش كارآموزي در نمايندگي سايپا – نمايندگي مجاز سايپا مباركه يكي از نمايندگي مجاز سايپا است.این گزارش کارورزی با فرمت (word ) در اختیار شما قرار دانلود گزارش کارآموزی در نماینگی مجاز سایپا – مکانیک – پایان نامه | استخدام گزارش کارآموزی در نماینگی مجاز سایپا – مکانیک. کارآموزی. بخشی از فهرست : نمایندگی مجاز سایپا مبارکه نمودار سازمانی تشکیلات سیستم سوخت رسانی بنزینی دانلود گزارش کارآموزی نمایندگی سایپا – پیداک دانلود گزارش کارآموزی مکانیک خودرو نمایندگی سایپا ۴۵ صفحه فهرست بندی شده فرمت ورد قابل ویرایش.مقدمه: شرکت بازرگانی سایپا یدک به عنوان بازوی خدمات بعد از فروش محصولات سایپا در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۷۱ آغاز نمود ماموریت گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا | دانلود ترجمه و پروژه دانلود گزارش کار کارآموزی مکانیک خودرو در تعمیرات نمایندگی سایپا کارآموزی در نمایندگی سایپا دانلود بانک مقالات فارسی مقاله پایان نامه پروژه پرسشنامه کارآموزی گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا – گزارش کارآموزی (تعمیرات اساسی موتور پراید نمایندگی عنوان کارآموزی: گزارش کار آموزی در نمایندگی مجاز سایپا محل کارآموزی: نمایندگی شرکت سایپا واقع در است.

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا

این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. فایل قابل ویرایش است و در ۳۷ صفحه تنظیم شده است.

در واحد فني نمايندگي بيشتر كارهايي تعميراتي انجام مي شد بيشتر مطالبي كه در دانشگاه به طور تئوري خوانده بودم و كمي هم به طور عملي كار كرده بودم در انجا بيشتر به طور عملي كار كردم و باز و بسته كردن قطعات و آشنايي بيشتر با آنها پيدا كردم و از نظر عملي مهارت بيشتري پيدا كردم. بنده در اين نمايندگي بيشتر وقت خود را در قسمت فني گذرانده ام و در كنار استادكاران مختلف به افزايش تجربه خود كوشش كردم و چيزهايي هم بلد نبوده ام از استاد كاران سئوال كردم و نكات كليدي كار آنها را در حد توان و وقت ياد گرفته ام و بعد از يكي دو هفته با آشنايي كامل با ان محيط زير دست اندركاران كار كرده و خودم به تنهايي اقدام به باز و بسته كردن وسائل كرده ام در اين نمايندگي بنده با وسايل كه در دانشگاه موجود نبود است آشنا شدم (دستگاه تنظيم موتور به طور كامپيوتري يا دياگ و تنظيم سوخت و دستگاه تنظيم فرمان و دستگاه چهار گاز ) و با مراحل تعمير ماشين و نكات ايمني و اخلاقي آنجا آشنا شده ام و تجربه داشتن رفتار و برخورد مناسب با مشتريان را ياد گرفته ام . در قسمت خدماتي و جايي كه لوازم يدكي ماشينها در آنها به فروش مي رسيد من بيشتر با قطعات آشنا شده ام و در بخش فني با طرز كار آنها جا گذاشتن آنها در ماشين و باز و بسته كردن آنها در روي ماشين آشنا شده ام.

فهرست مطالب:
نمايندگي مجاز سايپا مباركه
نمودار سازماني تشكيل
سيستم سوخت رساني بنزيني
علائم سوختگي واشر سر سيلندر
علائم تاب برداشتن سر سيلندر
دلايل كمپرس در قسمتهاي موتور
ميل لنگ
قطعات ميل سوپاپ
نقطه تايمينگ
انواع سوپاپ
علت فيلر گيري سوپاپ ها
موتور ديزل
دلايل دل زدن كلاچ
صداي غير عادي در گيربكس
قطعات اصلي گاردان
سيستم جرقه الكتريكي
كويل
دلكو
استارت
دينام
آفتامات
سيستم سوخت رساني بنزيني
علائم مخلوط شدن روغن و بنزين
كاربراتور
سيستم خنك كننده و روغن كاري
سيستم روغنكاري
سيستم ترمز- فرمان و تعليق
تاريخچه سيستم ترمز
سيستم ABS چيست؟
اصول كاركرد ABS
سنسورهاي سرعت چرخ

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
37 WORD 1,900 تومان

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها