دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی

دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی
دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی – گروه برق این بار گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی را برای شما آماده کرده ام. آزمایشگاه الکترونیک عمومی از واحدهای درسی است که دانشجویان مهندسی برق و گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک آزمایشگاه الکترونیک هست، که تئوری های الکترونیک را به عمل تبدیل می کنیم. مثلا در درس الکترونیک با دیود و کاربدهای آن آشنا می شویم که از جمله کارگاه الکترونیک عمومی (جلد دوم))کتاب گزارش کار و فعالیتهای بر اســاس کتاب گزارش کار و فعالیت هاي آزمایشــگاهي کتاب کارگاه و آزمایشــگاه الکترونیک عمومی )جلد دوم( تحت عنوان. جداول هدف – محتوا و روش اجرای برنامۀ سالی- واحدی دانلود رایگان دو گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک ۱ – مهندسی برق | پروژه ها ۲ گزارش کار کامل آزمایشگاه الکترونیک ۱ که هردو جزوه به صورت تایپ شده و تمیز می تواند مورد استفاده ی دانشجویان رشته های مهندسی برق قرارگیرد. لیست برخی از دستور کار الکترونیک عمومی آزمایشگاه بسوه تعالی. دستور کار. آزمایشگاه. الکترونیک عمومی. ویژه. ی. کاردانی برق. تهیه و. تدوین. : علی نیکوصحبت. مهرماه دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی – فارس فایل دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی – آزمایشهای : مدار یکسو ساز نیم موج ، مدار برش دهنده،یکسوساز تمام موج پل،مدار یکسو ساز تمام موج با ترانس سر وسط آز الکترونیک عمومی ۱ – مهندسی برق و قدرت – بزودی تمامی اطلاعات این وبلاگ در اختیار شما قرار می گیرد. … این گزارش به فرمت word می باشد.

دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی

دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی

دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی با فرمت ورد و قابل ویرایش تنظیم شده در ۱۶ صفحه.

خلاصه و فهرست کلی:

توضیحات :

گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی که در آن مسائل و مدارهای مختلفی آزمایش و به نتیجه رسیده که این آزمایشات بیشتر تو سط برنامه مجازی مولتیسیم انجام شده است که به شما هم توصیه میکنم حتما از این نرم ابزار استفاده نمایید.

این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
حل :
آزمایش شماره ۱: مدار یکسو ساز نیم موج

آزمایش شماره ۲: مدار برش دهنده

آزمایش شماره ۳: مدار برش دهنده دو طرفه با دیود زنر

آزمایش شماره ۴: در مدار زیر شکل موج خروجی را به دست آورید و سپس دیود را برعکس کرده و مجدد شکل موج خروجی را به دست آورید.

آزمایش شماره ۵: مدار یکسو ساز تمام موج با ترانس سر وسط

آزمایش شماره ۶: مدار یکسوساز تمام موج پل

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
16 WORD 3,500 تومان

دانلود گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک عمومی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها