دانلود گزارش کارآموزی مدارس ابتدایی (تربیت بدنی)

همیار دانشجو

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.با سلام،محصول دانلودی +{{دانلود گزارش کارآموزی مدارس ابتدایی (تربیت بدنی)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل دانلود گزارش کارآموزی مدارس ابتدایی (تربیت بدنی) و بررسی کامل هدایت میشوید.تمام محصولات همیار دانشجو به صورت اختصاصی می باشد.چنانچه در سایت دیگری مشاهده شود شدید برخورد خواهیم کرد.گزارش کارآموزی مدرسه دانلود پروژه کارورزی -رایگان بانک مقالات فارسی دانلود گزارش کارآموزی مدرسه فهرست مطالب مقدمه ۱ فصل اول آشنایی با محیط  در مدرسه دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در مدرسه ابتدایی دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی مدرسه فهرست مطالب مقدمه ۱ فصل اول آشنایی با محیط در مدرسه دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در مدرسه ابتدایی دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی و پیش دبستانی- این فایل با فرمت word دانلود پروژه کارآموزی دبستان و مهدکودک نقاط ضعف و قوت مدارس ابتدایی ایران:گزارش کارآموزی رشته تربیت بدنی در مدرسه ابتدایی – فارس فایل دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی رشته تربیت بدنی – حضور تدریجی تربیت بدنی در برنامه های درسی مدارس و سایر نهادهای رسمی و نیزغیر رسمی اجتماعی گویای گزارش کارورزی ابتدایی – شیک گزارش کارورزی در مدارس ابتدایی. سایت تبلیغاتی پستگاه محلی مناسب برای درج آگهی رایگان خدمات و محصولات شما می باشد.تبلیغات نمونه ای از گزارش کار از مدرسه برای درس کارورزی – بازار مطلب گزارش کار آموزی در مدرسه جلب توجه کنند و نمونه ای از روابط خاص در کلاس مربوطه به کارورزی گزارش کارورزی علوم تربیتی گزارش کار عملی در مدرسه ابتدایی برای گزارش کار عملی در مدرسه ابتدایی برای رشته علوم تربیتی گزارش کار عملی در مدرسه ابتدایی برای رشته علوم تربیتی معرفی محل کار آموزی درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید.

دانلود گزارش کارآموزی مدارس ابتدایی

دانلود گزارش کارآموزی مدارس ابتدایی (تربیت بدنی)

مقدمه :
بطور کلی هر جامعه ای که سالم باشد افراد آن جامعه فکر و منش سالم دارند بقول بزرگان (( عقل سالم در بدن سالم است )) و امروز با توجه به زندگی ماشینی و ویژگیهای خاص خود امر ورزش و سلامتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد که این امر برکسی پوشیده نیست ، حضور تدریجی تربیت بدنی در برنامه های درسی مدارس و سایر نهادهای رسمی و نیزغیر رسمی اجتماعی گویای این واقیعت است که تربیت بدنی آزمون زمان را پشت سر گذارده و به عنوان یک فعالیت آموزشی و پرورشی پذیرفته شده است اما علی رغم حضور تاریخی و شواهد فراوان علمی و پذیرش اهمیت تربیت بدنی به عنوان نیاز دانش آموزان و یک فعالیت آموزشی ، تربیت بدنی برای سیاست گزاران در مدارس بسیاری از کشورها اولویت به شمار نمی آید و به نظر می رسد که این درس در مدارس این گونه کشورها در خطر قرار دارد . درس تربیت بدنی در ایران نیز در طول تاریخ ۸۰ ساله خود دستخوش فراز و نشیب های فراوانی شده است .

نگاهي به وضعيت درس تربيت بدني در مدارس
تعليم و تربيت هر جامعه اي بر پايه اي اصول و اعتقادات و ارزشهاي مورد قبول و فرهنگ آن جامعه استوار است نظام آموزش و پرورش ايران كه تحت تأثير فرهنگ اسلامي است، بايد به تمام زمينه هايي كه مورد نظر اسلام است. توجه داشته باشد. هدف آموزش و پرورش ، تعليم و تربيت افراد بشر است و با توجه به ابزاري كه در اختيار دارد، سعي مي كند دگرگوني هاي مطلوبي در افراد ايجاد نمايد، استعداد هاي آنان را شكوفا سازد و انسان را به سرحد كمال برساند . درس تربيت بدني از دروسي است كه در اين راه كمك زيادي به دانش آموزان مي نمايد و براي سريعتر و بهتر طي كردن اين مسير، بهترين وسيله است.

اهداف درس تربيت بدني در دوره ابتدايي
الف – سطح دانش

۱- آشنايي با وضعيت هاي بدني ( اطلاع از فرم صحيح بدن در هنگام ايستادن ، نشستن ، راه رفتن ، خوابيدن و دويدن ، آگاهي از محدوديت ها و قابليت هاي حركتي خود ) .

۲- آشنايي با آمادگي جسماني و برخي از آزمون هاي آن

۳- آگاهي از اطلاعات مربوط به بهداشت و تغذيه ورزشي ( برخي از اصول اساسي و استفاده از مواد غذايي ، اهميت كنترل وزن بدن ) .

۴- آگاهي از موارد ايمني ( برخي از عوامل ايجاد صدمات ورزشي ، رعايت اصول ايمني)

۵- آشنايي با رشته هاي ورزشي رايج آموزشگاهي

۶- آشنايي با اصول و مباني تربيت بدني ( آگاهي از اهداف تربيت بدني در حد دبستان آگاهي نسبت به اهميت كار گروهي ) .

ب – سطح مهارتي

۱- مهارت در كسب آمادگي جسماني و حركتي

۲- مهارت هاي بنيادي ( حركات انتقالي ، حركات غير انتقالي ، حركات مهارتي )

۳- مهارت در مقدمات ورزش هاي رايج آموزشگاهي ( ورزش هاي گروهي و انفرادي )

۴- مهارت در برخي شيرين كاري ها ( حركات تعادلي ، تقليدي ، تشبيهي ، ابداعي ، مربوط به رشته هاي ورزشي )

۵- مهارت در شناخت مفاهيم ( فضا ، مكان ، نيرو ، جهت بندي ، كندي ، سطح و ( از طريق فعاليت )

۶- مهارت در اجراي بازي ها

ج – سطح نگرشي

۱- علاقه به رعايت نظافت و عادات بهداشتي

۲- علاقه به فعاليت هاي تربيت بدني و بازي ها

۳- تمايل به شركت در بازي ها و فعاليت هاي گروهي

۴- تمايل به رعايت نظم و انضباط در كلاس ورزشي

۵- تمايل به همكاري و پذيرش مسئوليت در فعاليت هاي ورزشي

۶- علاقه به كسب و توسعه مهارت هاي ورزشي

۷- علاقه به رعايت اصول اسلامي و اخلاقي در ساعت درس تربيت بدني

۸- علاقه به كسب آمادگي جسماني و حركتي

۹- تمايل به بهره مندي از تندرستي و سلامتي

ساختار برنامه تربيت بدني در دوره ابتدايي

برنامه درسي تربيت بدني دوره ي ابتدايي در ۵ پايه ي تحصيلي از ويژگي هاي مشترك زير برخوردار است :

۱- حركات پايه يكي از مهم ترين جنبه هاي برنامه تربيت بدني است كه در وضعيت بدني تاثير بسيار دارد و ابتدا به صورت تعليم حركاتي مثل راه رفتن ، دويدن ، جهيدن و … صورت مي گيرد و به تدريج به مهارت هاي پايه رشته هاي ورزشي مي رسد .

۲- آمادگي جسماني به عنوان يك نياز اساسي براي زندگي سالم در كليه ي پايه ها مورد تاكيد است .

۳- تغذيه و بهداشت ورزشي ، به عنوان مكمل فعاليت هاي جسماني ، رئوس مثلث تندرستي را مي سازند و به همين دليل مورد توجه برنامه هستند .

۴- آشنايي با اصول ايمني ، به منظور حفظ سلامتي حاصله از فعاليت هاي جسماني مورد توجه اين برنامه است .

۵- بازي هاي ورزشي در كليه ي پايه ها علاوه بر اثرات جسماني و مهارتي و آشنايي با رشته هاي ورزشي ، وسيله اي جهت تامين و تقويت ابعاد اجتماعي ، عاطفي و شناختي كودكان محسوب شده و مورد توجه قرار مي گيرند .

۶- مباني تربيت بدني مبحث بسيار مهمي است كه نقش تربيت بدني در قالب هدف “ يادگيري از طريق حركت ” مطرح است ولي در دوره ابتدايي اهميت خاصي دارد .

فهرست مطالب

راهكارها و توصيه هايي براي بهينه كردن ساعات درس تربيت بدني درمدارس

نگاهي به وضعيت درس تربيت بدني در مدارس

اهداف درس تربيت بدني در دوره ابتدايی

ساختار برنامه تربيت بدني در دوره ابتدايی

نحوه ي آموزش مهارت هاي حركتی

رويكردهاي آموزشی

جايگاه ساعات درس تربيت بدني در مدارس

اهميت مربي ورزش

سخنی با آموزگاران تربیت بدنی

اهداف درس تربیت بدنی

علت بی علاقگی برخی از دانش آموزان به زنگ ورزش

توانایی بالای دانش آموز

عدم شکل‌ گیری مهارت های ضروری

راهكارها و توصيه هايي براي بهينه كردن ساعات درس تربيت بدنی

پیشنهادات

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
40 WORD 4,900 تومان

دانلود گزارش کارآموزی مدارس ابتدایی (تربیت بدنی)



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها