دانلود مبانی نظری مدیریت استعداد

مبانی نظری مدیریت استعداد
ترجمه مقالات ISI۲۸ خرداد ۱۳۹۴ این فایل حاوی ۲۰ صفحه از ادبیات مربوط به متغیر دانلود مبانی نظری مدیریت استعداد مبانی نظری و ادبیات; دانلود پایان نامه; پایان نامه تاريخچه و سير تطور مديريت استعدادها : قراول، دیدبان رفتار بر اساس همین رویکرد سه مرحله را می توان در مبانی نظری در خصوص تاریخچه و سیر تطور مدیریت استعدادها یافت که به شرح ذیل است بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت استعدادها وهدف از انجام آن شناسایی فرهنگ سازمانی واثر آن در فرایند مدیریت استعداد هاست. در بخش مبانی نظری ، به مفاهیم وتعاریف مربوط به فرهنگ سازمانی و مدیریت استعداد، بررسي ضرورت مديريت عملکرد و مباني نظري آن توسط كاندولا سريني واس آر.اين مقاله به نوعي درصدد است تا ضرورت و اهميت مديريت عملكرد و مباني نظري آن را ها، مداخله ها و راهبردهاي مديريت عملکرد، استعدادهاي انسان را به عملکرد تبديل نمايد، هم مبانی نظری مدیریت استعداد فروش فایل مبانی نظری مدیریت استعداد. مبانی نظری مدیریت استعداد. مبانی نظری و پیشینه مدیری پیشین نوشته قبلی: مبانی نظری سرمایه اجتماعی.پروپوزال مدیریت مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد. این فایل حاوی ۲۰ صفحه از ادبیات مربوط به متغیر مدیریت استعداد می باشد.

مبانی نظری مدیریت استعداد

دانلود مبانی نظری مدیریت استعداد

با سلام خدمت شما کاربر عزیز امیدواریم از مطالبی که در سایت ما قرار میگیرد رضایت کامل داشته باشید.این فایل حاوی ۲۰ صفحه از ادبیات مربوط به متغیر مدیریت استعداد می باشد و مربوط به فصل ۲ یک پایان نامه کارشناسی ارشد است. فرمت فایل doc و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است. ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است.

مقدمه:
امروزه سازمانها بخوبي دريافته اند كه به منظور موفقيت در اقتصاد پيچيده جهاني و نيز ماندگاري در محيط رقابتي كسب و كار، به داشتن بهترين استعدادها نياز دارند. همزمان با درك نياز به استخدام ، توسعه و نگهداشت استعدادها‌‌، سازمانها دريافته‌اندكه استعدادها منابعي بحراني هستند كه براي دستيابي به بهترين نتيجه‌ها نيازمند مديريت مي باشند. در گذشته مديريت استعداد به عنوان يك مسئوليت جنبي به بخش پرسنلي محول شده بود، در حالي ‌كه امروزه مديريت استعداد به عنوان يك وظيفه سازماني كه مسئوليت آن به عهده تمام بخش هاست، بسيار جدي تر مورد توجه قرار گرفته است. بي شك عصر حاضر، عصر سازمانهاست و متوليان اين سازمانها، انسانها هستند؛ انسانهايي كه خود به واسطه در اختيار داشتن عظيم ترين منبع قدرت؛ يعني تفكر، مي توانند موجبات تعالي، حركت و رشد سازمانها را پديد آورند. در سالهاي اخير، در سازمانهاي ايراني، مبحث پرورش و توسعه نيروي انساني در قالبهاي گوناگوني، نظير: شناسايي و پرورش استعدادها، جانشين پروري ، مديران آينده ، مديران سايه و …. مورد توجه قرار گرفته است. اما کماکان با وضعیت مطلوب در این زمینه فاصله قابل توجهی وجود دارد. در همين راستا انجام مطالعات و پژوهشهاي گوناگون براي الگوبرداري و بكارگيري تجربه‌هاي موفق سازمانهاي توسعه يافته، از اهميت بسزايي برخوردار است (Ronnlund, 2009, 43).

فهرست مطالب:
مدیریت استعداد
مقدمه
تعریف استعداد و مدیریت استعداد
شایسته سالاری
شايسته سالاري در كشور هاي مختلف
سنگاپور
فنلاند
فرانسه
کروه جنوبی
ژاپن
اهمیت مدیریت استعداد
عوامل راهبردي زمینه ساز مدیریت استعداد
راهبرد سازمان
نقش و حمایت مدیران
فرهنگ سازمانی
مدیریت منابع انسانی راهبردي
قوانین و مقررات دولتی
مولفه های مدیریت استعداد
جذب استعدادها
ارزیابی
اموزش و توسعه
بازیابی
پیشینه تحقیق
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
منابع فارسی
منابع انگلیسی

برای دانلود مبانی نظری مدیریت استعداد از لینک زیر اقدام نمائید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
20 WORD 16,900 تومان

دانلود مبانی نظری مدیریت استعداد



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها