دانلود نقشه اتوکد کیش

همیار دانشجو
در اینجا جدیدترین نقشه اتوکد(dwg) کامل جزیره کیش با آخرین اصلاحات برای دانلود قرار داده شده است. فایل پیش نمایش قرار داده شده خروجی همین فایل به وبلاگ خودتون خوش اومدین. – دانلود نقشه اتوکد جزیره کیش دانلود نقشه اتوکد جزیره کیش. برای اینکار بر روی لینک زیر اینجا کلیک کنید.دانلود نقشه اتوکد جزیزه کیش با فرمت dwg – وبلاگ مهندسی دانلود نقشه اتوکد جزیزه کیش با فرمت dwg و حجم ۱۵MB در ادامه مطلب دانلود پارت اول: مقالات عمرانی به روز – نقشه جزیره کیش به همراه فایل اتوکدی من در سایتهای عمرانی عضو هستم هر مطلب جدیدی که در مورد عمران و معماری برچسب‌هااتوکد, اتوکد کیش, جزیره کیش, دانلود, سایت پلان, فایل, نقشه اتوکد, نقشه جانمایی کیش, نقشه فرودگاه انواع پله های ساختمانی دانلود انواع پله در اتوکد.دانلود فایل نقشه اتوکد جزیره کیش. کیش یکی از جزیره های توریستی ایران و خاورمیانه به حساب می آید. البته شاید به پای دبی نرسه، اما یکی از جزیره های بسیاردر اینجا جدیدترین نقشه اتوکد(dwg) کامل جزیره کیش با آخرین اصلاحات برای دانلود قرار داده شده است. فایل پیش نمایش قرار داده شده است.

دانلود نقشه اتوکد کیش

دانلود نقشه اتوکد کیش

با توجه به اینکه خیلی از کاربران درخواست نقشه اتوکد کیش داشتند امروز این فایل را آماده کردیم شما میتوانید این نقشه را از سایت ما به صورت کامل دانلود کنید.

کیش، یکی از جزیره های توریستی ایران و خاورمیانه به حساب می آید. البته شاید به پای دبی نرسه، اما یکی از جزیره های بسیار زیبای خاورمیانه و خلیج فارس به حساب می آید.یکی از سایت هایی که برای موضوعات پایان نامه استفاده زیادا دارد، همین جزیره کیش هست.
اگه پایان نامه ای با موضوع تفریحی و توریستی در دست تدوین دارید، پیشنهاد می کنیم تا جزیره کیش را به عنوان یک از سایت های خود، معرفی نمایید.چون این جزیره، هم بر اساس اصول شهرسازی امروزی طراحی شده که کار طراحی سایت پلان، را راحت می کنه و هم زمین های بسیار زیادی برای طراحی داخلش موجود است که بر آن اساس، می توان طرح خود را روی سایت مورد نظر، طراحی کرد.

این نقشه اتوکدی، به صورت کامل و لایه بندی شده می باشد که توسط معاونت فنی عمرانی منطقه آزاد کیش، تهیه شده است.بدیهی است فایل مذکور از همه نظر کامل و مفید برای مطالعات معماری می باشد.

نوع فایل قیمت
dwg 4,900 تومان

دانلود نقشه اتوکد کیش



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها