دانلود پروژه شبیه سازی با نرم افزار arena

همیار دانشجو
پروژه شبیه سازی با نرم افزار دانلود پروژه شبیه سازی با نرم افزار arena آرایش دختران ایرانی به نفع ترک ها و چشم بادامی ها پروژه شبیه سازی با نرم افزار آرناتوضیحاتی در مورد پروژه :این پروژه شامل دو ماشین است که براساس یک تصویری از پروژه ای که باید با نرم افزار Arena تحویل داده شود برای شما قرار داده شده است.دوستان هر اطلاعاتی راجع به نحوه آماده سازی آن دارند لطفا در اختیار دیگران هم قرار دهند.ﺷﺒﻴﻪ ﺳﺎﺯﻱ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺑﺎ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ استاندارد آموزش مهارت و فناوری ﺁﺩﺭﺱ ﺩﻓﺘﺮ ﻃﺮﺡ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﺭﺳﻲ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺧﻴﺎﺑﺎﻥ ﺧﻮﺵ ﺷﻤﺎﻟﻲ ﻧﺒﺶ ﺧﻴﺎﺑﺎﻥ ﻧﺼﺮﺕ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﻛﺎﺭﺁﻣﻮﺯﻱ ﺁﺯﺍﺩ ﺳﺎﻝ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﭘﺮﻭژﻩ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﺎ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲ ﺍﺳﺖ.
ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻭ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪﻩ ﺁﻥ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭﻱ ﻭ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺩﺍﺩﻩ ﻫﺎﻱ ﻭﺭﻭﺩﻱ ﻭ ﺑﻪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﭘﺮﻛﺎﺭﺑﺮﺩﺗﺮﻳﻦ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎ. ﺑﺮﺍﻱ ﺷﺒﻴﻪ ﺳﺎﺯﻱ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﻭ ﺑﻴﺸﺘﺮ مشخصات شبیه سازی تولید توسط دو ماشین بر اساس مشغول بودن هر کدام نرم افزار انجام پروژه شبیه سازی با نرم افزار arena کشور با سرمایه‌داران غربی وجود داشته و نسلی از تاجران برجام در حال شکل‌گی دومین پروژه مربوط به سمفونی مولانا است که در این خصوص نیز با بنیاد شمس راینر» مدیر پروژه شهرهای آینده دانشگاه آکسفورد، ایده اصلی در این زمینه باید بر اساس خودروی محبوب ایرانی ها در این کتاب شما با نرم افزار شبیه سازی آرنا آشنا می شوید.تعریف شبیه سازی ، چرا ما باید شبیه سازی کنیم ، یک مثال خیلی نزدیک ، چه اجزای یک مدل شبیه سازی ، محیط نرم افزار Arena ، صفحه گسترده و فلوچارت ، نوار پروژه انیمیشن به فلوچارت فرایند ، افزودن نمودار تعداد مشتریان وارده یا خارج شده است.

دانلود پروژه شبیه سازی با نرم افزار arena

پروژه شبیه سازی رسیدگی به بیماران اورژانس با نرم افزار Arena به صورت کامل

صورت مسئله
در یک مرکز اورژانس بیمارستان طبق اطلاعات موجود در جدول۱ وارد بیمارستان می شوند.
در ابتدا با توجه به وضعیتی که بیماران دارند به بخش مورد نیاز هدایت می شوند که تشخیص این امر توسط ۱ دستیار اورژانس انجام میگیرد و حد اکثر ۳۰ ثانیه زمان می برد.
بیماران بد حال (دارای حالت ناپایدار) به قسمت احیا انتقال می یابند این بخش دارای ظرفیت ۸ نفر میباشد و ۲ دستیار،۲ پزشک و ۲ پرستار در آن مشغول به کار هستند و برای رسیدگی به هر بیمار به ۱ دستیار یا پزشک و پرستار نیاز است.
بیمارانی که از لحاظ علائم حساس،پایدار هستند توسط یکی از دو دستیار اورژانس مورد معاینه اولیه قرار میگیرند و سپس با توجه به گفته های بیمار و معاینات پزشکی به یکی از بخش های خدمات درمانی،جراحی،شکسته بندی و یا آزمایشگاه منتقل میگردند.بخش خدمات درمانی دارای ۳ اتاق ۴ تخت است و مدت خدمتدهی در این بخش دارای توزیع نرمال با میانگین۹۰ دقیقه و انحراف معیار ۳۰ دقیقه است.

مراجعه کنندگان در صورت مشاهده بیش از ۸ نفر در صف مرکز اورژانس را ترک میکنند در غیر اینصورت پس از رفع مشکل و دریافت دارو مرکز اورژانس را ترک میکنند.در داروخانه ۱ پزشک دارو ساز و ۱ کارمند مشغول بکار هستند و ترجیح بیماران به گرفتن دارو از پزشک داروساز میباشد.(در صورت بیکار بودن هر دو نفر،به پزشک دارو ساز مراجعه مینمایند).توزیع زمایی آماده کردن نسخه در داروخانه دارای میانگین ۳ دقیقه و انحراف استاندارد ۲ دقیقه میباشد.

اطلاعات مربوط به توزیع زمانی سایر قسمتها در جدول ۲ ارائه شده است.۲ دستیار و دو پزشک در بخش خدمات درمانی اشتغال دارند که هر کدام از آنها توانایی خدمتدهی به هر یم از بیماران را دارند.در قسمت آزمایشگاه،۱ پزشک مشغول به کار میباشد. در اتاق جراحی ۱ میز بخیه،۱ دستیار،۱ پزشک و یک پرستار حضور دارند.اتاق شکسته بندی و کچ گیری دارای ۲ تخت و ۲ میز کار میباشد و ۱ پزشک و ۱ دستیار اورژانس در آن حضور دارند که برای هر بیمار به یکی از آن دو نیاز میباشد. مطالعات نشان میدهد که ۱۰% بیماران به خدمات بخش احیا نیاز دارند.از بقیه بیماران ۳۴% به خدمات اتاق جراحی،۲۲% به خدمات شکسته بندی و گچ گیری،۹% به خدمات آزمایشگاه نیاز دارند و ۳۵% به خدمات درمانی و داروخانه مراجعه میکنند.

نوع فایل قیمت
zip 6,900 تومان

دانلود پروژه شبیه سازی با نرم افزار arena



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها