پایان نامه درباره کودکان خیابانی

همیار دانشجو
«کودک خیابانی» اصطلاحی است که اغلب هم برای توصیف پایان نامه درباره کودکان خیابانی و هم کودکان بی این مشکل، هم معضل کشورهای پیشرفته است و هم کشورهای در حال رشد این فیلم آقای کیارستمی را به حدی ناراحت کرده که به ما معترض شدند چرا اجازه ادامه درمان به معضل امروز کشور ما این است که در حال حاضر همه موسسات معتقدند که در حوزه شده در این حوزه دانست و گفت: وزارت بهداشت، بهزیستی و آموزش‌وپرورش هم با وجود نشان داده است بیشترین کودکان خیابانی «ایرانی» هستند به طوری که همایش ابعاد اجتماعی کار کودک در ایران که شب گذشته به همت انجمن و هنوز هم سازمان‌های مردم نهاد رقابت را به مشارکت ترجیح داده و این «ما» در بین آنها آن ساماندهی کودکان خیابانی و کار در گفت و گوی آفتاب با دکتر سیامک زند رضوی وقتی که ما هنوز این کودکان را به رسمیت نمی‌شناسیم مقالات کودکان خیابانی در نتیجه کمک کردن به این نکته‌ی بعد این است که بخشی از این کودکان که والدین ایرانی هم دارند در مدرسه این‌ها را به اصلا ما هم سهم داريم! ( خبرگزاري دانشجويان ايران تهران) اين كودكان، بدليل مشكلات مالي و اقتصادي، نداشتن سرپرست، ازكارافتادگي پدر، نداشتن سرپناه و كافی نبودن رنج‌های کودکان خیابانی به روایت آمار روزنامه جام جم کودکان خیابانی از تجربه جنسی زودهنگام تا اعتیاد و مصرف الکل/ چه باید همه ما این کودکان را دیده‌ایم و برای آن‌ها غصه خورده‌ایم، اما آیا کسی اقدام مفیدی هم برای آن‌ها کرده است؟ کودکان خیابانی در ایران چه وضعیتی دارند؟
دانلود پایان نامه درباره کودکان خیابانی
پایان نامه درباره کودکان خیابانی با فرمت ورد و قابل پرینت و ویرایش در ۱۳۰ صفحه.
مقدمه:
انسان در نتیجه فرآیند اجتماعی شدن ، برخی از مهارتهای ارتباط بین فردی را کسب میکند. اما سطح عملکرد او در این مهارتها را می توان بهبود بخشید.هرفردی،برای آنکه در روابط انسانی خود فهمیده تر؛مودبتر،صمیمی تر،بیریاتر،آزاد اندیش تر،صریح ترو عینی تر رفتار کند ، از ظرفیت بالایی برخوردار است . ارتباط سبب می شود که انسان دربارهء نیازها و شرایط محیط زندگی خودش ، اطلاعات لازم را بدست آورد. کنش های متقابل و هماهنگ با محیط نیز با تبادل اطلاعات ساده می شوند.ارتباط ،از طریق پیامهای خود،مجراهای نفوذ بر محیط را آماده می کند و متقابلاً از طریق پس خورد پیامها، اطلاعات مروط ه عکس العمل های محیط و نیاز های متغیر آن را به سیستم می رساند. اندیشمندانی چون ارسطو، گربنر هدف اصلی ارتباط را تاثیر گذاری بر مخاطبان معرفی می کند. 
اصولاًمددکاران  کسانی که با کودکان کار و  خیابانی در ارتباط می باشنداز این موضوع شکایت می کنند که نمی توانندبا این کودکان ارتباط موثری برقرار کنند و اطمینان آنها را جلب کنندو کمک کنند تا از بحران ها جان سالم به در برند.
 
فهرست مطالب :
فصل اول
مقدمه پژوهش
مقدمه
اهمیت و ضرورت تحقیق
بیان مسئله
هدف تحقیق
تعاریف نظری
تعاریف عملیاتی
فص دوم
پیشینه پژوهش
مقدمه
تعاریف کودکان کار و خیابانی
خصوصیات کودکان خیابانی
ساختار اجتماعی کودکان خیابانی
ویژگی های روانی و اجتماعی کودکان خیابانی
علل پیدایش کودکان خیابانی
ارتباط چیست
شناخت فراگرد (فرایند)
مدلهای فراگرد ارتباط
هدف از برقرراری ارتباط چیست
مبانی ارتباط اثر بخش
موانع ارتباطی
مهارت های روابط انسانی
مراحل بهبود ارتباط
نظریه نیاز و ارتباط موثر
محل ارتباط سیستم های ( سازش پذیر ) فرهنگی هستی گرا
مدل ارتباطی گربنر
مدل ارتباطی NLP
برقراری ارتباط روشن
روبرو شدن با مقاومت
راههای برخورد با مقاومت
فصل سوم
روش تحقیق
مقدمه
کراحل تحقیق
جامعه آماری
نمونه و رشو نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روش جمع اوری اطلاعات
روش آماری
فصل چهارم
نتیجه گیری
مقدمه
نتایج حاصل از مصاحبه با کودکان
اولویتهای مددکاران برتر
نتیجه گیری کلی از نتایج بخش اول پرسشنامه در زمینه برقراری ارتباط روشن با کودک
نتیجه گیری
فصل پنجم
بحث
محدودیتهای پژوهش
چکیده
پیشنهادات
تعداد صفحات نوع فایل قیمت
130 WORD 6,900 تومان

پایان نامه درباره کودکان خیابانی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها