گزارش کارآموزی برنامه نویسی و طراحی صفحات وب

گزارش کارآموزی برنامه نویسی و طراحی صفحات وب در ۶۰ صفحه به صورت کامل با فرمت فایل ورد که قابل ویرایش و پرینت نیز می باشد.برای دانلود این محصول بعد از پرداخت مبلغ ۵۹۰۰ تومان بلافاصله لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

دانلود گزارش کارآموزی برنامه نویسی

گزارش کارآموزی برنامه نویسی و طراحی صفحات وب

قسمتی از گزارش کارآموزی :

HTML زبانی است که خیلی ساده و با تگ هایی بسیار ابتدایی آغاز شد و با گذشت زمان بر بار معنایی آن و تعداد تگ های آن اضافه شد. از صفحاتی کاملا استاتیک در روز های آغازین تولد این زبان گرفته تا صفحاتی همراه را تصاویر متحرک، فلش و فایلهای صوتی و تصویری در نسخه های اخیر این زبان، همه و همه نشان دهنده گستره عظیم تغییراتی است که طی زمان، در این زبان بوجود آمده است. در گذشته ، طراحان صفحات وب فقط HTML کار می کردند, پس هنوز هم به کسی که فقط HTML را بلد باشد می توان طراح صفحات وب گفت.

البته کسی هم که سایر موارد مورد نیاز ایجاد یک وب سایت را بلد باشد باز هم یک طراح صفحات وب است! بعد ازگذشت سال ها از اختراع وب, برای ایجاد صفحات وب سایت بزرگ افراد زیادی با تخصص های منحصر به فردی در کنار یکدیگر به صورت تیمی کارمی کنند و همانطور که معمولا طراحان صفحات وب سایت ها, برنامه نویسی, گرافیک, فلش, سئو و یا جاوا اسکریپت را می توانند به سایر افراد متخصص تر واگذار می کنند. برنامه نویسان نیز می توانند برخی از تخصص های خود را به تحلیل گران, طراحان بانک های اطلاعاتی و … واگذار کنند.

فهرست مطالب :

فصل اول : مقدمه
فصل دوم : معرفی محل کارآموزی
فصل سوم : بستر کارآموزی
فصل چهارم : فعالیت های انجام شده و نحوه انجام فعالیت
فصل پنجم : جمع بندی، نتیجه گیری و پیشنهادات

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
60 WORD 5,900 تومان

گزارش کارآموزی برنامه نویسی و طراحی صفحات وب



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها