دانلود ادبیات پایان نامه تبلیغات شفاهی در قالب ورد قابل ویرایش و پرینت در ۴۵ صفحه.تنها با پرداخت مبلغ ۶۹۰۰ تومان بلافاصله این پروژه را دریافت کنید.
فصل دوم ادبیات پایان نامه تبلیغات شفاهی
امروزه تنها سازمان هایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسبی برخوردارند که محور اصلی فعالیت خود را تامین خواست های مشتریان وارضای نیازهای آنان قرار داده اند کشورهای درحال توسعه باید در استراتژی ها و سیاست های تجاری و بازرگانی خود تجدید نظر کنند، چرا که در صورت عدم بکارگیری استراتژی های جدید و متناسب با شرایط محیط کنونی، موقعیت رقابتی آنها تضعیف خواهد شد (کزازی، ۶۱، ص ۱۳۷۸). عموما رفتار تبليغات شفاهي به عنوان انتقال غير رسمي اطلاعات مرتبط با خريد و مصرف در بين مصرف كنندگان ادراك مي شود. محققان به اين نتيجه رسيده اند كه دريافت تبليغات شفاهي بر روي آگاهي دريافت كننده، تمايل، توجه، نگرش به نام و نشان تجاري، تمايلات و انتظارات تاثير ميگذارد. در این فصل به مشروح هریک از عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی پرداخته و درانتها پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی را بیان می نماییم.
تعداد صفحات | نوع فایل | قیمت |
---|---|---|
49 | WORD | 6,900 تومان |