گزارش کارآموزی اجرای ساختمان های بتنی

گزارش کارآموزی اجرای ساختمان های بتنی به صورت کامل و آماده ذخیره شده در word با قیمت ۶۹۰۰ تومان در ۳۸ صفحه.

گزارش کارآموزی اجرای ساختمان های بتنی

گزارش کارآموزی اجرای ساختمان های بتنی

قسمیت از این گزارش کارآموزی :

منظور از پياده كردن نقشه يعني انتقال نقشه ساختمان از روي كاغذ بر روي زمين به وسيله ابزار آلات در دسترس با ابعاد اصلي به طوري كه محل دقيق پي ها و ستون ها و ديوار ها و عرض پي ها روي زمين به خوبي مشخص باشد.

بايد دقت داشت که اين مرحله يکی از مهمترين مراحل ساخت می باشد چرا که کوچکترين اشتباهات در اين مرحله قابل صرفنظر نبوده و اگر اين خطا ها از مقدار مجاز آيين نامه ای بيشتر باشد، بايد اقدام به تخريب کل ساختمان کرد.

حال براي پياده كردن نقشه دو راه داريم اگر ساختمان مهم و بزرگ بود می بايست از دوربين هاي نقشه برداري استفاده شود ولي براي پياده كردن نقشه ساختمان هاي معمولي و كوچك (مانند همين پروژه) از متر و ريسمان بنايي می توان بهره برد که دقت لازم برای کارهای معمولی را دارند.

براي پياده كردن نقشه با متر و ريسمان كار ابتدا بايد محل كلي ساختمان را روي زمين مشخص نموده و بعد با كشيدن ريسمان كار به يكي از امتداد هاي تعيين شده و ريختن گچ ، يكي از خطوط اصلي ساختمان را تعيين کرد و بعد خطوط ديگر را با همين روش مشخص مي كنيم .

البته برای ايجاد زاويه ی قائمه می توان از اعداد فيثاغورثی بهره برد مانند اعداد ۳ و ۴ و ۵ متر يا ۶۰ و ۸۰ و ۱۰۰ سانتي مترکه در آن دو تای اوّلی اضلاع جانبی اند و عدد آخر که از همه بزرگتر می باشد مقدار عدد وتر می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه و تشكر
پياده سازی نقشه
گود برداری
استفاده از ديوارهاي مانع و نايلون
پياده کردن محل پی ها و شناژها و آرماتور گذاری
قالب بندی پي
بتن سازی و بتن ريزی پي
اجرای ستونها
اجرای تيرها و سقف ها
ساخت پله
شرحي در مورد نما كاري ساختمان

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
38 WORD 6,900 تومان

گزارش کارآموزی اجرای ساختمان های بتنی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها