پایان نامه ارزیابی استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی

پایان نامه ارزیابی استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی در قالب word قابل ویرایش و پرینت در ۷۶ صفحه به قیمت ۶۹۰۰ تومان که بعد از پرداخت به صورت آنلاین لینک دانلود نمایش داده می شود.

بازی های رایانه ای در افت تحصیلی

پایان نامه بررسی بازی های رایانه ای در افت تحصیلی

چکیده تحقیق :
موضوع تحقیق در خصوص بررسی استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی دانش آموزان است . گرایش بیش از حد به بازی های رایانه ای و اثرات منفی این بازیها روی اقشار مختلف در جامعه با توجه به اینکه اغلب گرایش به بازی های رایانه در نوجوانان دیده می شود ، در پی بررسی نقش و تاثیر بازی های رایانه ای بر روی کودکان و نوجوانان و تاثیرات مثبت و منفی آن بر روی افت تحصیلی دانش آموزان هستیم ، این تحقیق دارای دو فرضیه میباشد که استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای باعث افت تحصیلی در دانش آموزان می شود و استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای باعث افت تحصیلی در دانش آموزان نمی شود .
متغییر های این تحقیق بازی های رایانه ای و افت تحصیلی است . این مطالعه از نوع توصیفی مقطعی است ، از جمعیتی تعریف شده از دانش آموزان راهنمایی دخترانه و با متغییر مشخص وابسطه و مستقل به انجام رسید ، ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای مشتمل بر ۲۵ سئوال بر اساس طیف لیکرت بود ، جهت دستیابی به اهداف از آزمون کای دو ، تحلیل واریانس ، انحراف معیار و میانگین استفاده شد .
ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده است که شامل ۱۵ سئوال بسته پاسخ بود که ۸ سئوال مربوط به فرضیه اول ، ۷ سئوال مربوط به فرضیه دوم میباشد ، برای هر سئوالی جدولی تهیه شده و نمودار ستونی مربوط به آن رسم شد ، سپس میانگین جنیه های مثبت و منفی سئوالات مربوط به هر فرضیه بدست آمده و جدول نمودار مربوط به آنها رسم شده است .
و نتایجی که از فزضیه اول و دوم به دست آمده نشان میدهد که استفاده بیش ازحد بازی های رایانه ای باعث افت تحصیلی دانش آموزان می شود و اثرات روحی و روانی و جسمی نیز بر روی دانش آموزان می گذارد و راهکارهایی برای کاهش اثرات منفی استفاده بیش از حد از بازیهای رایانه ای ارائه شده است.

پایان نامه بررسی بازی های رایانه ای در افت تحصیلی

مقاله بازی های رایانه ای و افت تحصیلی

کاربر گرامی جهت دریافت پایان نامه ارزیابی استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی از لینک زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
76 WORD 6,900 تومان

پایان نامه ارزیابی استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها