مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه

مقاله کامل مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه با فرمت word قابل ویرایش و پرینت در ۲۳ صفحه به قیمت ۵۵۰۰ تومان که بلافاصله بعد از پرداخت می توانید دانلود نمایید.

مقاله مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه

 

کشورهای درحال توسعه

مقاله مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه

مقدمه :

در دنياي امروز کسب سهم بيشتر از بازار مصرف، هدف اصلي شرکت ها و صاحبان صنايع به شمار مي رود و در اين شرايط استفاده از اصول و فنون علمي در بازاريابي هر روز پررنگ تر از قبل مي شود. بازاريابي نوين به جاي جستجو براي يافتن مشتري جهت محصولات توليد شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نيازهاي مشتريان توجه دارد. به عبارت ديگر کانون اصلي انديشه و عمل در بازاريابي نوين، تامين رضايت و ايجاد ارزش براي مشتري است تابه سمت محصول توليد شده يا خدمت مورد نظر ما جلب گردد .
بازاريابي دو هدف عمده با خود دارد:اول اين كه بايد مشتريان کنوني محصولات و خدمات خود را حفظ نمايد و دوم مشتريان جديدي را به سوي اين محصولات وخدمات جلب کند. پيشرفت هاي علمي و تجربي بازاريابي در طي ساليان اخير، منجر به گسترش حوزه عمل آن و افزايش ميزان موفقيت اين علم شده است و در نتيجه آن را به “چيزي فراتر از تبليغ و ترويج ودادن اميد و نويد” تبديل کرده است. در مفهوم جديد، بازاريابي را تنها معادل برآوردن نيازها و خواسته هاي مشتريان مي دانند .

فهرست مقاله :

مقاله درباره کشورهای درحال توسعه

جهت دریافت مقاله مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه از لینک زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
23 WORD 5,500 تومان

مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها