مقاله کامل مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه با فرمت word قابل ویرایش و پرینت در ۲۳ صفحه به قیمت ۵۵۰۰ تومان که بلافاصله بعد از پرداخت می توانید دانلود نمایید.
مقاله مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه
مقدمه :
در دنياي امروز کسب سهم بيشتر از بازار مصرف، هدف اصلي شرکت ها و صاحبان صنايع به شمار مي رود و در اين شرايط استفاده از اصول و فنون علمي در بازاريابي هر روز پررنگ تر از قبل مي شود. بازاريابي نوين به جاي جستجو براي يافتن مشتري جهت محصولات توليد شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نيازهاي مشتريان توجه دارد. به عبارت ديگر کانون اصلي انديشه و عمل در بازاريابي نوين، تامين رضايت و ايجاد ارزش براي مشتري است تابه سمت محصول توليد شده يا خدمت مورد نظر ما جلب گردد .
بازاريابي دو هدف عمده با خود دارد:اول اين كه بايد مشتريان کنوني محصولات و خدمات خود را حفظ نمايد و دوم مشتريان جديدي را به سوي اين محصولات وخدمات جلب کند. پيشرفت هاي علمي و تجربي بازاريابي در طي ساليان اخير، منجر به گسترش حوزه عمل آن و افزايش ميزان موفقيت اين علم شده است و در نتيجه آن را به “چيزي فراتر از تبليغ و ترويج ودادن اميد و نويد” تبديل کرده است. در مفهوم جديد، بازاريابي را تنها معادل برآوردن نيازها و خواسته هاي مشتريان مي دانند .
فهرست مقاله :
جهت دریافت مقاله مشخصات بازار کالا در کشورهای درحال توسعه از لینک زیر اقدام نمایید.
تعداد صفحات | نوع فایل | قیمت |
---|---|---|
23 | WORD | 5,500 تومان |