دانلود پاورپوینت معماری باروک

دانلود پاورپوینت معماری باروک در ۳۶ صفحه به قیمت ۶۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.این پاورپوینت با کیفیت بسیار عالی تهیه و تنظیم شده و به قیمت ناچیزی در سایت همیار دانشجو قرار گرفته است.

پاورپوینت معماری باروک

فهرست مطالب
سبک باروک
سبک باروک
معماری باروک
کلیسای ایل جزو
کلیسای ایل جزو
پلکان راهنما
کلیسای سن ایوو
کلیسای سان کارلو
کاخ «کارینیانو»
ویلای بادئر
معماری باروک در فرانسه
کاخ ورسای
کلیسای سنت لوئی
معماری باروک در انگلستان
کلسیای سنت پل
باروک در اسپانیا
باروک در هلند
پیکرتراشی باروک
نقاشی باروک
شاخصه‌های اصلی باروک
منابع…………..
سبک باروک
از اوایل قرن هفدهم تا اواسط قرن هجدهم، اندیشه‌ها و سلیقه نو ـ معماری ـ هنر اروپا را دگرگونی بخشید که محققان این دوره را باروک نام نهاده‌اند. باروک از نظر لغوی از واژه پرتقالی باروکو به مروارید نامنظم است.هنر باروک بیش از آنکه در ادبیات بکار رود، در هنر معماری رخ نمود و به تدریج در هنرهای تجسمی و موسیقی آشکار شد. سبک باروک ترکیب‌بندی‌های دقیق و اکید رنسانس را گرفت. معماران ایتالیایی زبان کاملاً جدیدی در معماری بوجود آوردند که آن را هم در پلان و هم در نما می‌توان دید. خم‌ها و اخم‌ها، سطوح محدب و مقعر، پیش‌آمدگی‌ها و فرورفتگی‌ِها و فضاهای بسیار بزرک به معماری آنها جلوه‌ی ویژه‌ای بخشید.
مفهوم باروک
باروک نوعی هنر است که در آن قواعد تناسب رعایت نمی‌شود و همه‌ چیز بنا به حواس هنرمند نمایانده می‌شود. باروک یک تداوم فرهنگی است که در سرتاسر تاریخ هنر بارها تکرار شده است. باروک چیز پیچیده‌ای است که پیچیدگی‌اش به غنای آن می‌افزاید. باروک هنر جنبش ضد تجدد دینی است. هنرمندان در دوره‌ی باروک با احساس خود حرکت می‌کردند و احساس را مقدم بر عقل می‌دانستند.
واژه‌ها و اصطلاحاتی که به هنر باروک مربوط می‌شوند:سرزندگی، تجمل، شکل‌های اغراق شده، پرهیز از خطوط مستقیم، شکل‌های کشف شده، تحرک اعضای بدن، شکل‌های پرواز کننده، فضا در حالت انفجار، نامتوازن، بی‌قرینگی، پویایی مورب، هنر زیاده‌روی.

جهت دانلود پاورپوینت معماری باروک از لینک زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
36 ppt 6,900 تومان

دانلود پاورپوینت معماری باروک



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها