دانلود گزارش کارآموزی در ایستگاه آتش نشانی

دانلود گزارش کارآموزی در ایستگاه آتش نشانی در قالب ورد به صورت کامل و آماده در ۶۸ صفحه قابل ویرایش و پرینت به قیمت ۶۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.این گزارش کارآموزی براساس استاندرد و پلان گزارش کارآموزی تهیه و تنظیم شده است که فقط شما باید نام محل کارآموزی خود را در قسمت های مشخص شده وارد نمایید.

گزارش کارآموزی در ایستگاه آتش نشانی

مقدمه
ایمنی رمز هستی و حیات بشر است که هر چه بر تاریخ حیات و تمدن بشری افزوده می شود براهمیت آن افزوده می شود. زیرا زندگی انسان هر روز از روز قبل پیچیده تر می گردد .زندگی انسان و محیط زیست او را خطرات بسیاری تهدید می کند . این خطرات گاه به طور مستقیم از ناحیه خود انسان بروز میابد و گاه بصورت غیر مستقیم در اثر ساخته ها و مصنوعات فکر بشر تجلی می کند و گاه در اثر فعل وانفعالات بر زندگی او تاثیر مخرب می گذارد .بلایای مترقبه به صور مختلف و گاه به شکلی پیچیده تاثیرات مخربی بر زندگی بشر و محیط زیست او می گذارند و از سویی دیگر بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و… در اندک زمانی طومار زندگی بسیاری از انسان ها را در هم می پیچند و نابود می سازند .زندگی انسان با پیچیدگی های رو به فزونی وبا این همه آلودگی و نا بهنجاری های گوناگون روبروست و انسان همچنان در مبارزه با هر آن چیزی است که حیات و ایمنی او را تهدید می کند .آتش از جمله پدیده هایی است که آثار بسیاری از خود در زندگی بشر بر جای نهاده است . یک مثل قدیمی چینی حقیقتی شگرف را بیان می دهرد :
” آتش خدمتکار خوب اما ارباب بدی است .”
روشن است که ایجاد آتش به صورت پدیده ای سازنده و مثبت در حیـــات انسان ریشـــه در آگاهی و شعور او دارد * اما آنگاه که آتش مخرب و نابودگر می شود قطعا بر آگاهی و شعور انسان مبتنی نشده است .پس باید علل و عوامل وقوع آتش را هنگامی که شکل مخرب و ویرانگر می یابد * دقیقا شناخت و آنگاه از وقوع آن پیشگیری نمود و یا در صورت وقوع آن آن را کنترل و هدایت نمود .
اهمیت و ضرورت کارآموزی
آموزش عالی هر کشور، هر اندازه از نظر آموزش های تئوریک (هم کلاسیک و هم مدرن) قوی باشد، باز هم در تهیه زمینه رشد اقتصادی و صنعتی نمی­تواند به تنهایی موفق باشد. همین امر، گسترش دامنه آموزش و کسب تجربه از محیط واقعی کار را توجیه می­نماید.
در حال حاضر که دوره مدرک گرایی سپری شده است و جامعه، صنعت و دانشگاه باید زمینه های لازم برای کسب تجربه مفید را برای دانشجویان فراهم سازد. پذیرش کارآمـوزان از دانشگاهها، به عنوان کوششـی جهت التـیام شکاف بین نظام آموزش رسـمی با آنچه در صنعت می گذرد “عرصه عمل” صورت گرفته است تا بخشی از خلا آموزشی، آشنایی با حرف و مشاغل در صنعت را ترمیم نموده، به توسعه نگرش دانشجویان نسبت به نظام صنعتی بیانجامد. وقوف بیشتر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به آنچه که در صنعت می­گذرد، آن ها را قادر خواهد نمود، تا دامنه گسترش اطلاعات و مهارت ها و شناسایی حرف را توسعه می­دهد. علاوه بر این، تماس از نزدیک کارآموزان با صنعت، فرصت­های مناسب را برای بهره گیری از یافته ها و دانسته های آکادمیک در موقعیت­های عملی، فراهم می­نماید و فرصت­های مناسبی را جهت استعداد سنجی و به محک نهادن علاقه کارآموزان، از پی خواهد داشت. کارآموزی دانشجویان، با توجه به متداول ترین اسلوب کارآموزی یعنی آموزش در محیط حرفه و آموزش در محیط مادی صورت گرفته تا با انتقال آموزش به محیط حرفه و بهره گیری از دانش ناشی از محیط کار، بتوان حلقه های مفقوده را در نظام آموزش دانشگاهی تکمیل نمود.

گزارش کارآموزی در ایستگاه آتش نشانی

56757-1

56757-2

56757-3

56757-4

جهت دانلود گزارش کارآموزی در ایستگاه آتش نشانی از لینک زیر دانلود نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
68 WORD 6,900 تومان

دانلود گزارش کارآموزی در ایستگاه آتش نشانی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها