دانلود پروژه اصول بازاريابی شرکت

دانلود پروژه اصول بازاريابی شرکت در قالب word با کیفیت عالی در ۶۰ صفحه به قیمت ۷۵۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

مقاله اصول بازاريابی شرکت

منابع مورد استفاده برای این پروژه شامل:

۱- ترجمه از سایت های اصلی شرکت سونی
۲- اصول بازاریابی پدیدآورنده: گری آرمسترانگ، فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم)
۳- استراتژی های بازاریابی: ۲۲ قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی پدیدآورنده: جک تروت، آل ریس، سهراب خلیلی شورینی (مترجم)
۴- جزوه ی درسی استاد روستایی- نیمسال دوم- سال تحصیلی ۹۳_ ۹۲ – گروه مهندسی صنایع – دانشگاه سراسری سمنان
۵- روزنامههمشهريسهشنبه۷مرداد۱۳۸۲ – ساليازدهم – شماره ۳۱۲۱
۶- فصلنامه علمی تخصصی گروه مدیریت دانشگاه امام رضا ( علیه السلام) – شماره پنجم – زمستان ۸۷

فهرست مطالب :

– معرفی سازمان، تاریخچه و چشم انداز

– چارت سازمانی

– فرآیند بازاریابی سازمان

– بازار هدف و نحوه شناساین

– استراتژی ها و برنامه شرکت

– آمیخته بازاریابی

– ارتباط با مشتری

– تاثیر سیاست ها بر عملکرد سازمان

– نتیجه گیری و پیشنهادات

در این پروژه سعی بر آن بوده است که کامل ترین پروژه در این زمینه ارائه گردد.

جهت دانلود پروژه اصول بازاريابی شرکت از فرم زیر اقدام نمایید.

اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها