دانلود گزارش کارآموزی امور صنفی

دانلود گزارش کارآموزی امور صنفی در قالب word به صورت کامل با کیفبت عالی در ۲۷ صفحه به قیمت ۳۰۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

گزارش کارآموزی امور صنفی

مقدمه
صِنف یا رَسته انجمنی است که از سوی گروهی از افراد دارای یک حرفه و پیشه تشکیل می‌شود تا از این راه به پشتیبانی و یا گسترش منافع صاحبان آن پیشه و بهبود کیفیت، و بالابردن سطح کیفی مجموعه واحدها، در کنار تعیین تدابیری برای مقابله با تخلفات، و وظیفه اطلاع‌رسانی درست درباره اتفاقات حوزه‌های مرتبط با صنف موردنظر، را یاری می‌رساند. یکی از ویژگیهای اساسی بازارها، تشکل بازاریان در انجمنهای صنفی، یعنی «اصناف» بوده‌است. این انجمنها اصولاً به صاحبان حرفه‌ها تشکل می‌بخشند و دارای وظایف اجتماعی وسیعی نیز هستند.

واژه صنف را به سه صورت جمع می‌بندند: صنف‌ها، اصناف، صنوف.

توزیع کالاها از جمله اصلی‌ترین مسئولیت‌هایی است که به‌عهده اصناف می‌باشد. دسترسی به آمار اصناف ایران از طریق سایت دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی امکان‌پذیر است.
تاریخچه اصناف
ابتدای پیدایش اصناف اسلامی به قرن سوم هجری می‌رسد که دوره شکوفائی تمدن اسلامی و رونق تجارت و شهرنشینی بود. در این سده بود که تشکل افزارمندان و صنعتگران بر اساس حرفه‌ها و پیشه‌ها بوجود آمد، رشد و توسعه کامل شهرها در دو قرن پنجم و ششم هجری، فعالیتهای اصناف را توسعه فراوان بخشید. برخی از خاورشناسان شوروی، خاستگاه پیدایش انجمنهای صنفی در شهرهای ایرانی را، دوره ساسانیان می‌دانند. برخی دیگر از خاورشناسان، منشأ انجمنهای صنفی اسلامی را در فرقه‌های درویشان و صوفیان و یا صنفهای غازیان جستجو می‌کنند.

فهرست :

فصل اول: تاریخچه سازمان ۱
مقدمه ۱
تاریخچه اصناف ۱
فصل دوم: اهداف و فعالیتها محوله ۱۱
اهداف ،کلیات و تعاریف ۱۱
ارکان و تشکیلات ۱۴
تدوین دستورالعمل اجرایی ۱۶
فصل سوم : نتیجه گیری ۲۱
وظایف و اختیارات مجامع امور صنفی ۲۱
منابع و ماخذ ۲۴

جهت دانلود گزارش کارآموزی امور صنفی از فرم زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
27 WORD 3,000 تومان

دانلود گزارش کارآموزی امور صنفی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها