ویس های دکتر حمیدپور جدید { دانلود کارگاه CBT }

ویس های دکتر حمیدپور جدید

دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور به صورت کامل با کیفیت عالی به قیمت ۸۰۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

کارگاه CBT دکتر حمیدپور

اهمیت درمان اختلالات رفتاری با دانلود کارگاه CBT دکتر حمید پور

چه میزان از درمان شناختی رفتاری اطلاعات دارید؟ به نظر شما کسب اطلاع از روش های درمانی رفتاری می تواند به افراد کمک نماید تا رفتار بهتری داشته باشند؟ دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور می تواند پاسخی برای تمام سوال های شما باشد.

کسانی که دچار اختلال های روانی هستند. یا کسانی که به کسب اطلاعات در زمینه های روانشناسی علاقه مند هستند. می توانند با دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور اطلاعات خود را به روز رسانی نمایند.

رویکرد درمان شناختی رفتاری، یکی از رویکرد های مهم در زمینه ی روان درمانی به شمار می رود. آقای دکتر حمید پور موفق شده است در این زمینه اطلاعات جدیدی بدست آورد و آن را به صورت فایل های صوتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

به راحتی و در کمترین زمان با دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور، به این فایل صوتی دست یابید. تا بتوانید در زمینه ی درمان روان شناختی اطلاعات خود را به روز رسانی کرده باشید. برای موفقیت در زمینه های مختلف، نیاز به مطالعه و کسب اطلاعات داریم.

یکی از راه های کسب اطلاعات بیشتر، شرکت در کارگاه های تدریسی برخی از استاد های معروف می باشد. اما همه ی افراد قادر نیستند در این کارگاه ها شرکت نمایند. از این رو دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور آسانترین راه برای دستیابی به اطلاعات لازم در این زمینه می باشد.

 

دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور با ساده ترین روش 

کارگاه های تخصصی که توسط دکتر حمید پور برگزار می شوند، همه دارای فایل های صوتی متعددی هستند. شما می توانید در کمترین زمان ممکن با مراجعه به وب سایت ما اقدام به دانلود کارگاه CBT دکتر حمید پور نمایید.

شما با دانلود کارگاه CBT دکتر حمید پور می توانید به درمان ترس و مشکلات عقلانی برخی از افراد کمک شایانی نمایید. حتما شاهد بوده اید برخی از افراد ترس از دندانپزشکی دارند. ترس این افراد در برخی موارد به حدی می رسد که حتی ممکن است منجر به مرگ آنها شود.

این ترسها معمولا به تجربه های ناخوشایندی باز می گردد که در دوران کودکی، افراد تجربه کرده اند. با دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور به راحتی می توانید، روش های موثری را برای درمان این نوع بیماری ها و مشکلات آموزش ببینید.

دکتر حمید پور با توضیحاتی که در فایل های صوتی این کارگاه ها برای دانشجویان خود بیان نموده است، از روش های جدید مقابله با اختلالات روانی صحبت کرده است. با دانلود کارگاه CBT دکتر حمید پور می توانید این روشها را آموزش ببینید و به کار ببرید.

 

جهت دانلود کارگاه CBT دکتر حمیدپور از فرم زیر اقدام نمایید.

قیمت
8,000 تومان

ویس های دکتر حمیدپور جدید { دانلود کارگاه CBT }



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها