دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF 36 + کامل

دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF 36 در قالب word با بهترین کیفیت ممکن + نمره گذاری کامل پرسشنامه برای اولین بار در ایران + تاریخچه و پایه‌های نظری پرسشنامه به قیمت ۵۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

نحوه نمره گذاری پرسشنامه کیفیت زندگی sf-36

کیفیت زندگی عبارتست از برداشت هر شخص از وضعیت سلامتی خود و میزان رضایت از این وضع. سازمان بهداشت جهانی کیفیت زندگی را درک فرد از جایگاهش در زندگی در بافت سیستم فرهنگی و ارزش‌هایی که او در آن‌ها زندگی می‌کند می‌داند که در ارتباط با هدف‌ها، انتظارات، استانداردها و نگرانی‌های اوست. پرسشنامه‌های بسیاری برای سنجش کیفیت زندگی ابداع شده‌اند که معروف ترین آن‌ها پرسشنامه کیفیت زندگی ۳۶ سوالی (SF-36) است.

پرسشنامه کیفیت زندگی ۳۶ سوالی (SF-36) دارای ۳۶ سوال است و از ۸ زیرمقیاس تشکیل شده است و هر زیرمقیاس متشکل از ۲ الی ۱۰ ماده است. هشت زیرمقیاس این پرسشنامه عبارتند از: عملکرد جسمی (PF)، اختلال نقش بخاطر سلامت جسمی (RP)، اختلال نقش بخاطر سلامت هیجانی (RE)، انرژی/خستگی (EF)، بهزیستی هیجانی (EW)، کارکرد اجتماعی (SF)، درد (P) و سلامت عمومی (GH). همچنین از ادغام زیر مقیاس ها دو زیرمقیاس کلی با نام های سلامت جسمی و سلامت روانی به دست می‌آید. در این پرسشنامه نمره پایین‌تر نشان دهنده کیفیت زندگی پایین‌تر است و برعکس.

نمره گذاری پرسشنامه کیفیت زندگی ۳۶ سوالی (SF-36)
با توجه به پیچیدگی نمره گذاری این پرسشنامه نمره گذاری کامل آن که در چندین مرحله صورت می‌گیرد در فایل آماده شده برای دانلود قرار داده شده است. پس از نمره گذاری ۸ زیرمقیاس زیر برای این پرسشنامه به دست خواهد آمد:

زیر مقیاس‌ها

کارکرد جسمی (PF)

اختلال نقش بخاطر سلامت جسمی (RP)

اختلال نقش بخاطر سلامت هیجانی (RE)

انرژی/خستگی (EF)

بهزیستی هیجانی (EW)

کارکرد اجتماعی (SF)

درد (P)

سلامت عمومی (GH)

همچنین در پایان نمره گذاری دو زیرمقیاس کلی نیز برای این پرسشنامه به دست خواهد آمد که عبارتند از:

زیر مقیاس سلامت جسمی

زیرمقیاس سلامت روانی

جهت دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF 36 از فرم زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
7 word 5,900 تومان

دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF 36 + کامل



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها