دانلود تقویم نجومی سال ۱۴۰۰

دانلود تقویم نجومی ۱۴۰۰ در قالب pdf به صورت کامل با بهترین کیفیت به قیمت ۶۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت در اختیار شما قرار میگیرد.

و خلاصه ای در خصوص متافیزیک، طالع بینی ، خواص سنگها و اطلاعات مفیدی درباره کلیات علوم ماورایی میباشد.

تقویم نجومی سال ۱۴۰۰ رنگی با کیفیت عالی و به صورت پی دی اف می باشد استخراج  توسط سید علی اکبر حسینی (منجم السادات) صورت  گرفته است.

دانلود تقویم نجومی ۱۴۰۰ pdf

دانلود تقویم نجومی 1400 pdf

تقویم نجومی حسین جانقربانی چیست؟

بشر از بدو خلقت همواره توجه خاصی به آسمان بالای سر خود و حرکت ماه و ستارگان داشته است. ثبت موقعیت، حرکت، تغییرات و وقایع اجرام سماوی سبب پیدایش علمی به نام علم نجوم یا ستاره‌شناسی شد که از ثمرات آن می‌توان به تنظیم تقویم، تعیین فصول، تشخیص جهات جغرافیایی، پیش‌بینی وضعیت هوا و پیشگویی وقایع اشاره کرد.

در ادیان و مذاهب مختلف تأثیر اجرام آسمانی بر رویداد‌ها و تحولات زمین مورد توجه قرار گرفته است. دین مبین اسلام نیز توجه ویژه‌ای به علم نجوم و اختر‌شناسی دارد تا جایی که حضرت علی (ع) فرموده‌اند: «هر کس علم نجوم نداند خداشناسی او علیل است».

همین امر سبب شکوفایی علم ستاره‌شناسی پس از ظهور اسلام شد که به آن نجوم دوره اسلامي گفته می‌شود و  از جمله دوره‌هاي درخشان تاريخ علم نجوم به‌شمار می‌رود. بسياري از دستاوردهاي علم نجوم دوره اسلامي حاصل تلاش دانشمندان ایرانی نظیر ابوریحان بیرونی، عمر خیام نیشابوری و خواجه نصیرالدین طوسی است.

تقویم جلالی ملک شاهی که یادگار دانشمند و فیلسوف بزرگ، حکیم عمر خیام نیشابوری است به حسین جانقربانی این ایده را داد تا گاه‌شمار یا تقویم نجومی خود را ارائه کند.

 

حسین جانقربانی کیست؟

حسین جانقربانی ملقب به نجم‌السپهر، رئیس هیئت مدیره سازمان مردم‌نهاد خانه نجوم و ژئو‌فیزیک شهرضا و عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری می‌باشد. وی دارای دیپلم کامپیوتر و بیش از ربع قرن سابقه در علوم نجوم به‌ویژه شاخه رویت هلال ماه، تقویم نجوم و هواشناسی است.

او فعالیت خود در زمینه نجوم را از ابتدای سال ۱۳۷۵ خورشیدی و در سن ۱۵ سالگی آغاز نمود. او اعتقاد دارد که دنیای ستاره‌شناسی با ماوراءالطبیعه و فیزیک در ارتباط است و بر این اساس پس از ۱۲ سال پژوهش توانست در سال ۱۳۹۰ گاه‌شمار خود را با نام تقویم نجومی سرالعجائب به ثبت کتابخانه ملی ایران برساند.

 

تقویم نجومی حسین جانقربانی یا تقویم نجومی سرالعجائب چیست؟

تقویم جلالی ملک‌شاهی که توسط دانشمند بزرگ حکیم عمر خیام نیشابوری و با فرمان خواجه نظام‌الملک در زمان سلطان جلال‌الدین ملک‌شاه سلجوقی پایه‌گذاری شد، اساس تقویم حسین جانقربانی است. در حقیقت، حسین جانقربانی با تکمیل تقویم جلالی ملک‌شاهی، تقویم سرالعجایب را ارائه نمود.

تقویم نجومی سرالعجائب شامل دو بخش بوده که عبارتند از تقویم شمسی جدید که همان نوروز جلالی حسینی می‌باشد و تقویم قمری جدید که در حال تکمیل است.

در واقع، حسین جانقربانی یک تقویم نجومی ایرانی-اسلامی تهیه کرده است که شامل لحظه تحویل سال، طالع‌بینی اسلامی، اوقات شرعی، رویدادهای نجومی، موقعیت سیارات در صور فلکی، وضعیت رویت‌پذیری هلال ماه‌های قمری و دیگر اطلاعات خواندنی نجومی است.

گاه‌شمار نجومی حسین جانقربانی با طالع‌بینی اسلامی مشخص می‌کند که چه روزهایی برای انجام چه کارهایی خوش‌یمن (سعد) است و کدام روزها برای کدام کارها بد‌شگون (نحس) است. در قرآن نیز نحوست و مبارک بودن برخی ایام ذکر شده است و به همین دلیل فقهای اسلام نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

با تقویم نجومی سال ۱۴۰۰ می‌توانید روزهای خوش‌یمن و مبارک را برای انجام کارها انتخاب کرده و از این طریق شانس موفقیت خود را افزایش دهید. همچنین آقای جانقربانی در گذشته پیشگویی‌ها انجام داده است، مانند نتایج جام جهانی برزیل و ظهور داعش که به حقیقت پیوسته‌اند، بنابراین هشدار‌های این تقویم می‌تواند شما را در برنامه‌ریزی بهتر زندگیتان یاری کند.

در سال جدید (۱۴۰۰) آقای جانقربانی استخراج تقویم نجومی سرالعجایب را به منجم دیگری به نام سید علی اکبر حسینی ملقب به منجم‌السادات سپرده است، ولی از آنجایی که این گاه‌شمار با همان شکل و مضمون قبلی تهیه شده است، باز هم با نام «تقویم نوروز باستانی نجومی حسین جانقربانی» در بازار شناخته و عرضه می‌شود.

دانلود تقویم نجومی ۱۴۰۰ pdf

تقوم نجومی با طالع بینی اسلامی برای شما مشخص می کند که کدام روزها برای کدام کارها خوش یمن (سعد) است و کدام روزها برای کدام کارها بد یمن (نحس) است
سعد و نحس بودن ایام در قرآن هم آمده و از قدیم الایام هم زمان قمر در عقرب معروف است. در پایینتر می توانید نظر آیت الله مکارم شیرازی را هم ببینید.
با تقویم نجومی ۱۴۰۰ می توانید برای کارهایتان روزهای خوش یمن و با برکت را انتخاب کنید و درصد موفقیت خود را در هر کاری بالا ببرید.

و خلاصه ای در خصوص متافیزیک، طالع بینی ، خواص سنگها و اطلاعات مفیدی درباره کلیات علوم ماورایی میباشد.

 

نوع فایل قیمت
pdf 6,900 تومان

دانلود تقویم نجومی سال ۱۴۰۰



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها