نمونه سوالات اخلاق در قرآن کارشناسی ارشد

همیار دانشجو

نمونه سوالات اخلاق در قرآن کارشناسی ارشد در قرآن كريم، واژه اخلاق و نيز خُلْق به‌كار نرفته است امّا واژه «خُلُق» ۲ بار ذكر شده است ‌در ستايش پيامبر گرامى اسلام خداوند مى‌فرمايد: «واِنَّكَ لَعَلى خُلُق عَظيم» (قلم/۶۸،‌۴) چرا خوش اخلاقی یک فضیلت است برای اخلاق معانی متفاوتی ارائه شده است که البته اغلب آنها در یک راستا بوده و منافاتی با یک دیگر ندارند. اما در یک جمله ی کوتاه، اخلاق در قرآن موعظه و خصلت نیکو خود سازی ریا و خود نمایی شد.

 

دانلود نمونه سوالات اخلاق در قرآن اخلاق در قرآن ریا نیکی کردن به دیگران و بدی هم حیا و شرم در قرآن انواع حیا. حیا لباس دین دروغ سرچشمه گناهان تملق و چاپلوسی قرآن و عیوب عیبجوئی تمسخر اما آنچه او را یوسف قرآن کرد صفات اخلاقی فوق العاده او بود؛ نه چهره دلربایش جمال یوسف علیه السلام در این است که در تمام این آمد و شدها هیچ گاه آن ظلمی را که برادران پايگاه اطلاع رساني آثار حضرت آيت الله مصباح يزدي | اخلاق در قرآن جلد اول اخلاق در قرآن کتابخانه دیجیتال (بازار کتاب) قائمیه اخلاق در قرآن مشخصات کتاب سرشناسه مکارم شیرازی، ناصر، ۱۳۰۵ عنوان و نام پدیدآور است.

نمونه سوالات اخلاق در قرآن ارشد

اخلاق در قرآن /ناصر مکارم شیرازی لمساعده مجموعه من الفضلاء تعریب الموسسه آیات اخلاقی قرآن کریم و احادیث اخلاقی کانون گفتگوی قرآنی آیات اخلاقی در قرآن توكل (طلاق / ۳) و هر كس بر خدا توكل كند، كفایت تصویر کتاب اخلاق در قرآن جلد ۱ صفحه مکارم شیرازی، ناصر اخلاق در قرآنجلد نویسنده مکارم شیرازی، ناصرنویسنده جمعی از فضلاناشر مدرسة الإمام علي بن أبي طالب (علیه السلام)محل نشر:قم ایرانسال نشر اخلاق و تربیت انسان ها از مهم ترین مباحث قرآنى است و اهمیت و جایگاه آن بر کسى پوشیده نیست.علم اخلاق و مسائل مربوط به آن، از مهم ترین و با ارزش ترین مباحث علوم می باشد.

دانلود نمونه سوالات اخلاق در قرآن

دانلود نمونه سوالات اخلاق در قرآن کارشناسی ارشد که شامل نیمسال های زیر می باشد :

 

سوالات نيمسال دوم ۹۶-۹۵ با جواب
سوالات نيمسال اول ۹۶-۹۵ با جواب

عنوان درس : اخلاق در قرآن (آموزش محور)

کد درس : ۱۲۱۷۳۱۷

رشته تحصیلی : روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا

نوع فایل مقطع تحصیلی قیمت
pdf کارشناسی ارشد 6,900 تومان

نمونه سوالات اخلاق در قرآن کارشناسی ارشد



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها