دانلود پرسشنامه تصویر ذهنی برند

دانلود پرسشنامه تصویر ذهنی برند الریچ با فرمت ورد کیفیت بسیار عالی به صورت کامل و استاندارد در ۵ صفحه به قیمت ۳۰۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

پرسشنامه تصویر ذهنی برند

توضیحات کامل درباره پرسشنامه تصویر ذهنی برند

پرسشنامه استاندارد تصویر ذهنی برند الریچ(۲۰۰۹)

پرسشنامه استاندارد تصویر ذهنی برند الریچ در سال ۲۰۰۹ طراحی شده است که ۱۵ سوال در ۴ بعد طراحی شده است.

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

تصویر ذهنی برند: دیدگاه های توسعه یافته سهامداران درباره یک سازمان، دیدگاه های مشتریان، رسانه ها، عموم مردم و به طور کلی جهان خارج از شرکت.

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  تصویر ذهنی برند نمره ­ا است كه کارکنان به سوالات ۱۵ گویه ای   پرسشنامه تصویر ذهنی برند می­دهند

مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه:

مولفه های پرسشنامه سوالات
اعتماد به مدیریت و عملیات ۱ تا ۴
اعتماد به کارکنان ۵ تا ۸
رضایت ۹ تا ۱۱
وفاداری ۱۲ تا ۱۵
  • نمره گذاری پرسشنامه:

بر اساس طیف لیکرت نمره گذاری شده است

گزینه خیلی کم کم تاحدی زیاد خیلی زیاد
امتیاز ۱ ۲ ۳ ۴ ۵

 

تحلیل بر اساس میزان نمره پرسشنامه

بر اساس این روش از تحلیل شما نمره ­های به دست آمده را  جمع کرده و سپس بر اساس جدول زیر قضاوت کنید.

توجه داشته باشید میزان امتیاز های زیر برای یک پرسشنامه است در صورتی که به طور مثال شما ۱۰ پرسشنامه داشته باشید باید امتیاز های زیر را ضربدر ۱۰ کنید

مثال: حد پایین نمرات پرسشنامه به طریق زیر بدست آمده است

تعداد سوالات پرسشنامه* ۱ = حد پایین نمره

 

حد پایین نمره حد متوسط نمرات حد بالای نمرات
۲۵ ۶۰ ۱۱۵
  • امتیاز ۱۱۵- ۶۰: نشان دهنده وجود تصویر ذهنی برند در سازمان می‌باشد.
  • امتیاز ۶۰- ۲۵: نشان می‌دهد که تا حدودی تصویر ذهنی برند در سازمان وجود دارد.

امتیاز زیر ۲۵: نشان دهنده وجود جوّی در سازمان است که در آن، تصویر ذهنی برند اتفاق نمی افتد.

روایی و پایایی پرسشنامه:

روایی پرسشنامه با استفاده از نظرات اساتید راهنما و مشاور، خوب ارزیابی و تاييد شده است. همچنین پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردید. آلفای این پرسشنامه بالاي ۷۰ درصد بدست امد که نشان دهنده پایایی قابل قبول این پرسشنامه می باشد.

منبع:

مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد دوم، انتشارات راه‌دان، تهران.

ساعتچی؛ محمود. کامکاری؛کامبیز. عسکریان؛ مهناز. آزمونهای روان شناختی، نشر ویرایش، ۱۳۹۱

Ulrich R. Orth, Mark T. Green, Consumer loyalty to family versus non-family business: The roles of store image, trust and satisfaction, Journal of Retailing and Consumer Services, Volume 16, Issue 4, July 2009, Pages 248-259

جهت دانلود پرسشنامه تصویر ذهنی برند از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
word 3,000 تومان

دانلود پرسشنامه تصویر ذهنی برند



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها