دانلود جزوه مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی در قالب pdf با بهترین کیفیت که شامل دو جزوه از نکات کلیدی این درس می باشد به قیمت ۵۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

این بسته شامل :

۱-جزوه تالیفی بر اساس کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی در ۶۴ صفحه پی دی اف

۲-جزوه تالیفی دانشجو بر اساس کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی در ۱۲۰ صفحه پی دی اف

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

قسمتی از جزوه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

در دوران اولیه مفهوم بازاریابی با مواردی از جمله بازاریابی، آمیخته بازاریابی و بخش بندی بازار تعریف می شد.امروزه بازاریابی دیگر یک وظیفه سازمانی محدود به یک واحد از شرکت نیست بلکه وظیفه ای است که بر عهده تمام بخش های شرکت گذاشته شده است. رهبری بازاریابی موضوع اصلی تحقیقات در قرن بیستم است. رهبری بازاریابی عاملی برای استقرار اهمیت بازاریابی و دستیابی به موقعیت در سازمان امروزی است.

هم راستایی سازمانی، چابکی و آگاهی محیطی عناصر اصلی در پارادایم رهبری بازاریابی هستند.موفقیت شرکتها به موفقیت بازاریابی وابسته است و بازاریابی نیز وقتی موفق است که تمام بخش های شرکت در انجام وظایف خود موفق بوده و با هم هماهنگ باشند.

بازاریابی را ارضاء سودآور نیازها تعریف می کنند.
نیاز: بیانگر احتیاجات اساسی انسان است. نیاز تفاوت بین شرایط واقعی مصرف کننده با شرایط ایده آل یا مطلوب است.
خواسته: میل به محصول خاص برای برآوردن نیاز به روش خاصی است که تحت تاثیر فرهنگ جامعه قرار می گیرد.
تقاضا: هنگامی که تمایل برای محصول با قدرت خرید همراه است تقاضا حاصل می شود.

بازاریابی یک مفهوم تجاری راهبردی است که هدف آن دستیابی به رضایت پایدار سه گروه اصلی ذینفع یعنی مشتریان، شرکت و جامعه است.
بازاریابی هنر و علم خلق ارزش به وسیله طراحی و مدیریت مبادلات موفق است . هنر به شمار می آید چون با خلاقیت و ابتکار مدیران به حرکت درآورده می شود. یک علم محسوب می شود چون شاخه ای از دانش را می سازد به تجزیه و تحلیل نظام مند پدیده بازاریابی می پردازد.
نقش بازاریابی ایجاد مبادلات جدید با معرفی پیشنهاد های برتر و مدیریت مبادلات موجود با ایجاد روابط پایدار بین شرکت،مشتریان و همکاران و جامعه است.تعریف رسمی بازاریابی انجمن آمریکا: بازاریابی یکی از کارکرد های سازمان و مجموعه ای از نهادها و فرایند هایی برای خلق، آگاه
سازی و تبادل پیشنهادهایی است که برای مشتریان ، مصرف کنندگان ، شرکا و جامعه دارای ارزش است.

بازاریابی را می توان به عنوان هنر و علم سودآور و جذب و افزایش مشتریان از طریق خلق، مبادله و ارائه ارزشی برتر به آنها تعریف کرد.
ارزش یک کالا بیانگر منافع و هزینه های محسوس و نامحسوس کالا و در بر گیرنده کیفیت و خدمات و قیمت کالا است.
بنابراین ارزش کالاها با بهبود کیفیت و خدمات ، افزایش و با افزایش قیمت کالا کاهش می یابد.

بهینه سازی ارزش برای مشتریان هدف،همکاران، شرکت و جامعه اصل کلیدی است که اساس همه فعالیت های بازاریابی است.
ارزش از دیدگاه مشتریان : پیشنهاد ارزش شامل مجموعه ای از منافع است که شرکت متعهد به تحویل آنهاست و نه صرفا منافع خود محصول. از آنجایی که مشتریان منبع نهایی ارزش برای شرکت و همکاران هستند، مدیریت ارزش مشتری برای موفقیت شرکت ضروری است .

دو جنه اساسی مدیریت ارزش : ۱یک پیشنهاد ارزشی ۲توسعه یک استراتژی جایگاه یابی.
توسعه یک پیشنهاد ارزشی جنبه اساسی ایجاد مبادله ارزش آفرین است و تجربه ای است که مشتری در ارتباط با شرکت به دست می آورد. پیشنهاد ارزشی همه منافع و هزینه های مرتبط با یک پیشنهاد ویژه را در بر می گیرد.

ارزش کارکردی شامل منافع و هزینه هایی است که به صورت مستقیم با عملکرد یک پیشنهاد مرتبط است.
ارزش پولی با منافع و هزینه های پولی پیشنهاد مرتبط است.

جایگاه یابی فرایند ایجاد تصویری متمایز از پیشنهاد شرکت در ذهن مشتری است. بر خلاف ارزش پیشنهاد که همه منافع و هزینه های یک پیشنهاد را در بر می گیرد جایگاه یابی تنها به جلب توجه مشتریان بر مهمترین جنبه های پیشنهاد ارزشی تاکید دارد.
ارزش از دیدگاه شرکت : آیا این مبادله سودآور است یا نه، آیا در قبال ان منافعی عاید مدیریت ،کارکنان و سهام داران شرکت میشود یا خیر

جهت دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
pdf 5,900 تومان

دانلود جزوه مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها