پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ)

پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ)
پرسشنامه رایگان پرسشنامه – پرسشنامه توانمندسازی کارکنان. پژوهش حاضر ، به بررسی سبک رهبری اخلاقی مدیران از دیدگاه کارکنان دانشگاه و رابطه آن با توانمند سازی آنان پرداخته پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ) – موسسه پژوهشی ایران – دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ) به همراه نمره گذاری پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ) در سایت ایران تحقیق.دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان مبتنی بر مدل اسپریتز پرسشنامه توانمندسازی کارکنان توسط اسپریتزر (۱۹۹۵) طراحی شده است. پرسشنامه در ۱۲ سوال چهار بعد موثر بودن (۳گویه) احساس شایستگی پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان | ۱پرسش پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ) پرسشنامه توانمندسازی کارکنان دانلود رایگان پرسشنامه توانمندسازی اسپریتزر- پژوهشگران ،تعاریف گوناگونی از توانمندسازی ارائه کرده اند ، برخی آن را مترادف با قدرت ،غنی سازی شغلی ،مشارکت کارکنان و تفویض اختیار پرسشنامه توانمندسازی کارکنان – مادسیج پرسشنامه پایان نامه و آزمون – پرسشنامه توانمندسازی براساس مقیاس ۵ درجه ای لیکرت( کاملاً موافقم ، موافقم ، بی نظرم ، مخالفم ، کاملاً مخالفم ) تنظیم گردیده که دامنه آن بین ۵-۱- پرسشنامه توانمندسازی کارکنان: در این تحقیق از پرسشنامه توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر استفاده شده است که ۵ بعد را مورد بررسی قرار می دهد.ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ رﻫﺒﺮي اﺧﻼﻗﯽ ﻣﺪﯾﺮ ﻓﻀﺎي ﻣﻨﺎﺳﺐ را ﺑﺮاي ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن اﯾﺠﺎد ﺷﻔﺎﻓﯿﺖ ﺳﺎزي ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزي ﮐﺎرﮐﻨﺎن.

پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ)

پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ)

توانمند سازی نیروی انسانی به معنی ایجاد مجموعه ظرفیت‌های لازم در کارکنان برای قادر ساختن آنان به ایجاد ارزش افزوده در سازمان و ایفای نقش و مسئولیتی که در سازمان به عهده دارند، توام با کارایی و اثربخشی است. به دلیل اهمیت بالای توانمند سازی کارکنان در افزایش بهره وری و رضایت شغلی در شرکت‌ها و موسسات، پژوهشگران همواره درصدد سنجش بهتر و در نتیجه ارتقای توانمندسازی کارکنان بوده‌اند.

در این راستا اسپریتزر در سال ۱۹۹۵ برپایه الگوی توانمندسازی توماس و ولت‌هاس پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ) را طراحی کرد که معادل انگلیسی آن Psychological Empowerment Questionnaire است. هم اکنون نسخه‌های بسیاری از این پرسشنامه وجود دارد که معروف‌ترین آن‌های نسخه ۱۲ سوالی این پرسشنامه است. این نسخه دارای نمره گذاری لیکرت ۵ گزینه‌ای و چهار زیر مقیاس است که عبارتند از: موثر بودن، معنی داری، احساس شایستگی و حق انتخاب.

نمره گذاری پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ) به صورت کامل توسط همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق آماده شده است. شما می‌توانید پس از نمره‌گذاری، چهار زیرمقیاس زیر را برای این پرسشنامه محاسبه کنید:

موثر بودن

معنی داری

احساس شایستگی

حق انتخاب
خرید و دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ) از مزایای زیر برخوردار شوید:

۱- دریافت فایل word پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

۲- پایایی ایرانی به روش آلفای کرونباخ

۳- نمره‌گذاری کامل به همراه زیرمقیاس‌ها

۴- پایه‌های نظری و تاریخچه ساخت پرسشنامه

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
3 WORD 6,900 تومان

پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (PEQ)



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید
7 سال قبل

پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر را خریداری کردم خیلی عالی بود مخصوصا قسمت پایایی پرسشنامه