نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی【جدید جدید جدید】۱۴۰۳

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】 ۱۴۰۳

کاملترین و جدیدترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】سال ۱۴۰۳ (دقیقا سوالاتی که در آزمون داده می شود بدون اضافه و کم کردن کلمه ای) با جواب به صورت کامل (( با مطالعه این مجموعه سوالات آزمون دیگر نیاز به هیچ منابع دیگری حتی کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی ندارید. ))

چرا؟

چون کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی گمراه کننده هستش و این مورد باعث گیج شدن شما می شود ولی وقتی شما عین سوالات رو میخونید و وقتی میخواید آزمون بدید وقتی چند کلمه اول سوال رو بخونید سریع متوجه میشید که جواب این سوالات کدام گزینه هستش. (دوستان ما آموزشگاه رانندگی داریم این مورد بارها از زبان شرکت کنندگان شنیدیم)

<p>

</p>

 

دوستان توجه داشته باشید ما هم از سوالات عکس گرفتیم و هم برای خوانایی بهتر تایپ کردیم بعد از خرید محصول لینک دانلود هر دو فایل به شما نمایش داده می شود.

 

محتویات بسته طلایی :

  • عین سوالات آزمون آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۳ با جواب
  • عین سوالات فنی آزمون آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۳ با جواب
  •  سخت ترین سوالات آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۳

 

نکته : قابل اجرا در کامپیوتر، تبلت، گوشی های اندروید و آیفون IOS

دانلود سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

قیمت : ۹۹۰۰ تومان

برای خرید پکیج کامل روی آیکون زیر کلیک کنید

 

بانک سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳

سوالات آیین نامه اصلی تفاوت‌هایی با آزمون مقدماتی دارد و بخش‌هایی به آن اضافه می‌شود. با توجه به اینکه پس از پایان دوره آموزش عملی، آزمون‌های عملی و تئوری در بازه زمانی کوتاهی گرفته می‌شود، به همین دلیل افراد فرصت کمی برای مطالعه پیدا می‌کنند.

استرس هر دو آزمون باعث می‌شود که فشار مضاعفی وجود داشته باشد و به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم در این دوران به جای آنکه وقت خود را تلف کنید برای مطالعه منابع اصلی، سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ را دانلود کنید.

 

برای شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۳ بر روی آزمون مورد نظر خود کلیک کنید.

آزمون آیین نامه اصلی ۱ آزمون آیین نامه اصلی ۲ آزمون آیین نامه اصلی ۳ آزمون آیین نامه اصلی ۴ آزمون آیین نامه اصلی ۵ آزمون آیین نامه اصلی ۶ آزمون آیین نامه اصلی ۷ آزمون آیین نامه اصلی ۸ آزمون آیین نامه اصلی ۹ آزمون آیین نامه اصلی ۱۰ آزمون آیین نامه اصلی ۱۱ آزمون آیین نامه اصلی ۱۲ آزمون آیین نامه اصلی ۱۳ آزمون آیین نامه اصلی ۱۴ آزمون آیین نامه اصلی ۱۵ آزمون آیین نامه اصلی ۱۶ آزمون آیین نامه اصلی ۱۷ آزمون آیین نامه اصلی ۱۸ آزمون آیین نامه اصلی ۱۹ آزمون آیین نامه اصلی ۲۰ آزمون آیین نامه اصلی ۲۱ آزمون آیین نامه اصلی ۲۲

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ که پیش روی شماست از بانک سوالات جامع آزمون آیین نامه استخراج شده است و به صورت طبقه بندی شده در اختیارتان قرار داده شده. سوالات به صورت استاندارد است و اگر با شیوه درست مطالعه شود نیازی به مطالعه مناسب نیست و قبولی شما تضمین شده است. به این دلیل که آزمون آیین نامه بانک سوالات ثابتی دارد.

تمامی سوالات و نکات در این آزمون‌ها به صورت ثابت قرار داده شده و برای هر آزمون برخی سوالات گزینش می‎‌شود. به همین دلیل است که سعی داریم همواره بانک سوالات جامعی را جمع آوری کنیم.

 

سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳

به روز بودن سوالات یکی از مهمترین مواردی است که شما را به قبولی در آزمون آیین نامه نزدیک می‌کند. سوالاتی که طی آزمون‌های سال ۱۴۰۳ مطرح شده است با توجه به تغییراتی که در منابع و سبک سوالات ایجاد شده بهترین منبع است. به یاد داشته باشید که برخی وب سایت‌ها مجموعه‌هایی را به صورت پی دی اف ارائه کردند که این مجموعه‌ها مربوط به سال‌های گذشته است.

با توجه به تغییرات سوالات و منابع، دانلود این مجموعه نه تنها به شما کمک نخواهد کرد بلکه بیش‌تر سردرگم خواهید شد. سوالات آزمون آیین نامه را باید از آخرین ورژن آزمون‌ها دانلود و مورد استفاده قرار داد در غیر این صورت باعث می‌شود شما از برخی مباحث جا بمانید و سبک سوالات دستتان نباشد.

 

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی

پس از دانلود نمونه سوالات آیین نامه با توجه به کمبود وقتی که برای آزمون اصلی دارید لازم است برنامه ریزی دقیقی برای پاسخگویی داشته باشید. این برنامه ریزی باید به نحوی باشد که همزمان هم یادگیری شما انجام شود و هم تسلط بالا رود و هم استرس آزمون کاهش یابد و هم توانایی مدیریت زمان در شما تقویت شود. به شما توصیه می‌کنیم شیوه مناسب مطالعاتی را پاسخگویی تعیین کنید.

 

دانلود سوالات ایین نامه اصلی

برنامه مناسب برای پاسخگویی به سوالات آیین نامه اصلی تدوین کنید. سه آزمون اول را بدون در نظر گرفتن زمان و بدون نگاه کردن به پاسخنامه، در شرایطی کاملا آرام و بدون استرس پاسخ دهید.

روی هر سوال زمان کافی برای فکر کردن داشته باشید و با منطق خود و تمامی آنچه یاد گرفتید سوالات را جواب دهید و سعی کنید سوالی را بی پاسخ نگذارید حتی اگر به پاسختان شک داشته باشید. پس از پایان هر آزمون باید تک به تک سوالات را با پاسخنامه تطبیق دهید و خلاصه برداری کنید.

 

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی رایگان

با توجه به تشابه سوالات آیین نامه رانندگی اگر تنها اقدام به حفظ کردن سوالات و جواب‌ها بکنید بدون شک روز آزمون به مشکل برمیخورید. حجم بالای مباحث حفظی در ذهن شما باعث می‌شود تا استرس بیشتر شود و همین روند افزاینده استرس حافظه شما را مختل می‌کند و آزمون را خراب می‌کنید. سعی کنید روز آزمون با کمترین حجم مباحث حفظی آماده شوید.

 

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب

بررسی پاسخنامه سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ باید به این صورت باشد که سوالاتی که به درستی پاسخ دادید را رها می‌کنید و سوالاتی که پاسخ ندادید یا اشتباه پاسخ دادید را به صورت جداگانه بررسی می‌کنید. مبحث مورد نظر در منابع را پیدا کنید و مطالعه کنید و دلیل اشتباه خود را بیابید. اگر سوالات را بی جواب گذاشتید لازم است که مبحث را کامل مطالعه کنید. خلاصه برداری کنید و سعی کنید خلاصه‌های خود را دقیق و منظم و به صورت نکته‌ای یادداشت کنید.

 

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

دانلود سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ به همراه پاسخنامه باید از وب سایت‌های معتبر انجام شود. متاسفانه فایل‌هایی با پاسخنامه نادرست به وفور در فضاهای مجازی منتشر میشود و تشخیص اشتباه بودن پاسخنامه کار دشواریست و زمانبر است و ممکن است مطالب اشتباهی در ذهن شما جا بگیرد. آنچه ما به عنوان بانک سوالات آیین نامه اصلی به همراه پاسخنامه ارائه می‌کنیم بارها مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته است.

 

نمونه سوالات مهم آیین نامه رانندگی رایگان

پس از آنکه سه آزمون اول نمونه سوالات آیین نامه اصلی را پاسخ دادید و به تسلط نسبی رسیده‌اید زمان آن رسیده که آزمون را به صورت زماندار تمرین کنید. از آزمون چهارم به بعد سوالات را به صورت شبیه سازی آزمون پاسخ دهید. به این ترتیب می‌توانید بدون آنکه پاسخ نامه را نگاه کنید خود را دقیقا در شرایط آزمون قرار دهید. تمرین و تکرار تسلط شما را بالا خواهد برد و استرس را کم می‌کند.

 

نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی سال ۱۴۰۳

پس از آزمون پنجم شما باید بتوانید با تسلط بالای ۸۰ درصد به سوالات پاسخ دهید. به مرور اشتباهات خود را کم کنید. حتما زمان را مدیریت کنید و آزمون‌ها را زمان‌دار پاسخ دهید. پیش از هر آزمون نگاهی به خلاصه برداری‌ها بیندازید. پس از پایان آزمون‌ها، سوالاتی که اشکال داشتید را در برگه خلاصه بنویسید. هر چه آزمون بیشتری پاسخ دهید تسلط شما نیز بالاتر خواهد رفت. سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ پر از نکات ریز است نباید از نظر دور داشت. مباحث نسبتا گسترده است و فرار و نیاز به تمرین و تکرار دارد.

 

نمونه سوالات راهنمایی رانندگی برای کاهش استرس

دانلود کردن سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ در شرایط خاص آزمون اصلی که زمان کافی وجود ندارد و شما استرس مضاف امتحان عملی را نیز دارید کمک خواهد کرد که با شبیه سازی شرایط آزمون، همزمان یادگیری و آمادگی برای آزمون آیین نامه را پیش ببرید. به این ترتیب به جای آنکه زمان زیادی را برای مطالعه منابع هدر دهید و پس از پایان مطالعه بخش‌های زیادی را نیز فراموش کنید و پس از کلی زمان تلف کردن به سراغ سوالات بروید، از ابتدا با سوالات پیش بروید و مطالعه را بر اساس سوالات تنظیم کنید. این شیوه بسیار سریعتر و ساده‌تر است. در عین حال که استرس شما را به طرز چشم‌گیری کاهش خواهد داد.

 

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf

سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳ به صورت مجموعه‌ای جامع و طبقه بندی شده در یک فایل پی دی اف در اختیار شما قرار داده می‌شود. این سوالات در فایل پی دی اف به همراه پاسخنامه است.

پاسخنامه و سوالاتی که توسط اساتید مجرب بارها بازبینی و بررسی شده و احتمال اشتباه در آن‌ها صفر است. بسیاری از داوطلبان آزمون آیین نامه این مجموعه را تهیه کردند و در آزمون به راحتی قبول شدند.

فایل پی دی اف را می‌توان در اتوبوس و مترو و زمان‌های تلف شده در تلفن همراه یا تبلت مطالعه کرد و در کمترین زمان ممکن در آزمون آیین نامه قبول شد.

 

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان

نمونه سوالات آیین نامه

سوالات آیین نامه با جواب

نکات مهم در آزمون تئوری و عملی رانندگی

یکی از آزمون‌هایی که اغلب ما در زندگی پشت سر می‌گذارید تا بتوانید با وسیله نقلیه رانندگی کنیم آزمون آیین نامه است. معمولا برای قبولی در آزمون آیین نامه، پروسه مطالعه و تمرین و شرکت در کلاس‌های آموزشی طی می‌شود و فرد استرس زیادی را تحمل می‌کند و زمان طولانی را برای مطالعه صرف می‌کند. قبولی در آزمون تئوری و عملی رانندگی کار سختی نیست.

لازم است که مسیرهای کوتاه‌تر را پیدا کنید و از تجربه افرادی که قبول شدند استفاده کنید تا بتوانید برای گرفتن گواهی مسیر ساده‌تری پیش روی خود داشته باشید.

اولین مرحله آزمون رانندگی، آزمون آیین نامه مقدماتی است و مرحله بعدی آزمون آیین نامه اصلی و آزمون شهری در نهایت نشان دهنده تسلط شما بر رانندگی است. برای قبولی در آزمون تئوری و عملی رانندگی لازم است که نمونه سوالات آزمون آیین نامه را به همراه نکات جامع مربوط به رانندگی شهری به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

 

برای قبولی در آزمون تئوری و عملی رانندگی باید چه کار کنیم؟

ابتدا لازم است که سوالات آیین نامه اصلی و مقدماتی به همراه جزوه‌های خلاصه شده دانلود کنید. سپس با برنامه ریزی دقیق مطالعه سوالات و جزوات را به نحوی پیش ببرید که کمترین زمان تلف شود.

در ادامه لازم است که نکات فنی آیین نامه اصلی مرور شود. در مورد امتحان شهری نکاتی وجود دارد که لازم است در نظر بگیرید. امتحان شهری رانندگی نکاتی را در خود جای داده است که باید پیش از آموزش و آزمون این نکات را در نظر داشته باشید. در نهایت داشتن جزوه و مجموعه نکات می‌تواند مسیر قبولی در آزمون تئوری و عملی رانندگی را برای شما هموار کند.

 

قبولی در آزمون شهری

برای قبولی در آزمون تئوری و عملی رانندگی استفاده از تجربه دیگران می‌تواند تا حد زیادی کار شما را راه بیندازد. پیش از هر چیز لازم است که بدانید سرهنگ چه زمانی شما را رد می‌کند.

یکی از عواملی که باعث عدم موفقیت شما در آزمون عملی می‎‌شود برخورد اتومبیل با هر انسان، شی یا وسیله نقلیه است که طبیعتا برخورد پر خطر محسوب می‌شود.

حتی اگر به جدول برخورد کنید یا تماس کوچکی با آینه اتومبیل بغل داشته باشید از آزمون موفق بیرون نخواهد آمد. به عنوان آزمون دهنده هر اقدامی که اختلال در فرآیند گرفتن آزمون باشد ممکن است باعث عدم قبولی شما شود.

اگر علائم راهنمایی و رانندگی را نادیده بگیرید امتیاز منفی دارد. اگر بر اعصاب خود مسلط نباشید و عکس العمل نامناسبی به محرک‌های بیرونی نشان دهید، امتیاز منفی دارد.

یکی از نکاتی که آزمون گیرنده به آن توجه می‌کند، شیوه حرکت شما به سمت درب اتومبیل است، حتی دستی که با آن درب را باز می‎کنید، نحوه‌ای که صندلی را تنظیم می‌کنید و کمربند را می‌بندید.

شیوه‌ای که ترمز‌ها را کنترل می‌کنید، روشن کردن اتومبیل که باید به درستی انجام شود، تسلط شما به گاز و کلاچ، اهمیت آزاد کردن ترمز دستی ابتدای کار اهمیت بسیاری دارد.

زمانی که خواستید راه بیفتد باید از چراغ راهنما به موقع استفاده کنید، سرعت شما مناسب باشد، جای درست و به موقع ترمز کنید، کار شما با آینه مهم است، شکل سبقت گرفتن و رعایت حق تقدم‎ها و رعایت فاصله طولی و عرضی و احتیاط برای عابر پیاده همگی بسیار اهمیت دارد. دنده عقب گرفتن شما نیز بسیار مهم است که با مهارت انجام شود. دور یک فرمان و دو فرمان و پارک دوبل نیز مواردی است که باید در آن مهارت داشته باشید.

 

 

چالش‌های قبولی در برای قبولی در آزمون تئوری و عملی رانندگی

برای قبولی در آزمون تئوری و عملی رانندگی به دلیل تاثیر گذاری عوامل متعدد بسیار استرس زا است. یکی از چالش‌هایی که حین آزمون رانندگی با آن مواجه می‌شوید، اتومبیلی است که با آن آزمون می‌دهید. معمولا اتومبیل ضعیفی را برای آزمون دادن انتخاب می‌کنند که مهارت شما را بسنجند.

ممکن است کلاچ یا فرمان و ترمز آنطور که باید کار نکند و موجب استرس گرفتن شما شما. خونسرد باشید و ابتدای کار کمی قلق گیری کنید تا دستتان بیاید که اتومبیل چگونه کار می‌کند. عجله می‌تواند کار شما را خراب کند.

عجله نداشته باشید. دستپاچگی ممکن است کار دستتان بدهد. به حق تقدم‌ها دقت کنید. بحث حق تقدم آزمون تئوری و عملی رانندگی نیاز به تمرین و تکرار دارد و باید روی آن مسلط باشید.

همیشه سعی کنید آرام رانندگی کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید عکس العمل سریع بر اساس خواست سرهنگ است. به طور مثال اگر از شما خواسته شود یک جای مشخص پارک کنید، باید به موقع راهنما بزنید و آینه را چک کنید و در همان نقطه‎ای که درخواست شده پارک کنید.

اگر سرهنگ از شما کاری خواست که خلاف آیین نامه بود پیش از آنکه انجام دهید به سرهنگ بگویید که این کار خلاف قانون است. بد نیست زمانی که در حال آزمون دادن هستید، نکاتی که قرار است اجرا کنید را زیر لب زمزمه کنید. این کار هم تسلط شما را بالا می‌برد و هم به سرهنگ نشان می‌دهد که شما نه از روی شانس بلکه از روی آگاهی نکاتی را رعایت می‌کنید.

لازم نیست در آزمون تئوری و عملی رانندگی نشان دهید که خیلی خبره هستید، شما باید راننده تازه کاری باشید که کاملا مسلط و قانون مدار است و از نشان دادن مهارت‌های اضافی خود بپرهیزید.

 

سوالات مهم آزمون تئوری و عملی رانندگی

در آزمون تئوری لازم است روی اشکال علائم راهنمایی و رانندگی تمرکز کنید. تابلوهای راهنمایی و رانندگی، خطوط عابر پیاده و تفاوت میان تابلوها باید به نحوی در ذهنتان نقش بسته باشد که در تشخیص آن درنگ نکنید.

روی تفاوت‌ها متمرکز شوید و سعی کنید تابلوها را مقایسه‌ای یاد بگیرید و نمونه آزمون تئوری و عملی رانندگی را مرور کنید تا به صورت پرسش و پاسخ، نکات در ذهنتان بماند.

در مورد تعمیر و نگهداری اتومبیل باید نکاتی را به صورت جزئی بدانید و بارها مرور کنید که یادتان نرود. به طور مثال در مورد زمان تعویض روغن موتور، فیلتر روغن و روغن گیربکس و تسمه ‌تایم هر چند کیلومتر را باید در ذهن داشته باشید. در مورد باتری و شمع و باد تایر و بسیاری موارد دیگر نیز جزئیاتی وجود دارد که باید لحاظ کنید.

 

سوالات متداول:

چگونه در همان آزمون اول قبول شوم؟
با مطالعه سوالات سایت ما حتی بدون خواندن کتاب قبولی شما را تضمین می کنیم.
تعداد این سوالات چقدر هستش و چقدر زمان نیاز هستش برای مطالعه کامل این سوالات؟
تقریبا ۶۰۰ سوال جدید که تقریبا ۵ ساعت نیاز هستش برای مطالعه کامل این سوالات.
آیا بسته طلایی سوالات آیین نامه نمونه سوال هستند یا دقیقا اصل سوالات؟
این مجموعه دقیقا سوالاتی هستش که در آزمون داده می شود بدون اضافه و یا کم کردن کلمه ای.

توجه توجه :

دوستان اگه واقعا نمیتونید خرید کنید در بخش نظرات بفرمایید تا سوالات را به ایمیل شما رایگان ارسال کنیم.

 

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی【جدید جدید جدید】۱۴۰۳



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

18 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza
3 سال قبل

سلام و درود،
می خواستم بدونم اصل سوالات ۱۴۰۰ حدودا در چه تاریخی قابل خریداری خواهد بود؟

بهار
3 سال قبل

سلام دوست عزیز تشکر از سایت خوبتون من فقط نصف سوالات وقت کردم بخونم چون سر کار میرم با دو تا غلط قبول شدم خیلی ممنونممممممممممم

مجید
3 سال قبل

سلام، من شهریه آموزشگاه رو به سختی پرداخت نمودم، واقعا توان خرید رو ندارم،،، با حقوق کارگری و متاهل بودن، با دوتا بچه

مجید
3 سال قبل
پاسخ به  مدیریت سایت

سلام
من امروز صبح امتحان دادم قبول شدم خدا خیرتون بده کل سوالاتی که داده بودید دقیقا همین ها اومد بدون اینکه یه و جا به جا بشه! آموزشگاه دارید؟

آوا
3 سال قبل

سلام من نمیتونم پرداختش کنم الان ۴بار رد میشم اصلا قبول نمیشم

مصطفی
3 سال قبل

سلام
من بسته طلایی رو خریداری کردم، چند تا pdf دانلود کردم. آیا همون pdf که سوالات اصلی رو داره و شما عکس گرفتید از سوالات رو بخونم کافیه؟ بعد بقیه pdf ها نمیخواد؟

فاطمه اکبرنژاد کوشالی
3 سال قبل

ببخشید من یه بار امتحان دادم قبول نشدم. کارت بانکی هم ندارم که هزینه اش رو پرداخت کنم. چیکار کنم؟

آذیتا
3 سال قبل

سلام من هزینه سوالات رو ندارم میشه برام ارسال کنید

مهشید
3 سال قبل

خیلی راضی بودم از نمونه سوالات کامل وب سایت شما و بدون استرس آزمونم را دادم.

tabriz
3 سال قبل

من بعد از سه بار رد شدن در آزمون آیین نامه با خواندن بسته طلایی شما بالاخره در آزمون قبول شدم.خیلی خوشحالم که با بسته طلایی شما آشنا شدم.

محمدی
3 سال قبل

سلام.
بسته کاملی بود. با مطالعه همین سوالات به راحتی آزمون را قبول شدم . ممنون

سمیه
3 سال قبل

با اینکه نتوانسته بودم کتاب را مطالعه نمایم اما با خواندن سوالات جامع شما توانستم بخش های مهم را مرور کنم.