سمینار رایانش ابری در شبکه های اجتماعی

دانلود سمینار رایانش ابری در شبکه های اجتماعی در قالب word به صورت کامل در ۴۲ صفحه به قیمت ۶۵۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

رایانش ابری شبکه های اجتماعی

مقدمه :

ترکیب نقاط قوت محاسبات ابری و الگوهای شبکه های اجتماعی باعث پدید آمدن ابرهای اجتماعی با هدف ارائه یک مکانیزم برای اشتراک گذاری منابع بین کاربران به صورت پویا و تجارت منابع در شبکه های اجتماعی شده است. جوامع شبکه های اجتماعی به طور پیوسته در حال رشد هستند بیشتر مردم با استفاده از چنین جوامعی زندگی روزمره خود را سپری می‌کنند. یکی از معایب محاسبات ابری اعتماد از دست رفته بین ارائه دهندگان خدمات ابر و کاربران است. برای رفع این عیب از ابر اجتماعی استفاده شده است همچنین در محاسبات ابری اشتراک گذاری منابع با سایر کاربران نیز یک چالش است. ارائه دهندگان خدمات ابر نمی توانند به اشتراک گذاری منابع خود در منابع دیگران بپردازند.

زیر ساخت های نرم افزارها در ابر اجتماعی به صورت منبع باز توسعه داده می شود.در ابر اجتماعی به صورت منبع باز توسعه داده می شود.ابر اجتماعی به حفاظت از اطلاعات کاربران به عنوان یک خدمت می پردازد یکی از تاثیرهای توده ابری زمانی است که شبکه اجتماعی در شرایط و بحران های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و… به طور غیر قابل پیش بینی و ناگهانی با حجم عظیمی از اطلاعات مواجه می شود.

در مدل محاسبات ابری سرویسها و منابع از جمله نرم افزار ، سخت افزارها و امکانات زیر ساختی ، از طریق شبکه های توزیع شده در اختیار شبکه های اجتماعی و کاربران قرار می گیرد و تنها شبکه در زمان نیاز از منابع آماده و متناسب با حجم تقاضای خود استفاده می کند.

لذا هدف اولیه از رایانش ابری در شبکه های اجتماعی ، ترکیب منابع تکنولوژیک و استفاده از آن به عنوان زیر ساخت شبکه های اجتماعی و ایجاد برنامه های کاربردی مقیاس پذیر است.و اما هدف ثانویه محاسبات ابری با دخالت و تاثیر گذاری در شبکه های اجتماعی ، راهکارهای جدیدی برای ارائه خدمات ابری ایجاد کرده است که social cloud یا ابر اجتماعی نامیده می شود.

رایانش ابری شبکه های اجتماعی

جهت دانلود سمینار رایانش ابری در شبکه های اجتماعی از فرم زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
42 word 6,500 تومان

سمینار رایانش ابری در شبکه های اجتماعی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها