دانلود پرسشنامه هیجانات تحصیلی پکران

[accordions id=”38621″] دانلود پرسشنامه هیجانات تحصیلی پکران (AEQ) در قالب ورد به صورت کامل و استاندارد در ۱۰ صفحه به قیمت ۳۵۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
این بسته شامل پرسشنامه استاندارد ، امتیازبندی ، مقاله بیس ، مولفه ، تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه می باشد.

دانلود پرسشنامه هیجانات تحصیلی پکران

پرسشنامه هیجانات تحصیلی پکران

معرفی پرسشنامه:
این پرسشنامه دارای ۱۵۵ سوال بوده و هدف آن ارزیابی هیجان های تحصیلی از ابعاد مختلف (لذت از کلاس درس، امیدواری در کلاس، غرور در کلاس، خشم در کلاس، اضطراب مربوط به کلاس، شرم نسبت به کلاس، ناامیدی مربوط به کلاس، خستگی نسبت به کلاس، لذت از یادگیری، امید به یادگیری، غرور مربوط به یادگیری، خشم نسبت به یادگیری، اضطراب نسبت به یادگیری، شرم مربوط به یادگیری، ناامیدی نسبت به یادگیری، خستگی از یادگیری) می باشد.  در طراحی پرسشنامه از طيف پنج گزينه اي ليكرت استفاده شده كه يكي از رايج ترين مقياس هاي اندازه گيره گيري به شمار مي رود.

روایی و پایایی:

در پ‍ژوهش کدیور و همكاران (۱۳۸۸) برای بررسی پایایی و روایی پرسشنامه، از ضریب آلفای كرونباخ و تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد. نتایج پژوهش آنها همسو با نتایج پژوهش پكران (۲۰۰۲) نشان می دهد پرسشنامه، همسانی درونی قابل قبولی دارد و ضرایب آلفای كرونباخ در زیر مقیاس های آن میان ۷۴/۰ تا ۸۶/۰ است.

همچنین نتایج تحلیل عاملی تأییدی نشان می دهند ساختار پرسشنامه برازش قابل قبولی با داده ها دارد و همه شاخص های نیكویی برازش، مدل را تأیید می كنند. بنابراین، این پرسشنامه ابزار مناسبی برای تعیین هیجان های تحصیلی دانش آموزان است.

تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره هر مولفه:

نمره آزمودنی در هر یک از خرده مقیاسها به این ترتیب محاسبه می شود که نمرات مربوط به گويه هاي آن خرده مقياس با هم جمع شده و نمره حاصل بر تعداد گويه هاي آن خرده مقياس تقسيم مي شود. نمرات بالاتر در اين مقياس، نشان غالب بودن هیجان تحصیلی موردنظر است.

جهت دانلود پرسشنامه هیجانات تحصیلی پکران از فرم زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
10 word 3,500 تومان

دانلود پرسشنامه هیجانات تحصیلی پکران



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها