دانلود جزوه آناتومی جامعه فرامرز رفیع پور

دانلود خلاصه کتاب آناتومی جامعه فرامرز رفیع پور در قالب pdf به صورت کامل و آماده که شمال قسمتهای مهم این درس می باشد به قیمت ۶۰۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

دانلود کتاب آناتومی جامعه فرامرز رفیع پور

قسمتی از این خلاصه :

از یک عده افرادی تشکیل شده است که برای ارضا نیازهایشان با هم روابط اجتماعی دارند.همچنین یعنی انسانها برای اینکه نیازهایشان را بهتر ارضا کنند به روابط متقابل و کمک انسانهای دیگر احتیاج دارند. این تعریف یک انتظار ایده آل از کارکرد ایده ال یک جامعه است و بیشتر جامعه شناسان کارکرد گرا به ان اعتقاد دارند. اما دانشمندان پیرو تئوری تضاد معتقدند که در درون جامعه در پی علائق مختلف انسانها و گروه ها تضادهای گوناگون وجود دارد. لذا روابط انسانها همواره در جهت کارکرد مناسب جامعه نیست.

از اینرو پیروان این تئوری معتقدند که باید تضاد را به عنوان هسته اصلی مطالعه در جامعه شناسی دانست.

در اینجا باید تاکید کرد که منظور دانشمندان از تضاد به هیچ وجه آن نیست که جامعه همواره در حال درگیری بین گروه ها باشد و تعادل و ثبات در جامعه وجود نداشته باشد مانند آنچه که گاه از برخی از جامعه شناسان جوان تحصیل کرده در ایران می شنویم.

باید توجه داشت که اولا هدف از تضاد نیز باز هم برای کارکرد بهتر و بیشتر جامعه است و ثانیا تضادی که به این کارکرد بهتر می انجامد شرایطی دارد.

جهت دانلود خلاصه کتاب آناتومی جامعه فرامرز رفیع پور از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
pdf 6,000 تومان

دانلود جزوه آناتومی جامعه فرامرز رفیع پور



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها