پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی

پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی – این پرسشنامه شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه می باشد.تعداد صفحات ۵ صفحه بوده و با فرمت ورد ذخیره شده است.

پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی

دانلود پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی

پرسشنامه باورپذیری تبلیغات تلویزیونی توسط بلترامینال در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است که از ۱۰ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش باورپذیری تبلیغات از نظر مصرف کنندگان بکار می رود.نمره گذاری تمامی سوالات پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد.

تبلیغات تلویزیونی دارای وجوه مثبت و منفی بسیاری است .از یک سو نیازهای غیرضروری و کاذب را پدید می آورد و از سوی دیگر باعث بالارفتن سطح آگاهی ها شده و دانستنیهای افراد را در ارتباط با کالاها و خدمات جدید افزایش دهد.بنابراین به اقتضاء کارکردهای مثبت و منفی آگهیهای تلویزیون می توان آنها را مثمرثمر دانسته و از وسایل ارتقاء تولید و یا مخرب و مروج مصرف گرایی کاذب تلقی کرد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.

جهت دریافت پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی از لینک زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
5 WORD 2,500 تومان

پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی



دریافت شماره تلفن همراه صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *