جمعه , ۴ اسفند ۱۳۹۶

جزوه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت حمیدرضا ریاحی

دانلود جزوه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت حمیدرضا ریاحی در قالب pdf + نمونه سوالات کلیدی به قیمت ۴۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

قسمت از این جزوه :

مشکلات راهبرد تولید بر اساس پیش بینی را نام ببرید.
از دست دادن فروش(تامین ناکافی)یا اجبار به ارایه تخفیف های سنگین که منجر به کاهش سود میشود ناتوانی در تعقیب تغییرات مداوم تقاضای مشتریان

راه حل راهبرد تولید بر اساس پیش بینی را بیان کنید.
مدل کسب و کار مستقیم.یعنی اول سفارش بعد توتید به عبارت دیگر راهبرد تولید سفارشی

راهبرد موفق تولید سفارشی چه مزایایی به همراه دارد؟
مزایای بسیاری جهت انعطاف پذیری فرآیند محصول و حجم تولید به همراه دارد.نیازمندی های مشتری به طور مستقیم به تولید پیوند میخورد در نتیجه تصمیمات بر اساس میزان تقاضای لحظه به لحظه مشتری است و هزینه های نگهداری موجودی را کاهش میدهد.

نتیجه گیری پورتر در مورد تاثیر کلی اینترنت چیست؟
افزایش رقابت است که تاثیر منفی بر سود آوری دارد.

راهبردهایی برای ایجاد مزیت رقابتی را نام ببرید.
راهبرد رهبری هزینه- راهبرد ایجاد تمایز- راهبرد بازار هدف- راهبرد رشد- راهبرد اتحاد- راهبرد نواوری- راهبرد ایجاد موانع برای ورود

راهبردهایی که پورتر برای ایجاد مزیت رقابتی بیان کرد را نام ببرید.
راهبرد های رهبری هزینه- ایجاد تمایز و بازار هدف

تفاوت دو راهبرد ایجاد تمایز و راهبرد نواوری در چیست؟
تمایز محصولات و خدمات را دگرگون میسازد تا محصول خاص را به مشتری ارائه دهد اما نواوری آنقدر جدید است که ماهیت صنعت را عوض میکند

مدل زنجیره ارزش پورتر چیست؟
زنجیره ارزش را میتوان هم برای محصولات و هم خدمات و برای هر سازمانی خصوصی یا دولتی ترسیم کرد.

هدف اولیه مدل زنجیره ارزش پورتر چیست؟
تحلیل عملیات داخلی یک شرکت به منظور افزایش کارایی اثربخشی و رقابت پذیری است

فناوری اطلاعات به چند طریق میتواند به ارزش یک شرکت بیافزاید؟توضیح دهید.
مستقیم و غیر مستقیم- به طور مستقیم با کاهش هزینه های مربوط به یک فعالیت یا زیر گروهی از فعالیت ها ارزش افزایی نماید- به صورت غیر مستقیم با افزایش درامد ارزش افزایی میکند

منبع مزیت رقابتی راهبردی در یک سازمان چیست؟
فناوری اطلاعات و نحوه چینش ان

دیدگاه مبتنی بر منابع بنگاه چیست و اعتقاد به چه چیزی دارد؟
پارادایم غالب فهم چگونگی و چرایی کسب و حفظ مزیت رقابتی توسط بنگاه ها- بر این معتقد است که بنگاه ها منابعی در اختیار دارند که برخی از انها به بنگاه توان به دست اوردن مزیت رقابتی را داده و برخی دیگر به ان امکان عملکردی عالی در بلند مدت را میدهد

قابلیت بنگاه چیست؟
عبارت است از ظرفیت ان برای به کارگیری منابع ارزشمند- قابلیت ها شامل توانمندیهایی چون قابل اعتماد
بودن انعطاف پذیری سازمانی واکنش سریع به روندهای جدید مشتریان و چرخه حیات کوتاه محصول است.

سه ویژگی منابه که به انها قابلیت ایجاد مزیت راهبردی میدهند چیست؟توضیح دهید.
ارزش- کمیابی- تناسب.ارزش یک منبع به تاثیر ان در توانمندسازی بنگاه برای پیاده سازی راهبردهایی که کارایی و اثربخشی را افزایش میدهند بستگی دارد.منابع باید کمیاب باشند تا موجبات مزیت های رابردی را فراهم اورند.تناسب به توانایی بنگاه برای ایجاد درامد از طریق منبع اطلاق میشود.

تکثیرپذیری چیست؟چه عواملی در کاهش ان موثرند؟
امکانی است که از طریق ان یک بنگاه دیگر میتواند منبع مذکور را تهیه کند.عواملی مانند تاریخچه بنگاه- ابهام علی و پیچیدگی اجتماعی در کاهش ان موثرند.

جزوه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت حمیدرضا ریاحی

این بسته طلایی شامل :

۱-جزوه تالیفی فناوری اطلاعات در مدیریت بر اساس کتاب افرایم توربان در۱۴۱ صفحه pdf (مهمترین تمایز این جزوه تالیفی با دیگر جزوات در این است که ، این جزوه به شکل سوال و جواب تشریحی تهیه شده است که با خواندن سوالات و جواب تشریحی می توانید بر کتاب مسلط شوید

۲- جزوه تالیفی دوم به شکل اسلایدهای پاورپوینت از فصل ۱ تا انتهای فصل ۹ که برای راحتی به فرمت pdf تبدیل شده است

۳-جزوه سوم جزوه فشرده دستنویس دانشجو می باشد که در ۳۱ صفحه تهیه شده است

۴- ۵دوره نمونه سوال ترم از درس فناوری اطلاعات که برای آزمون کنکور و ترم لازم و ضروری می باشد.

برای دانلود جزوه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت حمیدرضا ریاحی از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
pdf 4,900 تومان

جزوه کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت حمیدرضا ریاحی



دریافت شماره تلفن همراه صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمیشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *