لغات زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزاحسن حسینی و شهرام جنابی

دانلود بسته طلایی آموزشی زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزاحسن حسینی و شهرام جنابی در قالب pdf به قیمت ۵۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

لغات زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزا حسن حسینی و شهرام جنایی

معرفی کتاب

کتاب لغات زبان تخصصی مدیریت بازاریابی تالیف  میرزا حسن حسینی و شهرام جنایی  می باشد که جهت تدریس به مقاطع کارشناسی ارشد رشته های تخصصی مدیریت شامل مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و  MBA در دانشگاه پیام نور توسط اساتید خبره تدریس می شود. این کتاب  دارای شانزده سرفصل به ترتیب زیر می باشد که در پایان هر فصل تستهای مربوط به همراه ترجمه و جواب صحیح می باشد كه جهت ارتقای سطح زبان دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد در رشته‌هاي تخصصی مدیریت بازاریابی» تالیف و تدوین شده است.:

  • فصل اول: بازاریابی چیست؟
  • فصل دوم: ارتباطات بازاریابی منسجم
  • فصل سوم:دلایل افزایش اهمیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  • فصل چهارم: آمیخته ترفیع: ابزار مورد نیازIMC
  • فصل پنجم: ترفیع فروش
  • فصل ششم:IMC تماس با مخاطبین را نیز شامل می شود
  • فصل هفتم: تحلیل وضعیت برنامه ترفیعی
  • فصل هشتم:تحلیل فرآیند ارتباطات
  • فصل نهم: استراتژی بازاریابی و تحلیل آن
  • فصل دهم: انتخاب بازار هدف
  • فصل یازدهم: بخش بندی بازار
  • فصل دوازدهم: موقعیت یابی بازار
  • فصل سیزدهم: طراحی برنامه ریزی بازاریابی
  • فصل چهاردهم:استراتژی های برنده به عنوان یک ماموریت بین المللی
  • فصل پانزدهم: طراحی کانال بین المللی فصل
  • شانزدهم: صادرات و لجستیک

چرا  لغات زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزا حسن حسینی و شهرام جنایی

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد  در رشته های تخصصی مدیریت بازاریابی و یا حتی علاقمند به یادگیری آن هستید،  بهتر است بدانید که کتاب‌های درسی در زمینه زبان های انگلیسی که جزو سرفصل های ارائه شده از طرف دانشگاه می باشند یکی از ابزار های مهم، اساسی و قابل دسترس هستند که در ارتقای سطح زبان شما و درک مفهوم مطالب به زبان انگلیسی به شما کمک بسیار شایانی خواهند کرد.

یکی از کتاب های ارزشمند و تاثیر گذار در این زمینه کتاب لغات زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزا حسن حسینی و شهرام جنایی می باشد. مبادله به عنوان پدیده یا حیطه ی اصلی مطالعه در بازاریابی در نظر گرفته شده است.بازاریابی یک عملکرد سازمانی و مجموعه ای از فرآیندها برای ایجاد، ارتباط و تحویلِ ارزش به مشتریان و همچنین برای مدیریت روابط مشتریان می باشد، به طرقی که به نفع سازمان و سهامدارانش باشد.بازاریابی بر روابط و ارزش تأکید دارد.

از این رو بسیار مهم است تا لغات تخصصی در این حوزه را به خوبی فرا گیرید. زیرا بازاریابی یک رشته بین المللی است که نیاز به تسلط بالایی در زبان انگلیسی و لغات تخصصی به این زبان می باشد. بسیاری از شرکتها نیاز به ادغام تلاش های مختلف بازاریابی را احساس می کنند، مثل تبلیغ رسانه، بازاریابی مستقیم، ترویج فروش، بازاریابی اینترنتی، حمایت مالی و روابط عمومی تا به ارتباطات بازاریابی موثرتری دست یابند.

بنابراین گذشته از کسب نمره عالی در این درس توسط فایل ارائه شده توسط کارشناسان ما در این صفحه، شما برای ورود به بازار کار نیز تا حد زیادی آماده خواهید شد. زیرا گستردگی دایره لغات و تسلط بر متون و کلمات تخصصی امری بسیار مهم و تاثیر گذار در رشته های تخصصی مدیریت، اعم از مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و MBA دارد. همچنین تسلز بر لغات تخصصی رشته اتان به شما اعتماد به نفسی می بخشد که هم در آزمون هایتان سربلند بیرون خواهید آمد و هم در محیط کار با اعتماد به نفسی بالا سخن خواهید گفت.

توصیه ما به شما عزیزان تهیه فایل لغات زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزا حسن حسینی و شهرام جنایی ارائه شده در این صفحه می باشد زیرا به شما کمک می کند تا در کمترین زمان، بیشترین درک و تسلط را بر لغات به دست آورید.

اولین مزیت و مهمترین مزیت استفاده از این فایل،  این است که شما با آمادگی بسیار بیشتری لغات و متون تخصصی را درک کرده و مطالب بیشتری را به خاطر میسپارید.

مزیت بعدی که بسیار مهم تلقی می شود این است که میزان تسلط و درک مطلب بسیار بالا خواهد رفت زیرا لغات و مطالب به گونه ای سلیس و روان در این فایل ارائه شده است. با ارائه این فایل امیدواریم توانسته باشیم در راستای موفقیت شما عزیزان گامی هرچند کوچک برداشته باشیم.

 

راهنمای زبان تخصصی مدیریت بازاریابی دکتر میرزا حسن حسینی

راهنمای زبان تخصصی مدیریت بازاریابی دکتر میرزا حسن حسینی

لغات زبان تخصصي مديريت بازاريابي ميرزا حسن حسيني، شهرام جنابي

ترجمه زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزاحسن حسینی و شهرام جنابی

قسمتی از این فایل :

بازاریابی:

AMA.1 (انجمن بازاریابی آمریکایی) – بازاریابی به عنوان فرآیند برنامه ریزی و اجرای مفهوم، قیمت گذاری، ترویج، توزیع ایده،

کالا و خدمات برای ایجاد مبادلاتی که اهداف فردی و سازمانی را برآورده سازد تعریف می شود.

AMA : بر مبادله به عنوان یک مفهوم مرکزی در بازاریابی و کاربرد فعالیت های اصلی بازاریابی برای ایجاد روابط پایدار با

مشتریان تأکید دارد.

مبادله: تبلیغات و ترویج نقش مهمی را در مبادله ایفا می کنند.

مبادله به عنوان پدیده یا حیطه ی اصلی مطالعه در بازاریابی در نظر گرفته شده است.

بازاریابی یک عملکرد سازمانی و مجموعه ای از فرآیندها برای ایجاد، ارتباط و تحویلِ ارزش به مشتریان و همچنین برای مدیریت

روابط مشتریان می باشد، به طرقی که به نفع سازمان و سهامدارانش باشد.

بازاریابی بر روابط و ارزش تأکید دارد.

Crm : (مدیریت رابطه ی مشتری) –  (فناوری اطلاعات) و mc (ارتباط بازاریابی) جز لاینفکی از crm هستند.

آمیزه بازاریابی: وظیفه اصلی بازاریابی ترکیب این چهار عنصر ۴ps : محصول، قیمت، مکان (توزیع) و ترویج) در برنامه ی

بازاریابی است تا پتانسیلِ مبادله با مصرف کنندگان در بازار تسریع یابد.

* بسیاری از شرکتها نیاز به ادغام تلاش های مختلف بازاریابی را احساس می کنند، مثل تبلیغ رسانه، بازاریابی مستقیم، ترویج فروش، بازاریابی اینترنتی، حمایت مالی و روابط عمومی تا به ارتباطات بازاریابی موثرتری دست یابند.

این بسته شامل :

۱-متن کامل کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی
۲-ترجمه فارسی روان کل کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی
۳- خلاصه کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی
۴-تستهای تالیفی چهار گزینه ای همراه با پاسخ
۵-pdf تشریح کلیه لغات مهم زبان تخصصی بصورت انگلیسی به انگلیسی
۶-pdf ترجمه کلیه لغات مهم زبان تخصصی بصورت انگلیسی به فارسی
۷-ده دوره نمونه سوال که برای امتحان کنکور و ترم لازم و ضروری می باشد .

جهت دانلود بسته طلایی زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزاحسن حسینی و شهرام جنابی از فرم زیر اقدام نمایید.

نوع فایل قیمت
pdf 5,900 تومان

لغات زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزاحسن حسینی و شهرام جنابی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها