دانلود گزارش کار کارآموزی جهاد کشاورزی

دانلود گزارش کار کارآموزی جهاد کشاورزی رشته کامپیوتر و حسابداری ضعف ها و مشکلات و نارسایی ها :
۱- اگر سیستم مورد استفاده تحت ویندوز باشد بهتر کارایی دارد و گزارش گیری با سرعت بیشتر و خطای کمتری صورت می گیرد .
۲- عدم اجرای کنترل داخلی : یکی از مشکلات جهاد کشاورزی این است که کنترل های داخلی که در فصل دو توضیح داد شده بطور کامل و باید رعایت نمی شود . البته وجود این مشکل به خاطر اولاً کمبود نیرو در قسمت امور مالی می باشد و دوماً هزینه های هنگفت یکه جهت اجرای کنترل های داخلی صرف می شود البته باید توجه داشت اجرای کنترل داخلی باعث می شود این هزینه های هنگفت به مرور زمان پوشش داده می شود و همچنین کمبود امکانات مانع از اجرای کنترل های داخلی می شود پیشنهاد می شود که اجرای کنترل های داخلی به نفع این سازمان می باشد .
۳- عدم رعایت چارت سازمانی : یکی دیگر از اساسی ترین مشکلات اداری در جهاد کشاورزی فاروج عدم رعایت چارت سازمانی این اداره می باشد که البته نه به خاطر مشکلات یا عدم توانایی پرسنل بلکه ناشی از کمبود نیرو می باشد . برای مثال آقای x که طبق حکم سرایدار اداره می باشند به عنوان راننده ، کارپرداز و آبدارچی اداره نیز انجام وظیفه می نمایند و یا آقای y که حسابدار و مسئول امور اداری و پشتیبانی می باشند علاوه بر انجام وظایف عمده مربوط به این سمتشان و نیز پاسخ دادن مداوم به ارباب رجوع ( اکثراً از روستائیان می باشند و با روال و روند امور اداری آشنا نیستند ) ، باید به عنوان مثال نامه ها را نیز تایپ نمایند که این کار وقت زیادی از ایشان و نیز ارباب رجوع می گیرد .

گزارش کارآموزی در جهاد کشاورزی

پیشنهادات جهت بهبود :
۱- در صورتی که ساعات کارآموزی بیشتر شود موثر تر خواهد بود .
۲- اگر در پایان سال مالی باشد بهتر می باشد زیرا راندمان کاری در خصوص یادگیری بیشتر است .
۳- در صورتی که امکانات حسابداری گسترده تر باشد بهتر است .
نتیجه گیری :
و امّا نتیجه گیری من در طول دوره کارآموزی خودم در این اداره که یک اداره دولتی می باشد ، به نکات ، ابهامات و سوالات زیادی برخوردم و به این باور رسیدم که هر آنچه در دانشگاه و مراکز علمی بیاموزیم فقط به عنوان مقدمه ای است از رشته مورد تحصیل زیرا که مثلاً رشته ای مثل حسابداری که در تمام ادارات و شرکتها مورد استفاده قرار می گیرد دارای روشها و فنون مختلفی می باشد که هر ارگان و یا شرکت سیستم حسابداری خاص خود را دارد که شاید در ارگانهای دیگر مورد استفاده قرار نگیرد و از سیستم دیگری استفاده شود . پس باید در بازار کار مورد نظر قرار گرفت تا دقیقاً آن را فرا گرفت . همچنین ما باید علاوه بر آنها با آداب و رسوم امور اداری و همچنین هر آنچه را در دانشگاه آموخته ایم باید بصورت عملی و کاربردی بکار بندیم .

دانلود گزارش کار کارآموزی جهاد کشاورزی در قالب ورد به صورت کامل و آماده با قابلیت ویرایش و پرینت در ۳۳ صفحه به قیمت ۵۹۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

دانلود گزارش کارآموزی جهاد کشاورزی

مقدمه :
امروزه ضرورت وجود قوانین و مقررات در هر جامعه و لزوم احترام همگانی و رعایت دقیق آن امری مسلم و بدیعی است و نیاز به اثبات ندارد هر چند که اصول و موازین حقوقی اطلاع از قوانین و مقررات و اجرای آن را حسب مورد بر همگان فرض داشته است و در این راستا دستگاه های اجرایی نیز با عنوان اهرم های اعمال حاکمیت و یا ایجاد و حفظ نظم و یا ارائه خدمات عمومی نیز از این خصوصیت بر کنار نبوده بطوری که بدون داشتن مجموعه ای از قوانین و مقررات و بدون سعی و تلاش در پیاده نموده حرکت در چارچوب آن نخواهند توانست به شایستگی به ایفای خود نایل آیند ، مضافاً اینکه در هر برهه از زمان قوانین و مقررات جدیدی که برآورنده نیازها و خواست اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جامعه است توسط مراجع ذیصلاح وضع می شود که اجرای آن نیازمند مصوبات آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و بخشنامه هایی است که مراجع مربوط صادر و ابلاغ می دارند که دسترسی به آنها مخصوصاً در اقصی نقاط کشور بعضاً ممکن است موجبات عدم اجرای صحیح قوانین و مقررات و نتیجتاً صدور حکم نادرست و تضییع حقوق دولت و بالعکس را فراهم آورد .

پس از پيروزي انقلاب اسلامي با توجه به ضرورت انجام اقدامات وسيع و سريع در راستاي محروميت زدائي و افزايش توليدات كشاورزي و توسعه و عمران روستاها با وجود ارگان هاي رسمي دولتي ، جهاد سازندگی در ۲۷ خرداد ماه ۱۳۵۸ با فرمان رهبر كبير انقلاب اسلامی حضرت امام خميني (ره) به منظور فراهم آوردن نهضتي همه جانبه براي مبارزه با فقر و محروميت بجا مانده از رژيم گذشته و توسعه و عمران روستایی به وجود آمد.

تاریخچه تشکیل جهاد کشاورزی :

به منظور رفع نابسامانی‌ها و نارسایی‌ها در بخش کشاورزی بر اساس قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جهت اصلاح نظام اداری، کاهش تصدی‌های غیر ضروری، ارتقای بهره‌وری و کارایی نیروی انسانی و مدیریت دستگاه های اجرایی، حذف موازی کاری‌ها و تجمع امور کشاورزی، دام، توسعه و عمران روستایی لایحه ادغام وزارت جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی و تشکیل وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شد و در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۷۹ با قید یک فوریت به مجلس شورای اسلامی رفت این لایحه در تاریخ ۶ دی ۱۳۷۹ به تصویب نمایندگان مجلس شورای رسید و در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۷۹ توسط شورای نگهبان تایید شد .

هدف تجمیع وظایف و اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی و واگذاری امور غیر مرتبط با این دو وزارتخانه به سایر دستگاه های ذیربط ، وزارت جهادکشاورزی تاسیس و مورد تصویب نمایندگان محترم قرار گرفت و کلیه امور کشاورزی و دامپروری و ترویج و تحقیقات کشاورزی و…. در این وزارت تجمیع گردید در مراکز استانها سازمان جهاد کشاورزی در مراکز شهرستانها مدیریت جهاد کشاورزی و در سایر بخشها و دهستانها مراکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی تشکیل گردید.

فهرست گزارش :

گزارش کارآموزی مدیریت جهاد کشاورزی

جهت دانلود گزارش کار کارآموزی جهاد کشاورزی از فرم زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
33 word 5,900 تومان

دانلود گزارش کار کارآموزی جهاد کشاورزی



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها