دانلود پایان نامه میزان استفاده از اینترنت

دانلود پایان نامه بررسی میزان استفاده از اینترنت در بین جوانان در قالب word به صورت کامل و آماده در ۸۶ صفحه به قیمت ۸۰۰۰ تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

پایان نامه میزان استفاده از اینترنت

چکیده
توسعه اطلاعات تحولات بنیادینی در حوزه‌های مختلف جامعه بشری اتفاق افتاده است که بعضا از آن تحت عنوان انقلاب یاد می‌شود یاد می شود .دستاورداین انقلاب در جامعه بشری بیشتر مربوط است به کاربردهای مختلف فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف عملکرد اجتماعی نظیر اقتصاد، تجارت، بهداشت، آموزش و غیره.
سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه (OECD) در تعریف فناوری اطلاعات آن را مشتمل می‌داند بر مجموع صنایع تولیدی و خدماتی که برای نگهداری، انتقال و نمایش داده‌ها و اطلاعات به صورت الکترونیکی استفاده می‌شود. مهمترین مشخصه این فناوری نسبت به فناوری‌های قبلی که شکل انقلابی به آن داده است، مجتمع شدن ویژگی‌هایی نظیر دوطرفه بودن، جهانی بودن، فراگیر بودن، چند کاناله بودن و غیره بطور همزمان در یک فناوری خاص است. تمامی فناوری‌هایی که قبلا مورد بهره‌برداری اطلاعاتی و ارتباطی قرار می‌گرفت (نظیر تلفن، تلویزیون، رادیو، ماهواره، فاکس) از دو یا چند مورد از این ویژگی‌ها محروم بود. اما فناوری اطلاعات و ارتباطات که اکنون در قالب تحول صنعت ارتباطات از آن یاد می‌شود تمام این ویژگی‌ها را بطور همزمان و یکجا در خود جای داده است.
با توجه به رشد روز افزون استفاده از اینترنت در سراسر جهان بررسی مقدار و نوع استفاده از آن در بین دانشجویان کشور خودمان ناگزیر می نماید. در جامعه جوان و تحصیلکرده امروز کشور داشتن اطلاعات همه جانبه از نحوه استفاده جوانان از این تکنولوژی نه تنها ضروری می نماید بلکه با آگاهی از آن میتوانیم برنامه ریزی درستی درباره فرصتها و چالشهای پیش رو انجام دهیم.اینکه جوان دانشجو و تحصیلکرده ما نیازهای مختلف خبری و تحقیقی و تفریحی خود را در دنیای مجازی چگونه برطرف می کند دغدغه بسیار پراهمیتی است.
در این تحقیق بر آنیم تا چگونگی استفاده از اینترنت دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد را به آن شکلی که در واقعیت وجود دارد توصیف کنیم.یافته های ما در این تحقیق که از یک نمونه ۱۴۰نفری از دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه آزاد مشهد جمع آوری شد نکات قابل درنگو مهمی را خاطر نشان کرد.
در این تحقیق ۴۹/۵۸ درصد دانشجویان برای استفاده از اینترنت تفکیک جنسیتی قائل بودند که این میزان در پایان نامه خانم زکریایی نیز اینگونه بیان شده)) بین چگونگی و میزان استفاده از اینترنت به صورت کلی و جنسیت ارتباط وجود دارد و دانشجویان مرد بیشتر از دانشجویان زن از اینترنت بهره برده‌اند. ))البته در تحقیق ما طریقه استفاده از اینترنت در دو جنس متفاوت ارزیابی شده.
۶۲ درصد افراد نمونه ما روزانه به طور متوسط از اینترنت استفاده میکردند.
همچنین۱۰/۶۶درصد جمعیت نمونه از اینترنت منزل استفاده می کردند و ۹۰/۳۳ درصد افراد هم از کافی نت بهره می جستند. در مورد کیفیت اینترنت در ایران ۹۲/۷۰ درصد آن را ضعیف، ۸۱/۲۰ درصد متوسط، ۲۸/۸ درصد هم خوب ارزیابی کرده اند.

پایان نامه میزان استفاده از اینترنت

جهت دانلود پایان نامه میزان استفاده از اینترنت از فرم زیر اقدام نمایید.

تعداد صفحات نوع فایل قیمت
86 word 5,000 تومان

دانلود پایان نامه میزان استفاده از اینترنت



لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
اشتراک در
اطلاع از

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها